Около 2000 даунлоуда у нас за мобилното приложение за правата ни в ЕС | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Около 2000 даунлоуда у нас за мобилното приложение за правата ни в ЕС

Около 2000 даунлоуда у нас за мобилното приложение за правата ни в ЕС

0 53
/КРОСС/Безплатно мобилно приложение информира потребителите какви са правата ни в Европейския съюз. ECC-Net: Travel app помага на потребителите си в различни ситуации - при наемането на кола, хотел, къщи или при закупуването на дефектен продукт. Чрез допитване до приложението може да получите различни съвети за справяне със ситуацията в зависимост от страната, в която се намирате. Освен съвет то уведомява и потребителя как да изрази правата си на съответния чужд език. В секция “Помощ“ пък може да се намерят съответните телефонни номера и адреси на местния Европейски потребителски център, както и на местното посолство в случай на спешност. Приложението е инициатива на цялата мрежа Европейски потребителски центрове. В случай че то не покрива вашата ситуация напълно, можете да се свържете с вашия Европейски потребителски център директно. Такива потребителски центрове има във всяка държава-членка на ЕС, както и в Исландия и Норвегия. Към 1 юли приложението е изтеглено над 41 000 пъти. България е на четвърто място по сваляния с около 2000 даунлоуда. Важно е да знаем, че приложението е разработено на 25 езика и работи без да има нужда от връзка с интернет. По този начин се избягват роуминг таксите. Интернет е нужен само, за да се свали приложението на мобилното устройство. Повече подробности за това приложение и в какви ситуации може да ни помогне, чуйте от Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център - България. С него разговаря Ивайло Николов.
Около 2000 даунлоуда у нас за мобилното приложение за правата ни в ЕС

Около 2000 даунлоуда у нас за мобилното приложение за правата ни в ЕС

0 53
/КРОСС/Безплатно мобилно приложение информира потребителите какви са правата ни в Европейския съюз. ECC-Net: Travel app помага на потребителите си в различни ситуации - при наемането на кола, хотел, къщи или при закупуването на дефектен продукт. Чрез допитване до приложението може да получите различни съвети за справяне със ситуацията в зависимост от страната, в която се намирате. Освен съвет то уведомява и потребителя как да изрази правата си на съответния чужд език. В секция “Помощ“ пък може да се намерят съответните телефонни номера и адреси на местния Европейски потребителски център, както и на местното посолство в случай на спешност. Приложението е инициатива на цялата мрежа Европейски потребителски центрове. В случай че то не покрива вашата ситуация напълно, можете да се свържете с вашия Европейски потребителски център директно. Такива потребителски центрове има във всяка държава-членка на ЕС, както и в Исландия и Норвегия. Към 1 юли приложението е изтеглено над 41 000 пъти. България е на четвърто място по сваляния с около 2000 даунлоуда. Важно е да знаем, че приложението е разработено на 25 езика и работи без да има нужда от връзка с интернет. По този начин се избягват роуминг таксите. Интернет е нужен само, за да се свали приложението на мобилното устройство. Повече подробности за това приложение и в какви ситуации може да ни помогне, чуйте от Игнат Арсенов, директор на Европейския потребителски център - България. С него разговаря Ивайло Николов.