Коментари
Самолетите АНТОНОВ са Украински и в момента продължават да се произвеждат, но само в Украйна, като последната вече дори не доставя части за Русия заради руската агресия в Украйна. Т.е. скоро дори в Русия ще спрат да летят, тъй че не разбирам що за поредна малоумна статия от страна на дир. за Руската мощ и т.н. малоумна пропаганда...
Абе какви руски самолети – всеки ден катастрофи – скоро няма да остане и помен от тях. Те сами ще си унищожат старите железа и авиация и няма да оставят поне няколко стари железа за да потренират американците. -Вчера Штурмовик Су-25 разбился на Кавказе – и двете ватрнки са гушнали букета.Единият е убивал жени и деца в Сирия и Кармата бързо го настина – зарови го на 4метра под земята в красив кратер от удара на самолета: https://icdn.lenta.ru/images/2019/09/03/21/20190903210532770/pic58ef54df46fc0525e74f23f9f036ce4c.jpg -Днес отново : два Су-34 столкнулись в воздухе… Ситуацията е толкова зле че руските военни пилоти масово бягат от армията: https://www.youtube.com/watch?v=b8DonSmSHg От над двадесет авио училища при ссср сега е останало само едно. И тази непогготвена алкохолизирана изостанала армия с кукурузниците си се кани да воюва срещу Велиока Америка и НАТО.
Ватенките никога не могат да направят самолет като Украинският Антонов Ан-225 Мрия. „Антонов“ и понастоящем е най-големият самолет в света. Максималната товароспособност на „Мрия“ е 275 t, с което той е най-тежкотоварният летателен апарат, строен някога. Шестте турбореактивни двигателя създават обща тяга от 1377 kN, което го прави най-мощния самолет на Земята.
Много ме кефат тролове като теб значи чернобил като гръмна е руски а самолета като лети е украйнски ейййй страшна работа сте бе!
Изпотрошеният от Русия Ан-124, е признат за аутсайдер. Според тактическите и техническите характеристики руският тежък транспортен самолет за дълги разстояния Ан-124 Руслан е малко по-добър от американския конкурент C-5 Galaxy. За него пише "Звезда". Седмичникът отбелязва, че Ан-124 Руслан превъзхожда C-5 Galaxy по товароносимост и обхват, но отстъпва по скорост. Въпреки това, според изданието, в момента Русия, поради „сложни отношения с Украйна“, е лишена от възможността да сглобява и прави машината, за разлика от САЩ, чийто самолет е надстроен до версията на Super-C-5M Super Galaxy.
га гелъксито прелети 20000 к без да зареди да се обадиш...а без да привличат европейци да им го оправят...щот те кравите сами нищо не са направили досега
Абе малоумници, какъв ти украински е Руслан? То и космодрума в Байканур е в Казахстан, но никой не казва,че космическите разработки и постижения са казахстански. Не е важно мястото, а кой ги разработва!!!
Колко Руслана и колко Супер Галакси има деистващи в момента ?
Какво знаеме ли?! Ами това, че ако го нямаше руския Руслан лудите крави от Говедарника и путовците от ПУТО-НАТО в Афганистан да бяха издъхнали! Защото цялото им снабдяванеи доставки на боеприпаси, резервни части, горива , храна, МТТО и т.н ставаше с руските самолети!
Ак-47 нали ти казах вече да не се явяваш, щото си демоде..... оти ме караш да повтарям... и да се морим....
В момента в БАН се разработва по-голям самолет с който Бат Бойко ще може да посещава Нова Зенландия без презареждане и ще може да пренася до 50000 тона полезен товар. Основно ще доставя асфалт в Австралия, където Бат Бойко ще строи магистрали за аборигените и опитомените кенгурута. Интересното е, че самолета се задвижва от 3 електрически двигателя, а акумулаторите се зареждат директно от светкавиците. При не наличие на достатъчно мълнии, се включват два помощни двигателя със сгъстен въздух, който чрез тръбна връзка са директно свързани а задните отвори на пилотите (задължени преди полет да преяждат с бобени изделия).
Самолетът Ан-124 е ниито Руски, нито Украински. Самолетът е СЪВЕТСКИ, а Русия като наследница на СССР (Русия изплати ВСИЧКИ ДЪЛГОВЕ НА СССР!!!), наследява и него ...
Объркал си се. Това,че руслямска държава наследява СССР не значи, че наследява всичко. Това е очевадно най малкото от наличието на куп държави били част от СССР. Напротив самата Руслямска държава смята Ан за украинско конструкторско бюро
Какво знаем за самолета, превозващ военните товари на Москва
Родното му място е в Украйна, но Русия е най-крупният оператор на авиационната машина
Обратно в новината