Комуникацията между F-22 и F-35 е невъзможна
Двата най-модерни изтребителя на САЩ не могат да комуникират един с друг.
Обратно в новинатаКоментари - Комуникацията между F-22 и F-35 е невъзможна | IT.dir.bg
Коментари
Руснаците влизат в американската система (LINK14 май беше) когато им се налага. Така че ако имат проблеми нека потърсят помощ :)
Ф-35 не е сравнително нов самолет. Руснаците им продават техническата документация през 1995г. и 1 година обучават специалистите на "Локхийд Мартин" как да направят самолета. Така че това е нов самолет за американците и стар за руснаците.
Радарите ли?! Всъщност причината самолетите да не могат директно да комуникират по между си е в това че американците смятат че всяко въздушно нападение трябва да се координира от самолет със система за въздушно предупреждение и управление(AWACS)...
Съвсем официално Локхийд Мартин купува документацията на Як 141. Опашката на Ф-35 с вертикално излитане е почти абсолютно изкопирана. Прилича и на Як 43. Сравни ги на намерени снимки - има такива сравнения.
Това не е най-големия им проблем. Той е цената за час полет и поддръжка. В момента вече се мисли да се намалят заявените самолети, защото просто няма да има пари да се поддържат. И става въпрос за едни 30% по-малко Ф35. На времето за това и е спряно и консервирано производството на Ф22. Истината според мен е, че някой много здраво смуче на военната хранилка там и докато не се намери някой като Спейс Х все така, ще е.
Абе защо все така става че всичко най-модерно е измислено от руснаци, а се прави от американци, японци, германци и т.н. Или руснаците просто лъжат, или инженерите им са толкова некадърни, та не могат да следват полета на мисълта на научните фантасти. "Едно е да искаш, друго е да можеш, а трето и четвърто - да го направиш" Страхотна мисъл! И докато руснаците не проумеят че мобе да имаш всякакви идеи, но все пак трябва някой да е в състояние да ги направи, ще кретат на опашката. Що с еотнася до това кой откъде е взаимствал всичките са взаимствали от немската технология за реактивна авиация. Направете си един прост експеримент - сравнете силуета на Ме-262 с повечето съвременни пътнически самолети. Ще установите доста голяма прилика. А това е разработка от 1940-41 г.... Когато руснаците въобще не са знаели що е то реактивен самолет.
Как да не могат дакомуникират, бе! Нали си имат Фейсбук! Че то бе Фейс, кой ще им се върже да става летец!
Тоест Ф35 е на същото дередже като МиГ29. Няма комуникации с Ф22. Ще трябва да си пишат във вайбър.
Стар за руснаците викаш...със създадени 4 броя прототипа и никога не вкарани в серийно производство... Освен това самите руснаци си признават, че принципът на вертикалното излитане при Ф-35Б е различен - американците използват подемен вентилатор, докато руснаците реактивни спомагателни двигатели. И като стана дума за двигатели - руснаците използват 3 двигателя, а американците само 1.
Колко ли милиарда ще струва подмяната на радарите? Че вече и долара не е оня долар който беше по времето на Рейган.
"F-35 от своя страна е един значително по-млад самолет, използващ радар, който е нямало как да бъде предвиден от конструкторите на F-22." Фигура от висшия пилотаж, с която се прави опит да се избегне идиотията, че случаят не е "предвиден от конструктурите" на Ф-35
Пада ти шапката от тъпата кратуна кога са падали мигове виж че летят на тях повече от 30ги сега каракачанката им удалжава живота още
"Някой" много здраво смуче цялата американска и "съюзническа" икономика. Като трупа трилиони на гърба им. И е обрал златото им. Например, германското. Същият този "някой", после ще запали сащ и света, така както банковите обирджии палят колите си за заличаване на следите. Този някой вече си е прехвърлил награбеното в Хонг Конг и оглежда подходящ момент и повод за ТСВ. За да се настани удобно пред екрана и да гледа "шоу", в което умират стотици милиони балами по света и у нас. Пък и "тарикати".
Това, че прилича, не означава, че ползва същия принцип. Ти прочети малко повече, кое как работи и тогава коментирай.
А факта на закупената документация удобно се плъзга по гладката повърхност на мозъка ти.
Глупости. Размахват си флагчета през джамовете. Който видял, видял. Другия забива набедената летяща кофа в дувара.
Руснаците и за вариантите А и С ли са им продали документацията? Щото допирните точки не са особено много, даже като размери. Ами тя опашката и на МиГ 29 е почти същата като на Ф-15 и така нататък. От десетилетия са крали или подкупвали или направо купували проекти, но въпросът с реализацията е различен. Знаеш ли любопитната история на Ту-4? Руснаците правят обратен инженеринг на пленена съюзническа по това време летяща крепост, като я копират даже с дупка от японски снаряд в крилото, защото не им било ясно за какво може би служи и така се е произвеждал с тази дупка на конвейр. Толкова по въпроса.
А за какво им е да комуникират на ниво боен радар и целеуказание едни с други, като за тази цел си има АУАКС? И още нещо, такава комуникация с целеуказване се осъществява между еднакви самолети, а най-често и от една ескадрила (примерно само 35-ци или само 22-ки), защото иначе е безмислена. Типичен пример за това са Грипените и тяхната дейта линк система, която за самолети с други размери, параметри на двигатели, системи за оръжейно насочване и предназначение на самолета като цяло се явява абсолютно безпредметна. Тук не говорим за комуникация по радио станцията тип къде се изгуби, че те не видим (както се разбира от типичното заглавие в стил Гогов)...
А до твоя мозък явно изобщо не е достигнала информация. Обясниха ти по надолу ОСНОВНАТА РАЗЛИКА, която различава ПРИНЦИПА НА ДЕЙСТВИЕ на двата самолета, ама ти си знаеш - документацията, та документацията.
Като е толкова готин този ЯК, защо руснаците прекъснаха проекта? Това също ви убягва нещо май ;)
Виж коя година е сделката и може да се сетиш сам. Ако не успееш, пак се обади. Ще помагаме. В мисленето.
Бе те не могат да фърчат, не могат да се бият, не могат да излитат и кацат на самолетоносачи, ма видите ли - били невидими. Глупости на търкалета. Говедата ОТНОВО са за смях!
Няма как да ми помогнеш в нещо, което определено не ти се отдава. Ще ти помогна малко. ЯК 141 е НЕУСПЕШЕН проект ;). Руснаците го спират по простата причина, че не може да го направят сигурен и да не гърми при кацане. Можеш да видиш в руската уикипедия какво пише по въпроса ;)
Руснаците прекъснаха производството през 1992г. поради разпада на СССР и липса на финансиране. Миналата година 2017г. е взето решение за възобновяване на проекта под условното название ЯК 201.
Ами явно не разбираш бай Михале! Системата за вертикално излитане на въпросния Як-141 е в основата на Ф-35! Краварите не могат сами да направят такова нещо - справка лецензното производство на английския Хариер!
И по причина на това, което пише в Уйкипедията, американците го купили. Опитай пак! Може да ти се получи. Не се отказвай! Ти можеш!
Защо САЩ не се обърнат към Русия - има начин за Комуникация , протокола е различен , но има Конвертори , има ги в Ютюб . Явно ИТ на сащ са гола вода - даже и германците ги имат .