Коментари - КЗП завежда дела срещу трите телекома | IT.dir.bg
назад

КЗП завежда дела срещу трите телекома

Комисията за защита на потребителите завежда колективни искове срещу трите мобилни оператора заради прекомерно високи неустойки при прекратяване на договори.

Обратно в новината

Коментари - КЗП завежда дела срещу трите телекома | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абонат съм на до скоро притежаван от гърци телеком. Ще изброя измамите на които съм се натъквал и съм заплащал. 1. Пращат ми съобщение. Отварям съобщението и с това ми натрапват допълнително платена услуга. 2. Рекламират услуга "Безплатно говорене с един абонат"- Оказва се , че в допълнителните условие с е записана че се уништожава списъка "семейство и приятели" Плащаш на общо основание разговорите проведени с абонати в списъка. 3. Надписани разговори с допълнителни плащания.- Номерата обаче липсват в "изходящи разговори " телефона ми. 4. Обявяват, че с подновяване на договора се заменя групата "Семейство и приятели" с "абонати за безплатни разговори" - оказва се, че това не става автоматични. Докото се оправиш плащаш всички разговори на общо основание.

Като махнат роуминга в ЕС направо ставам абонат на Дойче телеком и си го ползвам тук. Знаете ли колко бързо ще се оправят родните телекоми тогава?!? Лошото е, че не са само телекомите, ама в НС лапат кюфтета и не им пука за нищо, освен да се включат в следващото НС.

На крака отишъл ли си им? Отишъл си. Услугата им поискал ли си? Поискал си. Договорът прочел, одобрил и подписал ли си? Да. Що пискаш тогава?

Ами точно тези хитруши приятелю ти казват само част от условията като умишлено премълчават други и то все неизгодните за клиента. Аз мисля че умишленото премълчаване на негативни условия трябва също да бъде считано от закона за въвеждане в заблуждене и да е наказуемо. А и моля кажете има ли някой, когото да са запознали с общите условия преди да подпише. Казват ти да си ги четеш от сайта им. Ама не знам дали нормален човек след като ги прочете ще иска да се обвърже с тези мошеници.

Това се прави нарочно, само и само да подпишеш. А после иди, доказвай, че са ти казали едно, а са ти дали да подпишеш друго. Важи, каквото е на хартия.

Всичките дребни с които разговаряш по офисите гледат да те излъжат , защото заплатата им се плаща въз основа на сключените договори.Защо не приложат закона за измама и облагодетелстване с измама -т.е. премълчаване на истината.

това е капитализъм по руски.

Не знам в дългосрочен план има ли смисъл да се съдят фирми. Ако загубят, загубата тихомълком ще се разпредели в цените на услугите им, т.е. отново се поема от клиентите. Единствено виждам смисъл да се съдят КОНКРЕТНИ хора от фирмите ... Дори и да не са измислили съответните общи условия, те са ги одобрили, утвърдили и подписали. Но дали това изобщо е възможно --- да се осъди (не СЪДИ, а ОСЪДИ) шеф на голяма фирма ?!? Опитвам се да си спомня подобни случаи от последните години. Може по-паметливите да ме подсетят, ако се сещат.

По тази логика може направо да разпуснем правосъдната и законодателната система... Как го постигат в другите държави? Ние най-тъпи ли сме?

Идеята е съд да разпореди на дадените фирми да извършат промяна. При неспазване на постановлението се налага глоба, която може да бъде както финансова така и административна (прекратяване или замразяване на дейността)

Никога няма да има резултат от това дело,докато не влезе някой истински оператор на българския пазар или най добре да премахнат роумингът в Европа,тогава може би...наскоро станах свидетел на поредната идиотска сцена-възрастна жена плачеше в офиса на един от мобилните оператори,защото отишла да плати домашния телефон,а някаква хитруша от офиса и казала че трябва да поднови договора и между другото и пробутала и 2 годишен договор с мобилна карта!на всичките молби на жената отказаха да прекратят договора!!!

утре друга 'хитруша'' може да иска да подпише и прехвърляне на апартамента. Кой ще е виновен тогава ?

Къде може да се подаде жлаба? Към тези колективни искове...

Ползването на мобилна комуникация не е услуга от първа необходимост!Когато една услуга не ти харесва,просто спираш да я ползваш.Безплатен обяд няма!

Бях клиент на близу съответно имах договор. Наложи се да сменя жилището в което живеех и се преместих от к-с Чайка до зимно тракия. На този адрес ми казаха от близу , че не могат да ми доставят кабелна и интернет. Не пожелаха да ми спрат в Чайка кабелната и независимо от това си плащах неустойка за това , че не ползвам техните услуги. Това са нагли ТАПАНАРИ.

Ваучера на един оператор-който е втория на пазара - сещайте се кой е че ще ми скрият коментара за спам , вече е с три месечна валидност.Зареждаш и след 3 месеца дори и дане си ги изговорил искат ново зареждане.Ако не картата и номера ти изгарят

КРАЙНО ВРЕМЕ БЕШЕ ДА СЕ СПРЕ ПРОИЗВОЛА НА ТЕЗИ НАГЛИ И ПОДЛИ КОЖОДЕРИ!!!И ДА ВЪРНАТ СЪС ЗАДНА ДАТА НАДВЗЕТИТЕ ПАРИ+ЛИХВИТЕ!!!

Напълно подкрепям. Тази им клауза е ненормална - предоставят ти лоша и некачествена услуга или изобщо не я предоставят и трябва да им плащаш до край.

Това трябва да се направи и за Близу, Булсат и всички други кръвопийци.

И не е само това. Време е да си платят и за мафиотските си условия спрямо потребителите, и за некоректното съотношение м/у цена и качество на услугите, и за картелната си политика и дори трябва да бъдат обвинени в конспирация за тормоз над българския народ. И не, изобщо не преувеличавам. Закони има в нашата държава, но липсва действащ орган който да ги накара да ги спазват. Затова си дерибействат на гърба на хората. ТОВА ТРЯБВА ДА СПРЕ.

Остава и компетентните органи да си свършат кадърно работата.

Време беше

Изключително технологична новина, пряко свързана с информационните технологии...