TikTok планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
TikTok планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photo

TikTok планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара

Потребителите в Азия могат да купуват директно от клиповете на инфлуенсърите

| Редактор: Стоян Гогов 2 793

Социалната мрежа TikTok, собственост на китайската корпорация ByteDance, се стреми да увеличи повече от четири пъти размера на бизнеса си, свързан с електронната търговия в глобален мащаб, съобщава БТА.

Планира се продажбите на стоки чрез онлайн приложението да достигнат до 20 милиарда долара през тази година, като се залага на бързото им нарастване в региона на Югоизточна Азия, според представители, запознати със ситуацията, цитирани от агенция Блумбърг.

Ако бъде постигнат подобен търговски оборот, то той би бил значително по-голям от 4,4-те милиарда долара, на които възлиза общата стойност на стоките, продадени през миналата година чрез онлайн магазина TikTok Shop, съобщават източниците на Блумбърг, пожелали анонимност.

TikTok разчита на пазарите в Югоизточна Азия, сред които е и Индонезия, където т.нар. инфлуенсъри рекламират онлайн различни продукти, от дънки до червила, като ги показват във видеоклипове, излъчвани на живо в социалната мрежа. Потребителите могат да ги купят чрез нея, още докато гледат рекламните клипове.

Управляващите във Вашингтон обмислят да ограничат или изцяло да забранят дейността на TikTok в САЩ. Китайската социална мрежа представлява заплаха за националната сигурност на страната, според американските разузнавателни служби, пише ТАСС.

TikTok планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара

TikTok планира да увеличи продажбите чрез електронния си магазин до 20 милиарда долара

Потребителите в Азия могат да купуват директно от клиповете на инфлуенсърите

| Редактор : Стоян Гогов 2 793 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photo

Социалната мрежа TikTok, собственост на китайската корпорация ByteDance, се стреми да увеличи повече от четири пъти размера на бизнеса си, свързан с електронната търговия в глобален мащаб, съобщава БТА.

Планира се продажбите на стоки чрез онлайн приложението да достигнат до 20 милиарда долара през тази година, като се залага на бързото им нарастване в региона на Югоизточна Азия, според представители, запознати със ситуацията, цитирани от агенция Блумбърг.

Ако бъде постигнат подобен търговски оборот, то той би бил значително по-голям от 4,4-те милиарда долара, на които възлиза общата стойност на стоките, продадени през миналата година чрез онлайн магазина TikTok Shop, съобщават източниците на Блумбърг, пожелали анонимност.

TikTok разчита на пазарите в Югоизточна Азия, сред които е и Индонезия, където т.нар. инфлуенсъри рекламират онлайн различни продукти, от дънки до червила, като ги показват във видеоклипове, излъчвани на живо в социалната мрежа. Потребителите могат да ги купят чрез нея, още докато гледат рекламните клипове.

Управляващите във Вашингтон обмислят да ограничат или изцяло да забранят дейността на TikTok в САЩ. Китайската социална мрежа представлява заплаха за националната сигурност на страната, според американските разузнавателни служби, пише ТАСС.