Търсенето в Google може да стене платено, ако ползвате AI услугата на компанията | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Търсенето в Google може да стене платено, ако ползвате AI услугата на компанията
Снимка: iStock by Getty Images

Търсенето в Google може да стене платено, ако ползвате AI услугата на компанията

Дори и абонаментните услуги ще показват реклами

| Редактор: Стоян Гогов 6 862

Financial Times съобщава, че Google може да предложи абонаментен план за определени функции за търсене, задвижвани от AI.

Източници, запознати с плановете на ИТ гиганта, предполагат, че задвижваните от AI функции могат да станат част от съществуващите абонаментни услуги на Google, като Google One.

Интересното е, че докладът твърди, че дори платеното изживяване няма да изключи рекламите.

Докато някои ще са готови да платят за обогатено с AI полезно изживяване при търсене, повечето вероятно няма да искат да плащат за това, което са използвали безплатно досега. Проучване показва, че повече от 70% от хората са готови да останат с безплатния план.

Говорейки за Search Generative Experience (SGE) на Google, той в момента е в експериментална фаза и както Google отбелязва, все още не е готов за пазара.

Търсенето в Google може да стене платено, ако ползвате AI услугата на компанията

Търсенето в Google може да стене платено, ако ползвате AI услугата на компанията

Дори и абонаментните услуги ще показват реклами

| Редактор : Стоян Гогов 6 862 Снимка: iStock by Getty Images

Financial Times съобщава, че Google може да предложи абонаментен план за определени функции за търсене, задвижвани от AI.

Източници, запознати с плановете на ИТ гиганта, предполагат, че задвижваните от AI функции могат да станат част от съществуващите абонаментни услуги на Google, като Google One.

Интересното е, че докладът твърди, че дори платеното изживяване няма да изключи рекламите.

Докато някои ще са готови да платят за обогатено с AI полезно изживяване при търсене, повечето вероятно няма да искат да плащат за това, което са използвали безплатно досега. Проучване показва, че повече от 70% от хората са готови да останат с безплатния план.

Говорейки за Search Generative Experience (SGE) на Google, той в момента е в експериментална фаза и както Google отбелязва, все още не е готов за пазара.