Недоволни инфлуенсъри: Платеният абонамент за Twitter не е увеличавал лайковете им | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Недоволни инфлуенсъри: Платеният абонамент за Twitter не е увеличавал лайковете им
Снимка: AP/БТА

Недоволни инфлуенсъри: Платеният абонамент за Twitter не е увеличавал лайковете им

Разочарованието е породено от по-ранно изказване на Илон Мъск

| Редактор: Стоян Гогов 4 871

Илон Мъск въведе месечен абонамент за своята социална мрежа Twitter под формата на Twitter Blue. Само за 8 долара месечно потребителите получават синя отметка на профила си и възможност за редакция на постовете. Но явно не всички са разбрали за какво плащат.

Гняв, объркване и разочарование, това била емоцията на мнозина, след като установили, че месечният абонамент не е увеличил лайовете им. Много от недоволните са инфлуенсъри и хора, които получават приходи от активността си в социалната мрежа.

"Имам добро съдържание, но не получавам ретуитове на оригиналните си туитове. Това е шамар за мен!", споделя гневно потребител.

Никъде в описанието на абонаментния план на Twitter Blue не се споменава за повече лайкове или увеличена видимост на постовете.

Разочарованието на инфлуенсърите не е съвсем безпочвено. Преди време Илон Мъск бе заявил, че Twitter Blue един ден ще "изстреля" своите абонати до "горната част на споменаванията и търсенията". Милиардерът обаче е е поемал конкретен план за изпълнение на казаното.

Недоволни инфлуенсъри: Платеният абонамент за Twitter не е увеличавал лайковете им

Недоволни инфлуенсъри: Платеният абонамент за Twitter не е увеличавал лайковете им

Разочарованието е породено от по-ранно изказване на Илон Мъск

| Редактор : Стоян Гогов 4 871 Снимка: AP/БТА

Илон Мъск въведе месечен абонамент за своята социална мрежа Twitter под формата на Twitter Blue. Само за 8 долара месечно потребителите получават синя отметка на профила си и възможност за редакция на постовете. Но явно не всички са разбрали за какво плащат.

Гняв, объркване и разочарование, това била емоцията на мнозина, след като установили, че месечният абонамент не е увеличил лайовете им. Много от недоволните са инфлуенсъри и хора, които получават приходи от активността си в социалната мрежа.

"Имам добро съдържание, но не получавам ретуитове на оригиналните си туитове. Това е шамар за мен!", споделя гневно потребител.

Никъде в описанието на абонаментния план на Twitter Blue не се споменава за повече лайкове или увеличена видимост на постовете.

Разочарованието на инфлуенсърите не е съвсем безпочвено. Преди време Илон Мъск бе заявил, че Twitter Blue един ден ще "изстреля" своите абонати до "горната част на споменаванията и търсенията". Милиардерът обаче е е поемал конкретен план за изпълнение на казаното.