Запознайте се с мозъка зад най-популярната снимка в историята на социалните мрежи | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Запознайте се с мозъка зад най-популярната снимка в историята на социалните мрежи 4
Снимка: Instagram

Запознайте се с мозъка зад най-популярната снимка в историята на социалните мрежи

Още преди да навърши 18 години, Ишан Гоел е работил за някои от най-влиятелните личности в САЩ

| Редактор: Стоян Гогов 26 8063

Най-вероятно вече сте чули новината, че едно яйце успя да изпревари по лайкове модела и реалити звездата Кайли Дженър в Instagram.

Най-харесваната снимка досега бе на Дженър и на новороденото ѝ бебе, като тя има над 18 милиона харесвания. Фотос на обикновено яйце от кокошка на бял фон събра над 50 милиона харесвания, като по този начин постави абсолютен рекорд по "лайкване" в интернет.

Как се случва всичко това?

Идеята за снимката идва на 19-годишния маркетингов стратег от индийски произход Ишан Гоел, който работи в Масачузетс. Той публикува своя пост в Instagram на 4 януари от анонимния британски Instagram профил @world_record_egg, който стартира със 7,7 милиона последователи.

Постът в Instagram вече има над 50 милиона харесвания

Снимка: Instagram

"Няма да разкривам точната рецепта на "тайния сос", но всъщност създадох солиден интерес в Reddit, след което казах на всички знаменитости и инфлуенсъри в моята мрежа да започнат да налагат яйцето. Все пак - чест и почитания за кокошката, снесла яйцето. Тя беше искрата, а аз бензинът", лаконичен е Гоел.

Ишан Гоел

Снимка: Ishan Goel

Всъщност изображението е закупено от известен сайт за снимки и е дело на руснака Сергей Платонов. Целта на Ишан Гоел обаче е била да разкрие повече за същността на социалните мрежи.

"Идеята, че един неодушевен обект може да свърже толкова много хора, е свидетелство за факта, че хората обичат да викат за по-слабия играч. Знаменитостите притежават толкова много сила и влияние, но яйце, което обединява толкова много хора, е мощен коментар за влиянието на социалните медии върху обществото днес. Социалните медии са дали на знаменитостите този вид всемогъщество", споделя маркетинг гуруто.

Любопитен е фактът, че когато яйцето успява да изпревари снимката на реалити звездата Кайли Дженър в Instagram, то има около 25 милиона харесвания. След като новината за яйцето обикаля всички световни медии, днес неодушевеният обект е удвоил своите "лайкове".

Според специалистите, знаменитостите и различните брандове се възползват от същия ефект - веднъж натрупали известна популярност и влезли в медиите, те стават още по-популярни.

Що се отнася за Ишан Гоел, още преди да навърши 18 години, той е работил за някои от най-влиятелните личности в САЩ. През 2016 година е бил част от екипа на републиканския кандидат президент Тед Круз, милиардерите Джозеф Депинто и Марк Кубан, както и за много други влиятелни личности.

Инженерството в социалните мрежи се превръща в изключително важно за силните и влиятелни личности, които чрез тайните на млади и високоплатени специалисти, като Ишан Гоел, успяват да достигнат до милиони хора, върху които да въздействат за налагането на своя бранд, имижд и дори изграждайки политическа кариера. В този ред на мисли, не кокошката от първия цитат е искрата, а именно социалните мрежи.

Запознайте се с мозъка зад най-популярната снимка в историята на социалните мрежи 4

Запознайте се с мозъка зад най-популярната снимка в историята на социалните мрежи

Още преди да навърши 18 години, Ишан Гоел е работил за някои от най-влиятелните личности в САЩ

| Редактор : Стоян Гогов 26 8063 Снимка: Instagram

Най-вероятно вече сте чули новината, че едно яйце успя да изпревари по лайкове модела и реалити звездата Кайли Дженър в Instagram.

Най-харесваната снимка досега бе на Дженър и на новороденото ѝ бебе, като тя има над 18 милиона харесвания. Фотос на обикновено яйце от кокошка на бял фон събра над 50 милиона харесвания, като по този начин постави абсолютен рекорд по "лайкване" в интернет.

Как се случва всичко това?

Идеята за снимката идва на 19-годишния маркетингов стратег от индийски произход Ишан Гоел, който работи в Масачузетс. Той публикува своя пост в Instagram на 4 януари от анонимния британски Instagram профил @world_record_egg, който стартира със 7,7 милиона последователи.

Постът в Instagram вече има над 50 милиона харесвания

Снимка: Instagram

"Няма да разкривам точната рецепта на "тайния сос", но всъщност създадох солиден интерес в Reddit, след което казах на всички знаменитости и инфлуенсъри в моята мрежа да започнат да налагат яйцето. Все пак - чест и почитания за кокошката, снесла яйцето. Тя беше искрата, а аз бензинът", лаконичен е Гоел.

Ишан Гоел

Снимка: Ishan Goel

Всъщност изображението е закупено от известен сайт за снимки и е дело на руснака Сергей Платонов. Целта на Ишан Гоел обаче е била да разкрие повече за същността на социалните мрежи.

"Идеята, че един неодушевен обект може да свърже толкова много хора, е свидетелство за факта, че хората обичат да викат за по-слабия играч. Знаменитостите притежават толкова много сила и влияние, но яйце, което обединява толкова много хора, е мощен коментар за влиянието на социалните медии върху обществото днес. Социалните медии са дали на знаменитостите този вид всемогъщество", споделя маркетинг гуруто.

Любопитен е фактът, че когато яйцето успява да изпревари снимката на реалити звездата Кайли Дженър в Instagram, то има около 25 милиона харесвания. След като новината за яйцето обикаля всички световни медии, днес неодушевеният обект е удвоил своите "лайкове".

Според специалистите, знаменитостите и различните брандове се възползват от същия ефект - веднъж натрупали известна популярност и влезли в медиите, те стават още по-популярни.

Що се отнася за Ишан Гоел, още преди да навърши 18 години, той е работил за някои от най-влиятелните личности в САЩ. През 2016 година е бил част от екипа на републиканския кандидат президент Тед Круз, милиардерите Джозеф Депинто и Марк Кубан, както и за много други влиятелни личности.

Инженерството в социалните мрежи се превръща в изключително важно за силните и влиятелни личности, които чрез тайните на млади и високоплатени специалисти, като Ишан Гоел, успяват да достигнат до милиони хора, върху които да въздействат за налагането на своя бранд, имижд и дори изграждайки политическа кариера. В този ред на мисли, не кокошката от първия цитат е искрата, а именно социалните мрежи.