83 милиона профила във Facebook са фалшиви | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
83 милиона профила във Facebook са фалшиви
EPA/БГНЕС

83 милиона профила във Facebook са фалшиви

Facebook съобщи, че над 83 милиона профила в социалната мрежа са фалшиви. Според данните на компанията, оповестени тази седмица, 8,7% от 955-те милиона активни потребители може да не са истински.

2 177
От фалшивите профили 4,8% са дублирани, а 1,5% от потребителите са определени като "нежелани". Общо по данни на компанията 83,09 милиона потребители са фалшиви, като те са разделени в три групи, съобщи Би Би Си, цитирана от БГНЕС.

Най-голямата група на "фалшификатите" са дубликатите, които компанията определя като "акаунт, който потребител поддържа в допълнение към основния си акаунт".

Другите са определени като "некоректно класифициран потребител", където "потребители създавали лични профили на фирма, организация или нечовешка единица като домашен любимец".

Накрая идват "нежеланите" акаунти - профили, за които се смята, че нарушават правилата на Facebook. Обикновено става въпрос за профили, използвани за изпращането на спамове или друго съдържание.

"Ние генерираме по-голямата част от доходите си от реклама", съобщи компанията. "Загубата на рекламодатели или намаляването на разходите от рекламодатели във Facebook може сериозно да навреди на бизнеса ни", допълва социалната мрежа, чийто бизнес модел разчита най-вече на целевата реклама.
83 милиона профила във Facebook са фалшиви

83 милиона профила във Facebook са фалшиви

Facebook съобщи, че над 83 милиона профила в социалната мрежа са фалшиви. Според данните на компанията, оповестени тази седмица, 8,7% от 955-те милиона активни потребители може да не са истински.

2 177 EPA/БГНЕС
От фалшивите профили 4,8% са дублирани, а 1,5% от потребителите са определени като "нежелани". Общо по данни на компанията 83,09 милиона потребители са фалшиви, като те са разделени в три групи, съобщи Би Би Си, цитирана от БГНЕС.

Най-голямата група на "фалшификатите" са дубликатите, които компанията определя като "акаунт, който потребител поддържа в допълнение към основния си акаунт".

Другите са определени като "некоректно класифициран потребител", където "потребители създавали лични профили на фирма, организация или нечовешка единица като домашен любимец".

Накрая идват "нежеланите" акаунти - профили, за които се смята, че нарушават правилата на Facebook. Обикновено става въпрос за профили, използвани за изпращането на спамове или друго съдържание.

"Ние генерираме по-голямата част от доходите си от реклама", съобщи компанията. "Загубата на рекламодатели или намаляването на разходите от рекламодатели във Facebook може сериозно да навреди на бизнеса ни", допълва социалната мрежа, чийто бизнес модел разчита най-вече на целевата реклама.