Коментари - Какво знаем за реактивните самолети на Хитлер (снимки) | IT.dir.bg
назад

Какво знаем за реактивните самолети на Хитлер (снимки)

Нацистка Германия разработва първите бойни реактивни самолети в началото на 40-те години на миналия век. Вижте всички проекти на немците.

Обратно в новината

Коментари - Какво знаем за реактивните самолети на Хитлер (снимки) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Само за няколко години германците са направили огромен скок в техническото и икономическото си развитие по времето на Хитлер. Някои от изобретенията и техническите им разработки са в резултат на общуването им с извънземни чрез мистичната група "Врил", в която са влизали жени медиуми, много красиви, между другото, и националистки - тогава това не е било срамна дума. Целта е била да се осъществи контакт с първичната енергия, която е достъпна за всеки. Прочетете The Aldebaran Mystery. Самият велик инженер на Третия райх Вернер фон Браун го е казал, а американците после са го използвали в тяхната ракетна програма, както и много други специалисти от Германия.

Каква държава просраха... и до къде се докара да ги газят ислямисти....

През 1943 година значи, бил настъпил "истински преломният момент" за реактивните самолети на Хитлер! Странно съвпадение с преломният момент във войната и победата на Червената армия над кафявата чума!

Това не е вярно. Както всички знаем, първият реактивен самолет е конструиран от Владимир Илич Ленин, след като предходният ден измисля кирилицата

Майстори са немците големи, немат равни. Единствения им кусур е, че редовно си избират да ги управлявят разни откачалки.

Третият Райх е допуснал една стратегическа грешка - разчитали са на малочислено,но свъхкачествено оръжие. Оттам идват и куп залитания - напр. танковете "Тигър" така и не се качват на конвейер, потрошени са много усилия и ресурси за многобройни опитни образци вместо да се търси стандартизирано решение и т.н. Тук американци и руснаци се оказват по-предвидливи (танковете Т-34 и КВ/ИС използват фактически същата инженерна концепция с непрекъснати подобрения през цялата война). А както е казал още адмирал Нелсън: "На война има едно единствено истинско предимство - това е голямото количествено".

Смайващи самолети и модели, с 10-летия изпреварващи конкуренцията и явно след войната масово копирани от САЩ и СССР.

Какво да знаем ?! Най- добрите и това е. Както казват нашенските майстори '' както бутне германецът, никой друг не може да бутне''..''Бутне'', в превод означава ''направи''

Въпрос : Да не е Е решил "разбирача" Цв.Цв да "закупува" от тези си аероплани, понеже са от натовска държава ?

не само в авиацията, изцяло техонологично са били много преди останалия свят - ракети, радар и др.

Даа, на всичкото им наистина голямо можене и технически талант на немците тогава, един идиот като Хитлер им беше достатъчен да ги докара до национална катастрофа, докато всички му ръкопляскаха. Вместо да си остави нацията да се развива, той я вкара в гибелна война с Русия и доведе за 3-ти пореден път руската армия в Берлин. И ако руснаците в крайна сметка напуснаха Германия, днес една луда бабичка, отново под аплодисментите на талантливите германци, вкарва милиони "подобрители" на германската нация, които надали ще я напуснат някога!

Браво за статията. Веднъж да прочета нещо в Дир-а, което не кара да си блъскам главата в бюрото. Само един малкък пропуск има: не сте споменали вероятно най-интересния от реактивните самолети на ВСВ: Ме-163. Един изключителен самолет с невероятни летателни характеристики чийто дизайн, при наличието по качествен двигател , е щял съвсем спокойно да премине звуковата бариера. Но пропускът не е чак толкова сериозен. Отново: браво за статията!

Хитлер идиот? Той не е дошъл на власт в Германия с революция или с преврат а с избори. Историята може да дава оценки.

Здравейте :) Прав сте, че Ме-163 е много интересен изтребител, но той е ракетен, а ние искахме да пишем за реактивните. Скоро ще направим нова статия за ракетните изтребители, както и за първото поколение реактивна авиация на другите големи военни сили. Поздрави!

Не съм съгласен, отново се ползват материали, без да се кредитира първоизточника. Има фактологични грешки и съществени пропуски.

valentor

и за Манфред фон Ардене и за никелът в немската броня от Норилск и най-вече за три километровото разстояние от немските войски до Кировския завод произвеждащ танкове в обсегът на минохвъргачките , и за

хубави моделчета ,но... немското командване препроъчва на немските летци да не приближават Якове на дистанция по малко от 5000 м. защото се оказвало много нездравословно за тях. Як праща най много немски изтребители при свети луфтханзий.

Ох, ама може ли да съм толкова просто! Тотално изключих, че 163-ката е с ракетен двигател! Много се радвам, че ще има още авиационни статии. Само така :)

valentor

От юнныЙ техник знаем , че Як-3 е свръхзвуков с радар и управляемо оръжие

Як-3 не е нищо повече от най новата модификация на Т-файтар. Вкарва се в имперските космически сили и еПава мамата на джедайте. И до ден днешен няма по-добър от него.

Абе як - 3, от това което си написал си личи че си не 80% ами 100% дебил!

не съм чел юнния ти техник, но ти прочети реалните оценки за втората световна.

Як-3 не е нищо повече от най новата модификация на Т-файтар. Вкарва се в имперските космически сили и еПава мамата на джедайте. И до ден днешен няма по-добър от него.

Месершмид....Щуките.

Много го обичате този Хитлер! Кой ви плаща за това?

Обикновено те псувам и иронизирам поради некомпетентност в множество области и неграмотие, но този път не мога да не те поздравя! (Ай, колко негативно излезе! :) ) Та поздравления за статията! Личи си, че не си я превеждал с Гугъл-преводачката, а си вложил мисъл и правилна работа с думите. Чак и аз научих нещо ново от нея.

В тубата има подробни филмчета по темата.Адмирирам в раздела технологии да има и ретроспективни статии,а тия за телефоните да се обособят в собствен подраздел понеже просто ги прескачам.

Така де, с избори! И баба Меркел, която дори не знае къде е Берлин на картата и го търси в Русия и тя е с избори. Вижда се колко им е акълът на германците. Виж в нета: merkel doesn know where berlin is (Меркел не знае къде е Берлин).

Тотални глупости. Хитлер не е имал избор. Бил е във война с Англия и докато е струпвал войски за десант на острова случайно забелязал, че на границата със СССР се струпват огромни войски и не само това, ами и малко преди това СССР окупира Северна Буковина и Бесарабия и доближава опасно до петролните полета на Румъния. Напада и Финландия, която е важен източник на суровини за Германия. СССР в онзи момент разполага с 25 600 танка срещу геерманките 3900. Това принуждава Хитлер да прехвърли набързо войските и почти в движение да удари пръв над 9 милионната съветска армия струпана по границата. Та гибелната война е била неизбежна. Шанса му е бил да удари пръв.

Радара е на англичаните и американците. Германците са нямали.

Абе не знам кой какъв е, ама все си мисля, че ако Германия беше победила и ние бяхме станали някакъв немски щат, сега щеше: 1. Да сме много по-добре и по-напред; 2. Европа да е много по-силна, дори от Щатите; 3. Светът като цяло щеше да е много по-стабилен. Независимо от идеологии и али-бали. И да, всичко щеше да е много по-дисциплинирано и да бачка по-здраво, отколкото сега... Нито гей-движения щеше да има, нито мигратори, нито атентати...

Чели сме я, но вероятно става дума за различни истории на ВСВ. Не ни интересува американската измислица, според която Германия била победена едва ли не от САЩ. И ако не били САЩ, дето едва в края на войната един мижав десант спретват с много зор, СССР щял да загуби. Пропаганден материал не си струва. А резултатът от войната ясно и категорично говори кой какво е бил и правил. И все пак само руснаците ползват катюши, реактивна артилерия по това време. Никой друг.

кое е извън темата бе....това, че не разбирате английски ли?! То си е ваш проблем, а не на темата!

Разкарай се бе пич, смещен си. руските самолети са били кой дървен като Ла-3 кой с крила и корпус покрити с насмолен брезент като яковете:)Всичките без турбокомпресори което значи над 3000 метра не могат да дишат германците са ги правели на пюре кой свалил 200 кой 300, руския рекорд на ас летял на американски самолет е 20 или 30 максимум. живота на руския летец е бил от най-кратките мисля, че единствения що годе успешен руски самолет е бил Ил 2 щурмовик и то само ако е нямало германски самолети наблизо.

Иначе да обясня защо реактивните самолети не внасят обрат във войната. Основно поради 2 причини- късното им появяване и малкото бройки и втората е самия хитлер който се е бъркал и където разбира и където не разбира. Лично той е наредил мнозинството реактивни самолети да се ползват не като истребители а за други цели. болшинството реактивни германски самолети са свалени и унищожени не по време на самия полет а по времето когато са кацали поради свършване на горивото. също и директно на летището от многобройниоте съюзнически бомбандировачи.

Това не го знаем от Юнньiй техник, а от Моделист конструктор.

Обратно е--Як-а е прототипа на Х-уингите, които еПават мамата на Империята :)

Ако се абстрахираме от морала и си спомним за шахматната мъдрост , че заплахата била по страшна от самото изпълнение , Хитлер би трябвало да води друга политика по гъвкава, да не затваря неудобните в концлагери , да не гори книги и да говори , че основна цел на управлението му е да изведе страната от икономическата криза и глада . Че постигнатото от него икономическо възстановяване си има тежка цена - отказ от конвертируемостта на марката и по - малка икономическа свобод и негова цел е възстановяване на демокрацията на основата на икономическа стабилност и от тази гледна точка намаляването на вноса , чрез една предимно самодостатъчна икономига и клирингов стокообмеn , както и увеличение на износа е основна задача и да демонстрира модерни технологи с гражданско прдназначени, които магат да имат и военно приложение. И това има възпиращо действие. Едва когато има тези технологии ракетни и реактивни двигатели и други , синтетични горива , както и запас от гориво, може да покаже истинските си намерения , след като прецени какво има противника срещу него. Това би довело вероятно до положение , че евентуалния противник, също се е подготвил и дори да не е , постигнатота икономическа стабилност в Германия би охладило желанието за война. Последното вероятно е една от причините за тази агресивна до крайност политика. В днешно време Европа би трябвало да демострира единство с цел възпиране, най малко защото днес войната би донесла много по - големи страдания.

Crazy Space, има малка разлика в критериите за призната въздушна победа в Луфтвате и другите армии. при немците: В началото е било синхронната с картечниците кинокамера да зафиксира попадение. А че уцеления самолет щастливо си е долетял до собственото си летище и на другия ден пак е в бой- това неги интересува. След това кинолентата става кът и почва само доклада на пилота с потвърждение от още един да е достатъчно. Ама, че един и същ самолет на съюзниците попада в отчетите на тевтонските асове всеки ден - това никого не вълнува. Съвсем други са критериите в СССР и съюзниците. Там въздушна победа се брои ако самолета е свален и пилота му е или пленен или загинал - тоест - нито машината, нито пилота, ще тревожат своите воиски повече. Момчета помнете, че барон Мюнхайзен е роден край реката Везер, а не в шотландските хълмове, нито във волжките степи.

Ние обичаме Сталин.