EPA/БГНЕС
Yahoo разочарова с резултатите си
Yahoo все още се опитва да увеличи приходите си, три години след като управлението пое главният изпълнителен директор Мариса Мейър.
8
97
Най-новите доказателства за финансовите проблеми на Yahoo станаха ясни след оповестяването снощи на резултатите за първото тримесечие, информира Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
Мариса Мейър и главният финансов директор Кен Голдман смекчиха разочарованието на инвеститорите, като обещаха да намалят разходите и дадоха да се разбере, че компанията може да изпълни желанието на Уолстрийт да се откаже от дела си в Yahoo Japan.
Компанията съобщи, че вече е съкратила 1100 души през първите три месеца на годината, като сега служителите ѝ наброяват 11 400 души на пълно работно време.
Yahoo посочи, че приходите от показана реклама са нараснали с 2,3% до 463,7 милиона долара, което е около 40% от общите приходи. Приходите от търсене в интернет са се повишили с 19,5% на годишна основа до 531,7 милиона долара, информира Ройтерс.
Общите приходи са спрели растежа си през последните години, тъй като уеб порталът и пощенската услуга на Yahoo губят позиции заради конкуренцията на компании като Google и Facebook.
Чистата печалба на Yahoo е спаднала до 21,2 милиона долара или 2 цента на акция спрямо 311,6 милиона долара или 29 цента на акция за същия период миналата година.
Приходите след изваждането на таксите, платени на партньорски сайтове, са спаднали с 4 процента до 1,04 милиарда долара спрямо 1,09 милиарда. Анализаторите очакваха печалба от 18 цента на акция при приходи от 1,06 милиарда, според Томсън Ройтерс.
Мариса Мейър и главният финансов директор Кен Голдман смекчиха разочарованието на инвеститорите, като обещаха да намалят разходите и дадоха да се разбере, че компанията може да изпълни желанието на Уолстрийт да се откаже от дела си в Yahoo Japan.
Компанията съобщи, че вече е съкратила 1100 души през първите три месеца на годината, като сега служителите ѝ наброяват 11 400 души на пълно работно време.
Yahoo посочи, че приходите от показана реклама са нараснали с 2,3% до 463,7 милиона долара, което е около 40% от общите приходи. Приходите от търсене в интернет са се повишили с 19,5% на годишна основа до 531,7 милиона долара, информира Ройтерс.
Общите приходи са спрели растежа си през последните години, тъй като уеб порталът и пощенската услуга на Yahoo губят позиции заради конкуренцията на компании като Google и Facebook.
Чистата печалба на Yahoo е спаднала до 21,2 милиона долара или 2 цента на акция спрямо 311,6 милиона долара или 29 цента на акция за същия период миналата година.
Приходите след изваждането на таксите, платени на партньорски сайтове, са спаднали с 4 процента до 1,04 милиарда долара спрямо 1,09 милиарда. Анализаторите очакваха печалба от 18 цента на акция при приходи от 1,06 милиарда, според Томсън Ройтерс.