Как технологиите подобряват безопасността в хотелите по време на пандемия | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Как технологиите подобряват безопасността в хотелите по време на пандемия
Снимка: istock by Getty Images

Как технологиите подобряват безопасността в хотелите по време на пандемия

Българската туристическа платформа стартира кампанията за безопасна почивка

0 854

Множеството изисквания пред пътуващите във връзка с разпространението на пандемията, както и ограниченията за събиране на много хора на едно място през последните месеци направиха работата на хотелиерски бранш изключително трудна. Първият удар беше поет от летните ни курорти, но в разгара на втората вълна и зимните туристически комплекси се оказаха изправени пред същия проблем.

В тази ситуация хотелите търсят всевъзможни начини да повишат сигурността на своите гости и да спечелят доверието им. Това е и причината българската туристическа платформа Luxury Discounts да стартира кампанията #безопаснапочивка, за да гарантира сигурността на своите потребители и за да ги стимулира да пътуват, въпреки пандемията. Сайтът, който свързва хотели и туристи, е въвел редица изисквания за безопасност към партньорите, с които работи. Споделят се добри практики и се търсят нови технологични решения за подобряване на сигурността.

С цел защита на здравето на посетителите, много от хотелите и къщите за гости, работещи с платформата, са поставили още на входа си дезинфекциращи системи, всички помещения се проветряват редовно. Масите в ресторантите също се дезинфекцират много по-често от преди.

Редица технологични нововъведения допринасят за ограничаването на поводите за физически контакт между посетителите, както и между тях и персонала. Сред тях са допълнителните възможности за безкасови разплащания, които да заместят досега с пари, както и даването на пакетирана закуска в стаята сутрин като алтернатива на шведската маса в ресторанта. На все повече места можем да видим осветление с фотоклетка и други умни методи за управление с глас или жестове. 

Сред останалите нововъведения е поставянето на специална маркировка на пода, която да напомня на посетителите да спазват социална дистанция. Различни стрелки и знаци показват и как гостите да се придвижват в общите пространства, така че да не се сблъскват с много други хора.

Luxury Discounts се грижи не само за здравето на клиентите си, а и за сигурността на парите им. За да не изгубят инвестираните си в резервации средства, при почивка в много от партньорските хотели екипът на сайта гарантира връщане на 100% от техните пари до 24 часа преди датата на настаняването. Технологичната платформа тепърва планира да въведе още изисквания, които да възстановят възможностите за нормална почивка в България.

Как технологиите подобряват безопасността в хотелите по време на пандемия

Как технологиите подобряват безопасността в хотелите по време на пандемия

Българската туристическа платформа стартира кампанията за безопасна почивка

0 854 Снимка: istock by Getty Images

Множеството изисквания пред пътуващите във връзка с разпространението на пандемията, както и ограниченията за събиране на много хора на едно място през последните месеци направиха работата на хотелиерски бранш изключително трудна. Първият удар беше поет от летните ни курорти, но в разгара на втората вълна и зимните туристически комплекси се оказаха изправени пред същия проблем.

В тази ситуация хотелите търсят всевъзможни начини да повишат сигурността на своите гости и да спечелят доверието им. Това е и причината българската туристическа платформа Luxury Discounts да стартира кампанията #безопаснапочивка, за да гарантира сигурността на своите потребители и за да ги стимулира да пътуват, въпреки пандемията. Сайтът, който свързва хотели и туристи, е въвел редица изисквания за безопасност към партньорите, с които работи. Споделят се добри практики и се търсят нови технологични решения за подобряване на сигурността.

С цел защита на здравето на посетителите, много от хотелите и къщите за гости, работещи с платформата, са поставили още на входа си дезинфекциращи системи, всички помещения се проветряват редовно. Масите в ресторантите също се дезинфекцират много по-често от преди.

Редица технологични нововъведения допринасят за ограничаването на поводите за физически контакт между посетителите, както и между тях и персонала. Сред тях са допълнителните възможности за безкасови разплащания, които да заместят досега с пари, както и даването на пакетирана закуска в стаята сутрин като алтернатива на шведската маса в ресторанта. На все повече места можем да видим осветление с фотоклетка и други умни методи за управление с глас или жестове. 

Сред останалите нововъведения е поставянето на специална маркировка на пода, която да напомня на посетителите да спазват социална дистанция. Различни стрелки и знаци показват и как гостите да се придвижват в общите пространства, така че да не се сблъскват с много други хора.

Luxury Discounts се грижи не само за здравето на клиентите си, а и за сигурността на парите им. За да не изгубят инвестираните си в резервации средства, при почивка в много от партньорските хотели екипът на сайта гарантира връщане на 100% от техните пари до 24 часа преди датата на настаняването. Технологичната платформа тепърва планира да въведе още изисквания, които да възстановят възможностите за нормална почивка в България.