След много подигравки Марк Зукърбърг обяви, че ще оправи графиката в метавселената | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
След много подигравки Марк Зукърбърг обяви, че ще оправи графиката в метавселената 3
Снимка: Meta

След много подигравки Марк Зукърбърг обяви, че ще оправи графиката в метавселената

Милиардерът показа снимка на това, което можем да очакваме от външния вид на аватарите

| Редактор: Стоян Гогов 13 2739

Главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг стана обект на множество подигравки, след като наскоро обяви, че метавселената Horizon Worlds е достъпна във Франция и Испания. Причина за това бе графиката в нея, която е достойна за игра, излязла в края на миналия век.

Изглежда Зукърбърг е взел присърце критиките и се опитва - по много буквален начин - да спаси лицето си. 

Милиардерът публикува пост във Facebook и Instagram, за да сподели нови скрийншоти и да обещае "големи актуализации на графиките на Horizon и аватарите".

Оригиналното мета-селфи на Зукърбърг

Снимка: Meta

"Също така знам, че снимката, която публикувах по-рано тази седмица, беше доста елементарна. Тя бе направена на бързо, за да отпразнуваме стартирането", допълни той в коментара си.

Новото селфи - чиято графика, за да бъде ясно, все още не е внедрена в Horizon Worlds - има много повече текстура и нюанси от оригиналното "мета-селфи" на Зукърбърг.

Първоначално публикуваната снимка показва безжизнена карикатурна глава на Зукърбърг, смутено в празнотата пред бездушните изображения на Айфеловата кула и катедралата в Барселона.

Meta работи по сериозно подобрение в графиката

Снимка: Meta

Изображението бе толкова лишено от всякакво чувство за идентичност или дизайн, че постави въпроса: това ли е най-доброто, което една от най-могъщите компании в света може да измисли?

Освен графиката проблема на метавселената на Зукърбърг е стерилния и ограничен от множество правила свят, който тя строи. Но дори това бледнее пред истински тревожните последствия от създаването на масивен виртуален свят, в който можем да "учим, работим и да се забавляваме".

Една всеобхватна метавселена позволява на създателя й да следи зорко всички хора в нея. Всяко едно движение и действие в нея ще се записва. Налагането на контрол също е много по-лесно. Ако подобна идея бъде реализирана по жив и красив начин тя може да се окаже опасна за бъдещето на демокрацията и дори човечеството. Така според някои трябва да сме благодарни, че метавселената на Зукърбърг е това, което е - сравнително неуспешен проект, който по-скоро отблъсква хората от себе си.

След много подигравки Марк Зукърбърг обяви, че ще оправи графиката в метавселената 3

След много подигравки Марк Зукърбърг обяви, че ще оправи графиката в метавселената

Милиардерът показа снимка на това, което можем да очакваме от външния вид на аватарите

| Редактор : Стоян Гогов 13 2739 Снимка: Meta

Главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг стана обект на множество подигравки, след като наскоро обяви, че метавселената Horizon Worlds е достъпна във Франция и Испания. Причина за това бе графиката в нея, която е достойна за игра, излязла в края на миналия век.

Изглежда Зукърбърг е взел присърце критиките и се опитва - по много буквален начин - да спаси лицето си. 

Милиардерът публикува пост във Facebook и Instagram, за да сподели нови скрийншоти и да обещае "големи актуализации на графиките на Horizon и аватарите".

Оригиналното мета-селфи на Зукърбърг

Снимка: Meta

"Също така знам, че снимката, която публикувах по-рано тази седмица, беше доста елементарна. Тя бе направена на бързо, за да отпразнуваме стартирането", допълни той в коментара си.

Новото селфи - чиято графика, за да бъде ясно, все още не е внедрена в Horizon Worlds - има много повече текстура и нюанси от оригиналното "мета-селфи" на Зукърбърг.

Първоначално публикуваната снимка показва безжизнена карикатурна глава на Зукърбърг, смутено в празнотата пред бездушните изображения на Айфеловата кула и катедралата в Барселона.

Meta работи по сериозно подобрение в графиката

Снимка: Meta

Изображението бе толкова лишено от всякакво чувство за идентичност или дизайн, че постави въпроса: това ли е най-доброто, което една от най-могъщите компании в света може да измисли?

Освен графиката проблема на метавселената на Зукърбърг е стерилния и ограничен от множество правила свят, който тя строи. Но дори това бледнее пред истински тревожните последствия от създаването на масивен виртуален свят, в който можем да "учим, работим и да се забавляваме".

Една всеобхватна метавселена позволява на създателя й да следи зорко всички хора в нея. Всяко едно движение и действие в нея ще се записва. Налагането на контрол също е много по-лесно. Ако подобна идея бъде реализирана по жив и красив начин тя може да се окаже опасна за бъдещето на демокрацията и дори човечеството. Така според някои трябва да сме благодарни, че метавселената на Зукърбърг е това, което е - сравнително неуспешен проект, който по-скоро отблъсква хората от себе си.