Коментари - Android влиза в автомобилите през 2015 (видео) | IT.dir.bg
назад

Android влиза в автомобилите през 2015 (видео)

Скоро на пазара ще се появят автомобили с вградена платформа Android Auto.

Обратно в новината

Коментари - Android влиза в автомобилите през 2015 (видео) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е сега я втасахме. Да те е шубе да се качиш в кола.

Очаквайте странно спрели, забили и прегрели автомобили:)))) А тези с двигател под 5 литра с турбо, ще бъдат под въпрос дали ще се движат ако се движат с повече от двама души:)))

...горките автомобили...

Всъщност има по добри системи дето просто интегрират телефона с колата. Проблема на тая идея на Гугъл е че електрониката остарява за една максимум 2 години, а колите се карат 15 години примерно т.е. аз не бих дал пари за система дето след година или две ще остарее. Сони имат един странен продукт XSP-N1BT, там е бъдещето. Сонито е пръчка ама подобни на него у-во ще премахнат сегашните радио-касетофони

буги,бъги...

neXus

Не пропусна и тая тема да осереш с мозъчните си диарии......Андроид не е като Шитнята, да бъгва с първия апдейт.

Дали ще лагва колата?

Завий надясно, момент, виж първо рекламата за "Бързи кредити". А нема нужда, колкото по-просто е едно устройство, толкова е по-надеждно. Да не стане така, че бордовия компютър да е по-умен от шофьора. Добре дошли в матрицата.

Колкото и да съм съгласен в полза на Андроид спрямо iOS, за автомобилите по-добре би било система с реално времедействие или в случай, че идва твърде трудно за масово производство - нещо от рода на адамантикс за управление на двигателя и т.н. основни компоненти, както и за машинни комуникации, а андроид - поради възможностите си за модифициране - за мултимедията и комуникациите човек-човек, като двете системи са електронно и силово изолирани.

Тези хора са луди да слагат това недоразумение в колите....

Пичове, много сте далеч от колите и ОС-те. Да не си помислихте за момент, че нещо различно от навигацията и развлекателната система ще зависи от Андроид? Всички жизнено важни системи в колата се управляват от отделни компютри в реално време. Андроида ще се ползва за големия екран, където да си слушате радиото, навигацията, музиката, филмите, пощата и подобни.

Що? BMW като търкалят Linux от поне 5 години в колите си какво? Не катастрофират заради софтуера, а заради олигофрените, които ги управляват...

Гигатът Google да разработи проложение , което отглежда храна без нитрати ,пестициди и др. отрови . Защото , не ни се работи с мотика , а с Айфон и др такива . Също така да разработи проложение нуждите на депутати , министри ,съдебна власт и др такива да се съобразят с нормалните на човек за да не им се налага да крадат от бюджета.

Само кажи ти от къде си купуваш прости устройства, че аз като гледам новата техника и шок - телефонът не е с шайба вече, пералнята е с дисплей, хладилникът е с дисплей, котлоните със сензорно управление, телевизорът - смарт.

Пич отпусни се малко, вкарай чувство за хумор. Ти и още един приемате нещата прекалено сериозно. Скъсяваш си живота така.

root, custom rom и качваш 50 коня ...

Що? айфоня ти така ли прави?

Android влиза в креватите ви,Android влиза в тоалетните ви,Android влиза в мозъците ви... Животът е Android !! Яж,Пий,Дъвчи !

Чи кък?! до кат'тръгнеш и ще си пристигнал вече

Не виждам какво лошо има .... развиват си се хората. Те отдавна има мултимедийни устройства дето са на андройд и сЪ ръгат в колата + са доста читави. Даже тоя последния McLaren е с андройд на централната конзола. Още бая коли използват вече ОС-та , било тя и силно кустюмизирана в техните си автомобили и то по простата причина , че позволява да се управлява всичко без много трудности.

Android vliza, az izlizam ot taia keliava nedoklatena OS

minah pez samsung s3, s4, note3, s5 i davi kaja zabiva shibanata im sistema i restartirash kato lud. na s5 kitkat 4.4 daje niama restart buton triaa da vadish bateriata kat zabie. da ti e.a sistemata, ipad-a ne e mradnal 3 godini i prodaljava da bachka bez da zabiva. da go duhate tapi korejski mekereta, iPhone 6 is already ordered

не е редно виждате от екрана обемно засмукваща облъчваща система на извънземни наркомани.чрез подобни техники осигуряват облъчване целенасочено на всички в купето вкл червейчета акарчета бюрократчета ..вижте Путин как е светнал от подобни високорадиоактивно обемни преоблъчвания

Представям си от сега как мерцедес и БМВ се надцакват кой първи да внедри Андроида...За Чайниш производителите на талиги е ясно, че ще го внедрят. Ама тогава краш тестовете им не ще да вземат и една звезда...

Странно но аз съм бил на самсунг, рутнът и нищо никога не ми е забивало. Сега съм на сони и пак е така. То на олигофрени и дос да им дадеш пак ще им забива, и апропо.. след като BOSCH продава М7.1 автомобилен компютър и на БМВ и на Лада , ама ладата е скапана и се ебава.. бош ли е виновен? Купувай си шитнята и замълчи, ама съдейки по Looser-a и тя ще почне да забива скоро..

Май не ги разбираш много нещата... Андроид ,както и Иос и МС стават за внедряване в борд компютъра на колата, а не за ЕКУ (за управление на двигателя). Очевидно обаче ламерите ставате все по-малко - дяла на Уин падна от 4 на 2% въпреки мощната форумна пропаганда от уж ''бивши юзери на Андроид" :)))

Едно е Линукс, друго е жаба.

Минал си ти през S... ама насън, затова пишеш такива глупости... Купувай си надценените бижута на Apple и не ни занимавай с простотиите си... Всъщност, най-вероятно си ползвател на Nokia с фенерче или нещо такова, ама се правиш на интересен...

А ти защо мислиш, че UI-то им е на нещо по-различно? Или Java или Qt, все е тая...

Мечтай си за коли, дето ще ги караш по 15 години... Новите коли са еднодневка, така както телефоните станаха еднодневка. Имаме един мерцедес в гаража за 450000лв без ДДС. До тук има 8 гаранционни ремонта и още няма 3 години...

Ако поне малко беше прочел що е андроид и има ли почва у нас, нямаше да пишеш глупости.

егаси лъжеца неграмотен!

Наистина голяма Жаба трябда да си, щом си мислиш, че има каквато и да е Джава в Андроид !

Тя гола ОС работа не върши, а за андроид се пише на жаба.

преди малко говорихме за това, какво се търкаля в Андроида. Това на какъв език се пишат Андроид приложенията няма никаква връзка, ама никаква. Пише се на джава, после кода се конвертира на Далвик, и единствено Далвик се и търкаля в самия Андроид. Като вземеш едно Андроид устройство, вътре няма и грам джава. Що се излагаш така, а уж дев бил, не знам си какво ..

и ко ? ся тъкмо свикнах да им викам "ремапнах си колата", ся треа да се уча на "руутнах си колата" :P

забрайх да кажа, че иначе е супер, че ще има тенденции за някаква OS вградена в колите, независимо дали е iOS или Android :)

Е кое не му е жабата на Далвика? Различна виртуална машина, но виртуална машина. Все още паметта се управлява от gc и байткодът се транслира от стандартен жаба-байткод и си носи всичките недостатъчци на лошите жаба-стандартни библиотеки и езика. Ааа, и между другото, тая виртуална машина може и да е по-добра, но и тя си има (поне) един голям кусур: В байткода й има 2 байта за идентификатор на метод и като ползваш 2-3 външни библиотеки и ти свършва "адресното пространство" за методи.

ами това, че Dalvik VM няма нито един ред код от JVM! DVM e написан фром скрач, и е оптимизирано за мобилни устройства с малко памет, за разлика от JVM, т.е. съвсем друг таргет има. С 2 думи JVM си е JVM, DVM си е DVM! DVM е базирана на регистри машина, а JVM е стек базирана и няма никаква съвместимост, т.е. готово JVM приложение НЕ МОЖЕШ да пуснеш на DVM и обратното! Единствено има съвместимост при първоначалния код, който е джава, но след това се компилира на байткод (джава), и после на .dex (Dalvik executab le) и край с Джавата. Създателите на Андроид, са използвали са че има огромна маса от готови, евтини джава програмисти, това е всичко

малко се отплеснах, ето го и по-кратно. Все едно да кажеш, че всички OS приложения са Windows ОS приложения и нищо, че има и Unix OS приложения, то нали е все OS,т.е. кое му е толкова различното

по-кратко

Mного си смешна Mа!

Тия извадени от викито неща не знам как подкрепят тезата ти, че понеже се рънва не на една, а на друга JVM, значи не е жаба. Колкото и да оптимизираш виртуалната машина, това няма направи жабата C/C++. Но се надявам, че производителите на автомобили имат акъл и няма да ползват жабата за друго освен за устройства без които колата може да върви.

Ми че аз си карам аудито с MSWFC. (Microsoft Windows For Cars).

Обясних ти простичко защо DVM няма нищо общо с JVM ама ти си си решил, че VM = JVM и това си е.. Eдно си баба знае - едно си бае!

Ми така ще е по-лесно на производителите като минат 5те години гаранция просто ще пускат ъпдейт и колакта ще става само за боклука... като с телефоните само дето при тях се случва това след година...

И аз ти обясних, че проблемите на жабата не идат от конкретната имплементация на JVM, архитектурата й или конкретния байткод, а са в лошо написаните стандартни библиотеки и специфики на езика (в частност това, че разчита единствено на gc за освобождаване на памет) и не на последно място, това че лесно се започва да пишеш на жаба, преди да си разбрал какво става "под капака".

никъде не сме говорили колко читава е Джавата, и дали изобщо става за нещо. Аз също не харесвам Джава - винаги усещам когато работя на приложение написано на Джава, само по гадния лаг и тромавост. A ако се доближиш до сървър носещ Джава приложение, си личи само по максималното бучене на вентилаторите и адската топлина която отделя, смазан от Джавата вътре! За щастие в Андроид има Далвик,а не Джава, затова беше и спора. Не може на всяка VM да и казваш JVM! Сигурно и .NET е ''имплементация на Джава'' по твоята логика..

Никой нищо не си мисли пич. .То и да искаш Е АБСОЛЮТНО НЕВЪЗМОЖНО МЪРТВОРОДЕНАТА СИСТЕМА ДА Я ВГРАДЯТ да управлява каквото и да било в един автомобил !!!