Атрактивни награди при плащане с А1 Wallet в магазин на А1, вече се предлага и физическа карта
- Мегабайти, минути, 30-дневен абонамент за Diema Xtra или Xplore TV GO могат да получат клиентите на А1 Wallet при плащане на сметка в магазин на А1
- Вече се предлагат и физически карти към А1 Wallet за повече удобство и възможности за разплащане
- А1 ще предоставя допълнителни 3000 МВ за новорегистрирани потребители, отговорили на кратка анкета
А1 предприема нови инициативи, за да стимулира развитието на дигиталните плащания. Клиентите, които заплатят с A1 Wallet сметката си в магазин на компанията, ще получат ваучер за различни бонуси. При всяко плащане те могат да избират една от няколко атрактивни възможности, като допълнителни 1000 МВ или 600 национални минути за срок от 14 дни, както и абонамент за Diema Xtra или Xplore TV GO за 30 дни. Кампанията за стимулиране на безконтактните плащания на сметки към А1 с дигиталния портфейл А1 Wallet ще продължи до 31 август.
Ваучерът за бонус по избор може да се активира по два начина. Единият вариант е това да направи търговски консултант на А1 на място в магазина. Другата опция е потребителят да получи ваучера в хартиен формат и да го активира допълнително на страницата на A1 Клуб. Всеки клиент на А1 има възможност да получи само по един ваучер за всяко плащане, което прави. След изтичане на валидността на ваучерите, услугите се деактивират автоматично.
Кампанията за насърчаване на дигиталните плащания с A1 Wallet важи за сметки, платени чрез смартфон или физическа карта, издадена към дигиталния портфейл. Физическата карта за потребителите на A1 Wallet е нова функционалност, която им дава още една възможност да плащат бързо, лесно и удобно на POS терминал, както и да теглят пари от банкомат в България и Европейския съюз. Тя предоставя още едно ниво на сигурност, като клиентите могат да "заключват" картата си, когато няма да я използват. При активиране на тази опция, с картата не е възможно да се извършват трансакции.
Картата е без месечна или годишна такса за поддръжка и оперира с разполагаемия баланс на потребителя директно от дигиталния портфейл A1 Wallet. Тя дава алтернативен вариант за достъп до личния бюджет, в ситуации когато потребителят остане без батерия на смартфона или има нужда да изтегли пари в брой.
Поръчването на физическата карта A1 Wallet става лесно и бързо чрез самото приложение, в меню "Карти", подменю "Плащания". Потребителят трябва да въведе своите данни за доставка и да създаде ПИН код на физическата карта. До 5 дни по-късно, той ще получи картата на посочения при регистрацията адрес и ще може да активира пластиката през A1 Wallet. Необходимо е да е верифицирал профила си с лична карта, според регулаторните изисквания. Еднократната такса за издаване на физическа карта е 9,99 лева, а доставката до посочения от клиента адрес се извършва безплатно. За да се възползват от най-новата функционалност в A1 Wallet, потребителите трябва да се уверят, че са актуализирали приложението си до най-новата версия.
През август А1 ще дава и 3000 МВ мобилен интернет на всеки нов потребител на приложението A1 Wallet, който попълни кратка анкета за дигиталния портфейл. След регистрация и верификация в A1 Wallet потребителите ще получават имейл, в който ще бъде поместена кратка анкета. След нейното попълване ще получат и ваучер за 3000 МB мобилен интернет с 30 дни валидност.
A1 Wallet е безплатно за изтегляне мобилно приложение, което е съвместимо с Android и с iOS устройства. С негова помощ всеки смартфон може да се превърне в портфейл, а плащанията - стават още по-бързи и безопасни. С A1 Wallet потребителите могат да правят безконтактни плащания на ПОС терминал, да пазаруват онлайн със своята виртуалната карта, да съхраняват всички свои карти за лоялност, да разглеждат най-актуалните брошури за различни големи търговски обекти, да правят преводи по IBAN, както и да получават и изпращат пари към други потребители на приложението безплатно и само за секунди. Наскоро А1 Wallet спечели награда от престижния международен конкурс за иновации "Продукт на годината 2020" в категория "Дигитални портфейли", на базата на проучване на Nielsen International сред 2000 потребители в България.
* Материалът е предоставен от А1
НАЙ