Коментари - Boom Supersonic показа най-бързия пътнически самолет в света | IT.dir.bg
назад

Boom Supersonic показа най-бързия пътнически самолет в света

Свръхзвуковият авиолайнер все още е в процес на разработка

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Boom Supersonic показа най-бързия пътнически самолет в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Конкордът беше по-бърз

Ко ми пука , бе фашисти! Руснаците с една ракета , и ще го унищожат! Тия вече не фалираха , ли тия американски фашисти! Как като САЩ е статистика държава , създадена е изкуствено! Този самолет е създаден с пари на масоните! Който управляват САЩ! ФАЩ се казва! И тия кравари! Това ще вие последното или предпоследно фашистка творение! Нищо чудно , американците да вземат с тоз самолет от други държави да взимат негри за РОБИ! Както са , правели! Но това няма да го кажат по медиите! Отивате кравари с тоя самолет до правите лошотий , идват руснаците и ви пускат ракетата "САРМАТ" , която и вече и Великобритания, няма! Ха , ха ,ха! Да живее ,България!

проф. Шипковенски верно умря, но има последователи, учени хора - няма страшно...

До анти идиот:разликата е ,че когато покажат нещо ,то става,при крепостните алкохолици,никога не става.

Конкорд с малко по-подобрен дизайн. Реално с тези крадени идеи от Конкорд ще имат и същите проблеми които имаше Конкорд най-вече за излитане и кацане.

Тези са показали макетче, мултик, анимацийка или каквото и да е, само не и действащ, изпробван или прототипен летящ свръзсбръчхипердупер самолет. Що не пишат соросоидните лайноядци сега, че всичко е макет, бутафория и мечти в бъдеще време?

Щото си умствено изостанал руски врякалник и не можеш да загрееш разликата между това да говориш в бъдеще време и част от това да става реалност и руския вариант да говорят в бъдеще време и никога нищо, като комунизма който щеше да дойде 1980-а, всичката им работа е такава. Още по-просто обяснение като за умствено изостанал руски врякалник: думите значат нещо само когато са изречени от някого, чиито думи значат нещо. Ненаврещял се руски врякалник не спря да се пени врякайки ей.

без да влагам политика във въпроса и аз съм много скептичен по въпроса. Строителите на такъв тип самолети би трябвало първо да си припомнят причината поради която Конкорд беше спрян. Накратко казано САЩ и Европа ограничиха възможността за летене на свръхзвукови цивилни самолети над териториите си. Това на практика направи така, че възможните за полет дестинации да се броят на пръсти. Малък брой възможни дестинации, изключително висока цена на полет и поддръжка, малък капацитет пътници ... Това са причините, които "свалиха" Конкорд. В този новия Boom, който всъщност е просто поредния "наследник на Конкорд" който най-вероятно няма да бъде реализиран, не виждам някаква промяна, която да оправдае съществуването му. Нещо което да превъзмогне проблемите на Конкорд, горе долу същата скорост вероятно същите технически проблеми и скъпа поддръжка, на око същия брой пътници, политическата ситуация не се е променила ... Просто готини картинки, мечти и блянове ... като на многото други "наследници на Конкорд"! Е успех им все пак, дано ние скептиците да грешим!

Буум Суперсоник ни показаха макет на сврухзвуков лайнер. Преди петдесет години Боинг и Локхиийд също показваха макети на свръхзвуковите лайнери B2707 и L2000, а цивилизованият свят показваше Ту-144 и Конкорд.

питай москалите и поднебесните ориZоядчета , барабар с целио БРИКС- индия/индийските факири , бразилия /браZилските фавели , юар/юарските гета с кви самолети ше летят ако ги нема боинг и ербъс ? москалите вече никъде не летят , имат около 1000 ербъси и боинги , ама кой иZлезе в чужбина и го конфискуват ,щото повечето са на лиZинг , освен това нямат запасни части , нямат софтуерно обслужване , което автоматически ги лишава от застраховка , никой не застрахова не поддържан самолет , което автоматически им спира достъпа до всячко летище , никое летище не приема незастрахован самолет ! тези самолети ги има във всяка страна , ако някой можеше да ги копира , щеше да го направи много отдавна , проблема е , че това е много високотехнологична област и там копипейс не върши работа , да не говорим за електрониката с която са набъкани западните самолети ! много сте Zле промосковчетата искате нов световен ред , а не може да направите световен пътнически самолет , световен софтуер , световен андроид без който всички смартфони са просто тенекийки ! най смешната и най любимата на промосковците опорка-мантра е : че на запад нищо не се произвеждало :))) а с какво са известни 20-ти и 21-ви век , ами с мобилността на хора и стоки , а как се извършва тя (мобилността ) , ами с автомобили , камиони , самолети и кораби , ами пита се в задачката , кой произведжа най много коли , самолети и кораби в Света ? отговора е ясен и не подлежи на съмнение , ами Запада ги произвежда , е как ги произвежда като нема :)))) производство според москалите ? да не говорим за всички иновации и високотехнологични галимации , всичко се измисля на запад , после ориZоядите и тем подобни симпатяги само плагиатстват и копипействат !

много емоция влагаш в коментара си, но всъщност не си даваш сметка че голяма част от производството на Бойнг и Ербъс е изнесено именно в Бразилия. Колкото и изненадващо да звучи Бразилия е един от лидерите в цивилното самолетостроене днес. Китай 2008 г създаде компанията Commercial Aircraft Corporation of China, Ltd. която има задачата да замени всички пътнически самолети в Китай с китайски такива до 2030 г., вече имат няколко свои модела самолети в производство и към 200 произведени самолета. Като свърши с китайския пазар, какво мислиш ще прави тази фирма? Следват Индийския, световния пазари! в БРИКС има кой да компенсира руското безсилие в строителството и поддръжка на самолети. Ако санкциите останат в сила обаче конкретно Русия няма да намаже от това! Китай и Бразилия се опасяват от вторични санкции и не биха рискували стокообмена със САЩ, за да спасяват задника на пропадаща Русия. Пък и щом Русия няма самолети, и руските авиокомпании нямат с какво да летят ... що пък китайските/турските авиокомпании компании да не превземат този пазар?

Цивилизованият свят направи Конкорд, дотук си прав. Руснаците направиха Ту-144, и за това си прав - ако и да са далеч от това да са част от цивилизования свят. Разликата е, че Конкордите си летяха с десетилетия безаварийно, докато Ту-144 не стигна доникъде, разби се и остана в историята като неуспешен опит да направят и руснаците Конкорд, нищо повече.

Тия са много изостанали, не като рашките дето ще произвеждат пак москвичи.

Изостонали са тия американци! Ама рашките са най-умните хора в света за правене на оръжие и всичко! А ти , трол , нека рашките да ти се изсерат, в устата!

Красиви картинки са сътворили, но кога ли ще стане реалност? Помните ли, защо спряха полетите на Конкорд и ТУ-144? Поредица от аварии, катастрофи, безумно скъпи билети, абсолютно нерентабилни полети... Тези скорости не са шега работа, а и при сегашните цени на горива и други ресурси, ще бъде мноо трудна задача да се реализира. Все пак това не е военен самолет с минимален екипаж и доста по-малки размери на корпуса. Там изискванията са други и целите принципно оправдават средствата

Конкорда не се е разбивал заради висока скорост умнико. Прочети малко преди да ръсиш простотии...

Не съм написал, че се е разбил поради висока скорост, умнико! Свръхзвуковите скорости са сериозна пречка пред самолетостроителите, особено за големите конструкции...Май ти трябва да почетеш повече по въпроса. Конкорд има една авиокатастрофа, ТУ-144-две. Пътникът го интересува сигурността, цената и комфорта на полета, и самият факт, че моделът търпи катастрофа, ще го откаже. Пък дори да е само при излитане...

Я да ми кажеш: колко свръхзвукови реактивни летящи жигули ТУ са построени, къде са допуснати да летят и колко пътници са превозили, бля? Гали ба....никога не са допускани извън СССР?!

Ганьо, Конкорд има една катастрофа, заради парче отломка от друг самолет, на пистата. А беше спрян от полети, поради липса на клиенти, висока цена на поддръжката и старост. Поредицата от катастрофи е на сметката на Ту 144. И пак не заради това, че е свръх звуков, а поради невъзможността на блядките да постороят нещо, което да не се разпадне след първата употреба. Например - Буран. Точно копие на американската совалка, а сделана с брадвата. След първият полет се нацепила, като диня и ставала само за музея.

Мисля, че публикацията е за свръхзвуков авиолайнер в разработка, а не за това, кой имал по-добри самолети..... Тази война съвсем ви наелектризира мозъците .....

А па в русия ще покажат новият сорт картофи ама още го разработват

Подобрен КОНКОРД

Аеродинамичната форма не може да се модифица кой знае колко :)

Щом няте материал поне не публикувайте ГЛУПОСТИ

„Конкорд“ (на френски: Concorde, букв. „съгласие“) е англо-френски свръхзвуков пътнически самолет, един от двата типа (заедно с ТУ-144) свръхзвукови самолети, извършвали пътнически полети. Постигнатата скорост е малко повече от мах 2, като трансатлантическият полет с „Конкорд“ продължава около 3 часа и половина. Излита за пръв път на 2 март 1969 г. Използван е от авиокомпаниите British Airways и Air France от 21 януари 1976 до 24 октомври 2003 г. Всяка от компаниите е имала по 7 самолета. За 27 години редовни и чартърни полети са превозени повече от 3 милиона пътници[2], общо самолетите са пролетели 243 845 часа. Последният „прощален“ полет е на 26 ноември 2003 г. Невероятен напредък! Само лъжи, лъжи, лъжи...

От поста ти става ясно, че нямаш никаква идея за какво говориш....

Някой виждал ли е какъв е дизайна на всяко нещо, което развива свръхзвукова скорост? Колкото повече компоненти са изложени извън общата аеродинамика, толкова по-трудно е да се постигне свръхзвукова скорост. Няма как да стърчат 4 огромни двигателя извън фюзелажа и да не повлияят на аеродинамиката. При такива скорости започва прегряване да не говорим и за това, че може да не могат да я постигнат заради "въздушните спирачки" както са ги сложили. Това прилича на опит за кражба на пари.

To проблема точно на свръхзвуковите самолети е, че вентилаторите на двигателите му са малки. Ще харчи като ненормален и никой няма да даде пари за билети.

Показали най-бързият пътнически самолет, който още е в процес на разработка. Какво са показали?

питай москалите и поднебесните ориZоядчета , барабар с целио БРИКС- индия/индийските факири , бразилия /браZилските фавели , юар/юарските гета с кви самолети ше летят ако ги нема боинг и ербъс ? москалите вече никъде не летят , имат около 1000 ербъси и боинги , ама кой иZлезе в чужбина и го конфискуват ,щото повечето са на лиZинг , освен това нямат запасни части , нямат софтуерно обслужване , което автоматически ги лишава от застраховка , никой не застрахова не поддържан самолет , което автоматически им спира достъпа до всячко летище , никое летище не приема незастрахован самолет ! тези самолети ги има във всяка страна , ако някой можеше да ги копира , щеше да го направи много отдавна , проблема е , че това е много високотехнологична област и там копипейс не върши работа , да не говорим за електрониката с която са набъкани западните самолети ! много сте Zле промосковчетата искате нов световен ред , а не може да направите световен пътнически самолет , световен софтуер , световен андроид без който всички смартфони са просто тенекийки ! най смешната и най любимата на промосковците опорка-мантра е : че на запад нищо не се произвеждало :))) а с какво са известни 20-ти и 21-ви век , ами с мобилността на хора и стоки , а как се извършва тя (мобилността ) , ами с автомобили , камиони , самолети и кораби , ами пита се в задачката , кой произведжа най много коли , самолети и кораби в Света ? отговора е ясен и не подлежи на съмнение , ами Запада ги произвежда , е как ги произвежда като нема :)))) производство според москалите ? да не говорим за всички иновации и високотехнологични галимации , всичко се измисля на запад , после ориZоядите и тем подобни симпатяги само плагиатстват и копипействат !