Hyundai създаде екзоскелет (снимки)
Hyundai създаде прототип на екзоскелет, който скоро да се превърне в комерсиален продукт.
Обратно в новинатаКоментари - Hyundai създаде екзоскелет (снимки) | IT.dir.bg
Коментари
Браво, страхотно постижение. А с навлизането на батерии на основата на графена и малкото съществуващи пречки ще бъдат преодолени. Страхотно!
Гледам снимката и очаквам да видя Сигърни Уийвър. А отзад да се подава онази металната глава...
хората няма кво да ядът, те екзо мекзо нам'коси ми праят...
Ако е като колите им, значи да го дават на бакшишите:)))
Важното е, на идиотчетата да се внушава само и преди всичко : "...капацитета и обема на техните батерии..Това е основната пречка"
Хубава играчка...Но както винаги всичко се свърсва с един, единствен и основен проблем...Батериите... Екзоскелети са правени още през 60,70, 80 и 90 години на 20 века..Но без достатъчно мощно, компактно и леко захранване.... Те просто си оставят една купчина електромотори и хидравлика.........
докато не се разсекрети студения ядрен синтез, ще си бичим на нефт и въглища.... топличкия е опасен...
ти май не си разбрал, нефта е секретен и всъщност не съществува, а ние си пълним колите с концентрат на кока кола, а енергията идва от мини ядрени реактори, които са тайно инсталирани от корпорациите, тъй като могат да ги произвеждат безплатно, но искат да печелят пари от това и да ни държат в неведение за съжаление, никой не знае за това, защото е свръх секретно, затова и няма информация в нета, но трябва да ми вярваш защото ти го казвам тук във форума на дир.бг и ... защото, нали, логично е не ли?
Именно - хидравлика. Какво пречи да се сложи един компактен дизел (например добрият стар L100W - 6KW, 43кг тегло, габарити 39х47х44см), куплиран с една нагнетателна помпа за хидравликата? Общото тегло на екзоскелета ще е на практика същото. При обем на резервоара от 2.7 литра и разход 240-270ml на час, това дава автономност от почти 10 часа. Остава да се реши само проблема с шума.