Първият стелт самолет полита преди 45 години
Концепцията Have Blue еволюира във F-117
Обратно в новинатаКоментари - Първият стелт самолет полита преди 45 години | IT.dir.bg
Коментари
Хората 1981 г. правят невидим самолет с 10 компютъра вътре,а през това време рашките още една Жигула не могат да направят.Макар и същите боклуци САЩ са класи над педерашките.Ако стане война НАТО и РаССия руснаците ще се изпарят за 3 дни.Тогава ще разберат какво значи да те превземат за 3 дни.Мислят си,че Китай съм й приятели,но Китай са приятели с този,който плаща.Милиард и 300 гърла имат да хранят и да подчиняват.
Само може да си мечтаем за такъв самолет с толкова много мисии и толкова малко фира. Нашите се разбиват с блокове или орът ниви без да са в мисии. "Стелта" ни се оказа пълен боклук които никой не иска да купува и ни е страх да го ползваме в Украйна дори. Щото сечението му на радара е колкото на Чесна и ще го опукат за нула време.
Наивници и крадци на държавни бюджети могат да превъзнасят технология, която видимо няма особено приложение срещу наземни радари от последно поколение. Дори западните специалисти, коментираха онядешното 3д на великият нов краварски бомбардировач. Приложението на далекобойни ракети не изисква наличие на стелт технология. Ракетите достигат до целите на огромни разстояния. А идеята, за масирана атака срещу държава със сериозно ПВО е абсурдна в такъв сценарии. Американската военна авиация призна,че ф35 е провал. Скъп, труден за обслужване, с огромен брой дефекти. За това поръчаха модернизирани ф16ки. Цитирам: На война не ти трябва ферари а фолксваген. Поетичните и пропагандистки статии за непобедимите технологии на Кравария са милиони. Логично, тинктанковете и платените пропагандисти на Военният Комплекс трябва да заработват и те. Все пак милиарди се точат от държавата.
Те тука един пич ги обяснява тия неща подробно: https://bit.ly/3VTPFpT
дооообре , умнико......остави ги краварите и техният ВПК дето само цоца...... обясни го това сега на китайците , които също правят СТЕЛТ изтребител (даже май два ) и бомбардировач. Кажи го и на алкашите , щото и те се мъчат да направят СТЕЛТ....е,не им се получи със Су-57 , та решиха да копират Ф-35....да,да,точно Ф-35,дето викаш че е провал и по-точно концепцията му за лек,едномоторен,бюджетен СТЕЛТ със изделието си ( засега шперплатов макет ) Су-75 Чекмейт ( щото шах и мат щели да правят с него ама кого - не е ясно ). Кажи го още на турци,южнокорейци и англичани щото и те разработват изтребител 5-то поколение (което задължително включва СТЕЛТ възможности) , при англетата "Темпест" даже май се води 6-то поколение ( за след 15 год.) , а скоро и германци-французи-испанци обявиха че ще правят и те съвместен изтребител,който да замени Еврофайтър Тайфун след 15-тина години
"Американската военна авиация призна,че ф35 е провал" КОЙ. КОЙ Е "Американската военна авиация"... дето е признал, па цял свят го купува. А господаря ти призна че е обратен. Аман от тъпи изхвърляния на мокър пясък. Дори Германия смята сега да купува тия лоши Ф35 дето се провалили. Бря... големи специялисти станахте от четене на РУСКИЯ всетник "Национален интерес". Точно така... РУСКИ.
Югославия доказа, че това са много скъпи играчки, но са ефективни срещу аборигени....
Такива се свалят с РПГ. Справка - Сърбия и началото на 90те.
грозен самолет лети зле- авиационна мъдрост. туй сякаш е правено с гипсокартон. идеята е ясно- да не отразява обратно към радара, ама... не прилича на самолет.
Основата на руски разработки. Самите американциго признават!
забрави да добавиш накрая " ФАКТ !" за по-голяма тежест. :))) естествено Ф-117 грам не е основан на руски разработки по простата причина че такива лиспват . Американците признават , че в теоретичната част са ползвали теорията (или както там се нарича ) на Уфимцев и с това се приключва със всичко руско. Другото е години проектиране , изработка и тестване на форма и размер на самолета , двигатели , сопла , покритие , електроника и т.н Твърдението пък за Ф-35 че бил на основата на Як-141 също е пълна измислица....руската бракма първо не е СТЕЛТ , второ е само един тестов прототип и пълен провал на афишираните характеристики. Единственото общо между тях е "чупещото се сопло" , използвано при Ф-35Б (варианта за морската пехота) , другото е гений на техническата мисъл срещу "руското "сделано с теслата" ( само визуалното сравнение между двата самолета буди присмех към руското безаналогово недоносче ) По-надолу пък поредният червен папагал намесва и самолета на Хортен - добре му е отговорено и обяснено за тия , които искат да научат нещо , а не само да лаят като бесни русоробски мастии.
Largo...ето ти си олицетворение на думите ми....безпределна русоробска тъпота и първосигнално лаене. Не става така бе , гьон ! Не става само с " Бау,Бау ". Мина , изходи се , изпляка нещо и дим да те няма......тролене за норматив. Но какво ли се учудвам - хора с малко акъл нямаше да пробутват малоумни опорки , митове и легенди. Вари го,печи го , от руското по-добро няма , нали ? А ако не го правят руснаците - не струва :)))
Но понеже рашистите са много "интелегентни" са омаловажили тези руски открития и изобщо не са ги счели за нещо велико. А "тъпите" американци са ги звели, доразвили и са създали нещо което сега дори и Китайците развиват за разлика от рашиските свини които дори нямат дронове щото са нали са най-великите в развитието на атомни бомби. В крайна сметка ще си останат само с тях на развитие.
По тая логика всички самолети на руснаците са по американски разработки, понеже имат двигател и крила.... хахахахахахахахаха
ТИ да видиш! Имали били разработки рашистите? Както сега се зплякаха че имали разработки в сферата на нови физични закони. Като имат що нямат още стелт самолети бе гьон? Те дори нямат реален самолет 4-то поколение, да не говорим че за 5-то не са чували! Цялата им военна машина се базира на технологии от 60-те или 70-те години на миналия век. Прехвалените Су -57 я имат 2 броя на кръст, да не говорим че половината им нови "разработки" са само на хартия и едва ли ще бъдат създадени в близките години в работещ проект, още повече с наложените санкции, а и последно че и Китай няма им дава електронни компоненти всичко това ще е мираж.
Първият стелт самолет е на немските инженери братя Хортен. Корпусът му е с форма на летящо крило без опашка. Той бива пленен и изкопиран от Американците. Единственият оцелял оригинал от ВСВ се съхранява в американска база.
Самолетът на Хортен въобще не е бил стелт. Цялото крило не прави един самолет стелт. Много кухи парчета сте путинските пудели.
Напротив. Хортен целия е бил направен от дърво точно, защото с него са искали да пробият радарните системи на англичаните които за времето си са били доста напред с материала и на немците им просветнало, че трябва да мислят за начин да понижат степента на откриваемост и стигнали до извода че трябва да намалят метала до минимум, за да смъкнат степеннта на радарно отражение до минимум. Освен това целия корпус на Хортен бил боядисан със спецялна боя, с високо съдържание на карбон (разбиай чист графит) чиято цел била да поглъща радарните лъчи. За времето си е бил на светлинни години като разработка, но твърде късно са започнали разработката му. Цялата тази технология е използвана и е послужила за разработването на Б1 сега и на новия им стелт тип летящо крило.
Митът за стелт възможностите на Horten Ho 229 го пуска самия Reimar Horten, който 1983 г. заявява че някога си щял да прави някви алхимии с дървени стружки, активен въглен и лепило с които самолета да бъде невидим за радари ... За негово нещастие Horten Ho 229 прототип V3 най-завършеният от трите въобще произведени самолета (всъщност първия е глайдер без двигатели), е пленен в края на войната и е сред експонатите на музея Смитсониан в САЩ. Никакви такива алхимии по самолета не са били констатирани при обследването му веднага след войната от американски и британски самолетни инженери. Разбира се съществуващият прототип бива подложен на тестове в музея за евентуални стелт възможнжсти и заключението е било, че няма съществени такива. По задълбочено проучване прави Northrop Grumman, като вземат въпроса на сериозно, правят пълноразмерен глайдер по оригиналните чертежи за самолета и съществуващия експонат в музея. Глайдерът е изпратен за радарни тестове. Заключението е, че сравнен със свой съвременник Bf 109 самолета действително има много по-малко челно отразяване (когато лети срещу радара), но то не би скрило самолета от тогавашните радари, а само би намалило обсега на засичане с около 15-20%. Това имайки предвид, че тестваният глайдер е изцяло дърво без метални елементи, а не както е оригинала метален скелет с дървена обшивка. С други думи вероятно истинският Horten Ho 229 би имал несъществено по-малък радарен профил от масовия през ВСВ Bf 109, който въобще не претендира за каквито и да било стелт възможности. С други думи или стелт планове и възможностите на Horten Ho 229 са просто измислица на старец търсещ да привлече малко внимание към персоната си вече тотално забравена от света или ако е имало някакъв план и амбиция самолета да има стелт възможности то просто братята Хортен тотално са се провалили в това начинание. Това е реалността, ти си избери коя от двете версия по те устройва! Първият самолет, който е строен с цел и идея да бъде именно стелт самолет е Ф117!
Връх на фантазията, имайки предвид, че немалка част от него е от дърво! На всичкото отгоре е създаден през ВСВ. Американците го крадат и възоснова на него правят бомбардировача В-2!
обмисля да направи такъв, някъде към 2035 година, серийно производство 15 бройки на година от 2050 нататъка
Американците са видели потенциал там където руснаците не са и съответно са го реализирали до готово сериино изделие. Вече има поколения стелт самолети, а русия краде перални и печки от Украйна.
... не е точно така. Въпросния руснак поставя базата на математическият модел, с който може да бъде пресметнат радарния профил на 2-3 измерен обект. Това прави той! Нищо друго! Не предлага никакви стелтове ... Американски инженери запознати с този модел им хрумва, че щом имат инструмент с който могат да предскажат радарния профил на обект, то те могат да планират самолет така, че той да има занижен радарен профил. Още на чертожната дъска те да отчитат радарното засичане на самолета като фактор с който да се съобразят и да адаптират проекта. И така реално тръгва идеята за стелт самолета. Що руснаците не са се сетили за същото ... еми не са се сетили. Руснака е измислил теоретичната база, американеца е измислил практическо приложение за тази наука. Примерно с лазера историята е подобна. Айнщайн измисля теоретичната база за него, но руски учени измислят практическо приложение за тази теоретична база и изобретяват лазера. Що американците не се сетиха за лазера първи? Е ми не са се сетили ... няма как да планираш изобретения! Просто някой му щуква идея, има нужната база (знания и материали) и изобретението се случва! Съдба!