Asus преосмисля бизнеса с таблети | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Asus преосмисля бизнеса с таблети
ASUS

Asus преосмисля бизнеса с таблети

Asus коригира стратегията си при таблетите, предвид отслабващия интерес на потребителите към тези устройства.

1 269
През миналата година пазарът на таблети отбеляза спад от 6,6%, а Asus заема седмо място сред доставчиците с 2,2%. Сега компанията променя стратегията си на този пазар, съобщи digitimes.com, позовавайки се на главния изпълнителен директор на Asus – Джери Шен.

Корекцията се свежда до намаляване на броя на разработваните модели и отказ от някои чуждестранни пазари. Asus ще пренасочи част от служителите си, ангажирани с таблетите (общо 1000 души), към подразделенията за смартфони и устройства за виртуална и допълнена реалност, предава technews.bg.

Промените в компанията започнаха още в средата на 2016 г. и се очаква да приключат към средата на настоящата година. При таблетите Asus ще постави акцента върху устройствата от среден и висок клас с цени над 320 долара.

За една година тайванският производител планира да достави на пазара не по-малко от 3 млн. таблета, като подразделението трябва да излезе на печалба през третото тримесечие. За сравнение, през 2013 г. Asus продаде 12,1 млн. таблета, през 2014 г. – 9,4 млн., през 2015 г. – 5,9 млн., а през миналата година доставките намаляха до 3,3 млн.
Asus преосмисля бизнеса с таблети

Asus преосмисля бизнеса с таблети

Asus коригира стратегията си при таблетите, предвид отслабващия интерес на потребителите към тези устройства.

1 269 ASUS
През миналата година пазарът на таблети отбеляза спад от 6,6%, а Asus заема седмо място сред доставчиците с 2,2%. Сега компанията променя стратегията си на този пазар, съобщи digitimes.com, позовавайки се на главния изпълнителен директор на Asus – Джери Шен.

Корекцията се свежда до намаляване на броя на разработваните модели и отказ от някои чуждестранни пазари. Asus ще пренасочи част от служителите си, ангажирани с таблетите (общо 1000 души), към подразделенията за смартфони и устройства за виртуална и допълнена реалност, предава technews.bg.

Промените в компанията започнаха още в средата на 2016 г. и се очаква да приключат към средата на настоящата година. При таблетите Asus ще постави акцента върху устройствата от среден и висок клас с цени над 320 долара.

За една година тайванският производител планира да достави на пазара не по-малко от 3 млн. таблета, като подразделението трябва да излезе на печалба през третото тримесечие. За сравнение, през 2013 г. Asus продаде 12,1 млн. таблета, през 2014 г. – 9,4 млн., през 2015 г. – 5,9 млн., а през миналата година доставките намаляха до 3,3 млн.