Коментари - Какво знаем за най-големия товарен самолет в света | IT.dir.bg
назад

Какво знаем за най-големия товарен самолет в света

Ан-225 продължава да се използва активно и до ден днешен

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Какво знаем за най-големия товарен самолет в света | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Е-ех, Буран...

Самолетът е конструиран и произведен в Украйна. Преди няколко години документацията беше продадена на китайска фирма.

Виждала съм я, кацнала, Мрия е нещо,което те кара да се чувстваш нищожен. Застанала до Руслан е като голямата му какичка, а и той си е впечатляващ.

Втория недостроен самолет мисле, че щяха да го продават на китайците.

Само за час самолетът харчи 15,9 тона гориво. Къде са зелените талибани да сметнат това колко килограма въглеродни емисии прави на час? А после пак ми говорете за моята колца, която карам на пробан-бутан.

Самолетът е конструиран и произведен в СССР!!!! Тогава НЯМА украйна.

Зелените талибани ги търси в луксозните частни яхти.

Аз

То сега па щото има...

А пък тука, един трол натролил, друг му отговорил и то станало истина ама не.

Много перспективни проекти затрупа рухването на СССР.

Самолетът е конструиран и произведен в СССР! Украйна никога не е имало, защото е една измислена и изкуственно създадена държава!

Украински самолет! Да се пукат от яд блядовете !

и ти ли ва от "държавата 404 се пръкна...Сало Сало Ухраине! ама и то свърши май...и ние си имаме едни такива "северни" смешници при нас...

не си ти когато си тъп...и центове йок)))

Той и Хитлер е бил австриец, но що немците се пукат?!?

Интересна логика. Произведен в Киев, УССР/УССР е пълноправен член на ООН/. Но след разпада на СССР Русия се явява правоприемник на СССР. Следователно и сътвореното в УССР принадлежина Русия, следователно е руско. Велика нация са руснаците...

Велик самолет уж да обслужва Сибир в стил "Какво ли няма да измислят руснаците за да не строят пътища"! Но това което не споменава статията е че самолета е върнат към живот заради британския интелект! Точно тъпите островитяни успяват да му намерят уникални договори които да използват характеристиките на самолета например спешен превоз на локомотив!

Отговарям си сам, понеже срещнах повече неодобрение, отколкото одобрение. И защото се нуждая от „лайкове”, а не виждам опонент, ще вляза в тяхната територия: „ Мрия” е руски самолет- най-големия на света! Руски!Руски! Промених си мнението, сега чакам положителни оценки. Аако някой скалъпи и завършена мисъл, ще е върха...

Аз

Украински самолет... Колко е украински, си личи от следния цитат от Уикипедията: "Поради засиления интерес към услугите на самолета украинското правителство взема решение за създаването на втори екземпляр, който се очаква да бъде готов до 2008 г." За който не знае, сега е 2019. Втори самолет няма. Украински самолети въобще няма. Няма и да има. Ние поне имаме история - ДАР, ЛАЗ, това-понова... усраинците нямат нищо.

„..а колко е украински” от факта дали са създали втори екземпляр ли се определя? Интересна логика...

Тъпанар /путлеристки измекяр/ ха-ха.

Украйна съществува преди СССР и преди Русия .

Аха и Турция си има така една България по путлерастка логика.

просто търговска компания базирана в Лондон. Ако същите хора оперираха от Москва или фирмата носеше руско име щяха да видят договори на куково лято.

Не че нещо, ама Еърбус А-380 на практика е с почти същата товароподемност при около 3-4 пъти по-малки разходи на час и сравнително нормална писта. И въпреки това поради липса на клиенти товарния вариант А-380F остава само проект. Общо взето и един самолет в световен мащаб е достатъчен. Ан-225 тази година няма нито една поръчка.

Както казва руснакът от филма 2012 - It's Russian! Обаче за американците технически и Полша е Русия, както и половината азия.

Чудно ми е как може да се сравнява самолет работещ безупречно от десетилетия с фалиралата бутафория Stratolaunch с единствен тестов полет и нито грам пренесен полезен товар?

Не че нещо, ама товароподемността на А380 е 84 тона, което е тъкмо три пъти по-малко от 250. А на A380F е кръгла нула.

Не, че нещо, но самолета е и конструиран и построен в Украйна от Украинци, та не виждам нищо руско в него.

Или Мрия !!!! ЗА ДЕТСКАТА ГРАДИНА !!! КОНСТРОИРАН ПО ВЪЗЛОЖЕНИЕ НА АРМИЯТА НА СССР С ЦЕЛ ПРЕВОЗВАНЕ НА ТАНКОВ БАТАЛЙОН!!!!! ТА ЗАПАДА ГО ПОЛЗВА И В МОМЕНТА ЗА ПРЕВОЗВАНЕ НА РАДАРИ И ДРУГИ СЪОРАЖЕНИЯ!!!!! А НАЦИСКИТЕ УКРАИНЦИ СЕ БИЯТ ЧЕ БИЛЛ ТЕХЕН !!!! ДА ГО ВИДИ БРЕЖНЕВ ВЕ ГИ ОТРЕЖЕ ОТ ВСИЧКО!!!! НО КАКТО И ДА Е УКРАИНЦИТЕ ЗА БИЛИ ВИНАГИ НАЦИСТИ < ПРЕЗ ВТОРАТА СВЕТОВНА БОЙНА СЕ БИЯТ С СССР, ПРЕЗ КРАЯ НА ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА СА ПОД НЕМСКА ОКУПАЦИЯ НО ИЗГЛЕЖДА ПАМЕТТА НА ПОЛЯЦИТЕ И УКРАИНЦИТЕ Е КАТО НА ОХЛЮВИ !!!!!!! ДА СА ВИ ЧЕСТИТИ НОВИТЕ УКРАИНСКИ НАЦИСТИ ЗАЕДНО С НАЦИСКА Европа !!!!! ЗИГ ХАИЛ ВАЩО МАМЕ !!!! ПАРИТЕ И КОНСТРУКТОРИТЕ НА ЦИВОТНОТО СА РУСНАЦИ !!!

ДА разхода на Турбините бил голаям !!!! НА БАБА ВИ ХВЪРЧИЛОТО!!!!! ИМАТЕ ЛИ ИДЕЯ ЗАЩО !!!! АЛО ДЕТСКАТА ГРАДИНА ДА ВЗЕМЕТЕ ДА ПУСНЕТЕ ГЪЛАБ НА ТУРБИНАТА НА АИРБУСА И ВИЖТЕ КАКВО ЩЕ СТАНЕ !!!!! АЛО ТОВА Е ВОЕНЕ САМОЛЕТ !!!! НЕ Е ЕВРОПЕЙСКА ИГРАЧКА!!!!!!!!! АИБУСА ЩЕ ЛЕТИ В УРГАН ИЛИ ГРЪМОТЕВИЧНА БУРЯ В ШЕСТЪК ОСВЕН АКО НАЦИСТИТЕ НЕНАПРАВЯТ ВОЕННЕН ВАРИЯНТ!!!! АЛО ДЕТСКАТА ГРАДИНА КАТО СЕДНЕТЕ В Т72 И В ДВЕ КОЛОНИ ГО КАРАТЕ ВЪТРЕ В ТЪРБУХА НА САМОЛЕТА А ПОСЛЕ СКОЧИТЕ С ТАНКА КАТО СТЕ ВЪТРЕ В НЕГО И РАКЕТНИЯТ ПАРАШУТ СЕ ОТВОРИ МИ СЕ ОБАДЕТЕ!!!!!! ТОВА ГО НЯМАТ И АМЕРИКАНЦИТЕ !!!!! МАИМУНИТЕ НЕМОГАТ ДА НАТОВАРЯТ 12 МАШИНИ ПОСМЪРТНО А КАМОЛИ ДА ГИ СПУСКАТ С ЕКИПАЖА С ПАРАШУТ !!!!!!! ИЛИ СЛЕД 50 До 100 ГОДИНИ КАТО ОТКРАДНАТ ОСТАНАЛИТЕ ЕЛЕМЕНТИ РУСНАЦИТЕ ВЕРОЯТНО ЩЕ РАЗДАВАТ МАГНИТНИ Лимонки с Магнитен ИМПУЛСЕ ЗА УНИЩОЖАВАНЕ НА МАЛУУМНИТЕ КИТАЙСКИ БОКЛУЦИ НАРЕЧЕНИ "ТЪПИ ТЕЛЕФОНИ" А МА НЕ ДРУГАТА НЕДЕЛЯ Е ОТ ИНДИЯ МАЙКАМУ ИНДИСКА, СЛЕД 50 Години ЩЕ ХОДИТЕ С ПАМПЕРСИ НА РАБОТА ЩОТО ПЕНСИЯТА ЩЕ Е СЛЕД СМЪРТА ОТ 90 НАТАТЪК ПОРАДИ КРАДЛИВОСТА НА УКРАИНЦИТЕ !!!!

Избърши пяната по устата и лягай да спиш. Утре няма да недогледат дали си си взел всички таблетки, тая вечер явно са те проспали.

Укрите освен велосипеди, са правили и самолети? Със сигурност сега ще завършат....втория, щото парламентарната цирково хумористична трупа се увеличава.

Глупак! И двата шедьовъра на Антонов - Ан-124 и Ан-225 са строени по времето на СССР! За да построиш такива машини са необходими десетки, ако не и стотици предприятия и заводи, които са съществували в целия СССР, но не и в Украйна. Дори един такъв производител, най-големият в света, Боинг, зависи от много други заводи от САЩ и чужбина...Еърбас прави същото. Една такава сложна машина не е по силите на само един производител, а зависи от множество други производители. Така че забрави, че украинците сами са произвели тази машина. И като доказателство за това е, че след разпада на СССР, особено след разваляне на отношенията с Русия, Украйна е произвела/довършила само един, повтарям, САМО ЕДИН самолет Ан-124 и нито един Ан-225, който впрочем е уникат. Втория 225 така и не успяха да го довършат. А Русия възобновява модернизацията и евентуално строежа на Ан-124 в Уляновския авиационно-промишлен комплекс, където също се е строяла 124-ката и където са построени по-голямата част от съществуващите 124-и (33 от общо 56, съотношение 33/17 в полза на Русия...)...А колкото до генералния конструктор, ми че той дори не е украинец, а чист руснак, а Ан-124 е последният самолет, построен под негово лично ръководство. Ама четете бе, поне Уикипедията, там ги пише тия неща...

Това което трябва да се знае че ватенките НИКОГА НЕ МОГАТ ДА ПОСТРОЯТ ПОДОБЕН САМОЛЕТ.

Днес пак падна безаналогговнета-Су-25 и двамата руски терористи са гушнали букета. Рублата ОТНОВО СЕ СРИНА...

А през последните 5 години, демократична Украина успя успешно да сложи кръст и върху концерна "Антонов"...

След фалита на СССР то , упрвлението му в момента се извършва от "Air Foyle HeavyLift" Авиационна компания от Англия.

Не им трябват на тях съвеЦки технологии, нищо че 29 години от общо 74 СССР е бил управляван от украинци. И нищо, че още 29 години е бил управляван от грузинец, Йосе Джугашвили, познат още като Йосиф Сталин. Интересно е също, че точно тия съвеЦки републики, чиито лидери са управлявали най-дълго СССР, сега най-агресивно се дистанцират и прехвърлят всичката помия от СССР върху Русия.

След разпада на СССР самолетът беше зарязан и дълго време приличаше на развалина. После една западна компания се сети, че може да е много полезен. Ремонтираха го, пуснаха го в експлоатация и в момента, доколкото съм чел, има голям наплив за услугите му. Но украинците явно няма да успеят да достроят втория.

Не че нещо, ама А380 е пътнически самолет с две палуби, седалки и всякакво оборудване с тегло над 100 тона. Товарният вариант нямаше да има тези неща. А380 е с максимално излетно тегло към 600 тона, това е което се гледа. АН-225 е с тегло 175 тона и гориво 280 тона. При максимална излетна маса 640 тона как ги докарваш тези 250 тона товар, а? Пак малоумни изцепки. Такъв товар може да се пренася за сметка на горивото. За да превози нещо на 12 хиляди километра трябва 4 пъти да каца и да се презарежда. А380 с излетно тегло 580 тона лети на 15 000 км без презареждане. Товарният вариант е проектиран с капацитет 150 тона на 11 000 километра. Естествено че със 100 тона гориво вместо максималните 254 тона, Еърбъс да може да пренесе и 250 тона на 4-5000 км. Само че няма клиенти, както казах, и затова не се прави. Няма как да се изплатят 350 милиона със приземен самолет.

Реално няма нито един Ан-225 построен в независима Украйна, което значи точно това - не могат да направят.

Работи с ежегодни ремонти от по 7-8 месеца и 1-2-3-4 полета годишн Еърбъс А380 лети за месец толкова колкото Ан-225 за целия си живот. При това излита редовно с максимален капацитет от 580 тона.

И няма за какво да го довършват, защото няма работа. От началото на тази година АН-225 няма нито една заявка за полет. Защо да се строи нов? Това само тъпаци могат да го ползват за аргумент.

Не могат да се конкурират. Аналогични самолети са с 3-4 пъти по-малки разходи на час. За какво да правят тогава самолети които никой няма да купи.

Там е работата, че няма наплив. Има поръчки от дъжд на вятър, а за тази година нито една. Затова и Еърбъс А-380Ф, който беше поръчан в 30 броя преди години няма да се прави, а поръчките бяха оттеглени. При това А-380Ф щеше да е аналогичен на Ан-225 при 4 пъти по ниски разходи на час полет

А-380 лети ежедневно и гръмотевични бурии редовно. В Урагани никой не лети. Ан-225 не може да пуска танкове с парашути, а и с парашути не се пускат Т-72, а леки десантни танкове. Това какво се върти в малоумната ти тролска тиква е съвсем отделен въпрос, твърде отдалечен от реалността.

За всички, които казват, че самолета е украински, нека не забравят: Чернобил също е украински, да не го свързват с Русия. Сталин е грузинец, няма нищо общо с Русия.

Самолетът беше произведен в СССР. Аварията в Чернобил беше в Съветския съюз. Генералисимус Сталин беше генерален секретар на КПСС. СССР няма нищо общо с Русия.

Така е правилно! Самолетът не е украински и Чернобил не е украинска авария