Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photo

Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube

Достатъчно е да ги изтананикате с гласа си

| Редактор: Кристиан Антонов 1 744

Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube - просто ги изтананиквате с гласа си. Тази иновативна стъпка, която вече е достъпна за ограничен брой потребители на Android, може да доведе до революция в начина, по който намираме музика онлайн.

В света на смартфоните търсенето на песен по звук се използва от дълго време. Услуги като Google Assistant и SoundHound ви позволяват да добавяте песни към плейлиста на Spotify или да пускате клипове в YouTube. Новият начин за търсене на песен обаче изглежда по-удобен, ако не помните заглавието на песента или други подробности за нея.

Google обяви, че експериментира с търсене на песни в YouTube чрез изпяване. Освен това потребителите могат да използват функцията за откриване на песни, като запишат откъс от песен, която звучи на заден план, например в кафене или по радиото.

За да активира функцията, потребителят трябва да превключи от гласово търсене в YouTube към търсене на песни. След това той трябва да пее или да запише откъс от песента в продължение на поне 3 секунди. След това системата ще го пренасочи към съответното съдържание в YouTube - официален музикален видеоклип, видеоклип, създаден от потребителя, или кратък видеоклип в Shorts. Във фазата на тестване новото търсене е достъпно само за ограничен брой потребители на YouTube в Android. Преди да стане широко достъпно, неговите функции може да се променят. Мнозина се надяват, че компанията ще го добави и в YouTube Music.

Google тества и друга функция за YouTube - Channel Shelf в абонаментния канал. Тя ще ви позволи да комбинирате няколко скорошни публикации на един и същ автор на един "рафт". По този начин на абонатите няма да се налага да отиват в канала на YouTube, за да видят последните публикации. Google твърди, че това нововъведение ще намали натиска върху създателите на съдържание по отношение на честотата на публикациите.

 

Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube

Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube

Достатъчно е да ги изтананикате с гласа си

| Редактор : Кристиан Антонов 1 744 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photo

Google тества нов начин за търсене на песни в YouTube - просто ги изтананиквате с гласа си. Тази иновативна стъпка, която вече е достъпна за ограничен брой потребители на Android, може да доведе до революция в начина, по който намираме музика онлайн.

В света на смартфоните търсенето на песен по звук се използва от дълго време. Услуги като Google Assistant и SoundHound ви позволяват да добавяте песни към плейлиста на Spotify или да пускате клипове в YouTube. Новият начин за търсене на песен обаче изглежда по-удобен, ако не помните заглавието на песента или други подробности за нея.

Google обяви, че експериментира с търсене на песни в YouTube чрез изпяване. Освен това потребителите могат да използват функцията за откриване на песни, като запишат откъс от песен, която звучи на заден план, например в кафене или по радиото.

За да активира функцията, потребителят трябва да превключи от гласово търсене в YouTube към търсене на песни. След това той трябва да пее или да запише откъс от песента в продължение на поне 3 секунди. След това системата ще го пренасочи към съответното съдържание в YouTube - официален музикален видеоклип, видеоклип, създаден от потребителя, или кратък видеоклип в Shorts. Във фазата на тестване новото търсене е достъпно само за ограничен брой потребители на YouTube в Android. Преди да стане широко достъпно, неговите функции може да се променят. Мнозина се надяват, че компанията ще го добави и в YouTube Music.

Google тества и друга функция за YouTube - Channel Shelf в абонаментния канал. Тя ще ви позволи да комбинирате няколко скорошни публикации на един и същ автор на един "рафт". По този начин на абонатите няма да се налага да отиват в канала на YouTube, за да видят последните публикации. Google твърди, че това нововъведение ще намали натиска върху създателите на съдържание по отношение на честотата на публикациите.