EPA/БГНЕС
С шлемове за виртуална реалност в самолета
Пътниците в първа класа на някои полети на австралийския превозвач Qantas скоро ще разполагат с шлем за виртуална реалност.
4
157
Авиокомпанията си партнира със Samsung, който ще достави устройствата, съобщи BBC News, цитиран от "Фокус".
Пътниците ще имат на разположение разработено специално за целта виртуално съдържание. От Qantas посочват, че шлемовете ще предоставят ново изживяване по време на полет.
“Дали потребителите биха искали виртуален тур на новата ни ВИП чакалня в Лос Анжелис или да преживеят кацане на A380, намирайки се на пистата, тази технология е напълно нов начин за връзка с клиентите”, казва изпълнителният директор на компанията Оливия Уирт.
По думите й това е и фантастичен начин за представяне на дестинациите на компанията, предизвикващ желание за пътуване и популяризиращ туризма.
Уирт обещава и “виртуалните светове на любимите холивудски хитове”, въпреки че все още не е ясно какъв обем филмово съдържание ще бъде достъпно във формат витруална реалност.
Qantas работи с продуцентската компания Jaunt за разработването на съдържание за устройството.
Бен Ууд, експерт от консултантската компания CCS Insight не е сигурен обаче, че самолетите са най-подходящото място за виртуална реалност.
“Не мога да си представя нещо по-неприятно от това да седиш до човек, който носи на главата си такова устройство”, казва той и добавя, че не е убеден и в безопасността на виртуалното преживяване по време на полет.
Първоначално ще се проведат тримесечни тестове в рамките на определени полети между Австралия и Лос Анджелис от средата на март. С шлемове за виртуална реалност ще са оборудвани и ВИП чакалните в Сидни и Мелбърн.
Пътниците ще имат на разположение разработено специално за целта виртуално съдържание. От Qantas посочват, че шлемовете ще предоставят ново изживяване по време на полет.
“Дали потребителите биха искали виртуален тур на новата ни ВИП чакалня в Лос Анжелис или да преживеят кацане на A380, намирайки се на пистата, тази технология е напълно нов начин за връзка с клиентите”, казва изпълнителният директор на компанията Оливия Уирт.
По думите й това е и фантастичен начин за представяне на дестинациите на компанията, предизвикващ желание за пътуване и популяризиращ туризма.
Уирт обещава и “виртуалните светове на любимите холивудски хитове”, въпреки че все още не е ясно какъв обем филмово съдържание ще бъде достъпно във формат витруална реалност.
Qantas работи с продуцентската компания Jaunt за разработването на съдържание за устройството.
Бен Ууд, експерт от консултантската компания CCS Insight не е сигурен обаче, че самолетите са най-подходящото място за виртуална реалност.
“Не мога да си представя нещо по-неприятно от това да седиш до човек, който носи на главата си такова устройство”, казва той и добавя, че не е убеден и в безопасността на виртуалното преживяване по време на полет.
Първоначално ще се проведат тримесечни тестове в рамките на определени полети между Австралия и Лос Анджелис от средата на март. С шлемове за виртуална реалност ще са оборудвани и ВИП чакалните в Сидни и Мелбърн.