Услугата за кратки видеоклипове TikTok ще започне да показва рекламно съдържание в резултатите от търсенето. Компанията ByteDance обяви, че рекламодателите ще могат да поставят своето съдържание заедно с резултатите от търсенето. Това означава, че потребителите, които търсят някакви видеоклипове в платформата, ще виждат и реклами.

Когато потребителят кликне върху реклама, той може да продължи да скролва, за да види резултатите от търсенето във формат, подобен на фийд. Самите реклами са взети от други клипове, които дадена марка поставя в платформата. Те ще се появяват до резултатите от търсенето и ще бъдат обозначени като спонсорирано съдържание. Промоционалните видеоклипове, които се показват на потребителите, когато те разглеждат клипове в канала, са обозначени по подобен начин. Решението на TikTok да показва реклами в резултатите от търсенето изглежда съвсем логично.

По-рано тази година Instagram направи същото, като започна да показва съдържание на рекламодатели до резултатите от търсенето. За компаниите това нововъведение може да се окаже доста полезно, тъй като младите хора все по-често използват TikTok като заместител на Google, за да намират препоръки за различни продукти, ресторанти и т.н. Търсенето в TikTok обаче не е толкова добре развито, а заявките за ключови думи и хаштагове често са напълно безполезни. Въпреки това възможността за поставяне на реклами в резултатите от търсенето със сигурност ще бъде търсена.