17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Поредния краварски буклук. Купете си детско хвърчило Ф35. Не става за чеп за зеле но е престижно скъп!

Това май ще накара Турцияда завие към СУ-57 който е по-евтин и далеч по-надежден.

ХА, ха. Продали им самолет, ама копчето за on/off останало в САЩ. Суверенитет по американски!

Козяците тотално са се издънили. Егати сгрешения самолет. Не може да лети и стреля без свързаност със САЩ. Гръмотевици го свалят. Не може да си отваря люковете при висока скорост за да изстрелва ракети. Очаква да сваля самолети от 60 70 мили.... какви самолети ще сваля безмоторни ли?

Руските лъжи край нямат. Хич не са се отказали евреите от самолетчето - просто смъкват цената. А при руснаците всичко е в бъдеще време. Явно дирниците добри пари взимат от руското посолство - само путлерастка пропаганда превеждат - в краен случай от Fox News - единствените, които благославят оня руски шпионин - Тръмп.

Каква цена смъкват бе дебил. Той вече е платен. Затова недоволстват. Дали са им макет на самолет.Да са живи и здрави. Даси купят още и да си ги заврат някъде където е тъмно щото слънце не огрява. СУ 57 е в сегашно време ама си дебил и не можеш да го разбереш

Най ме кефи как се набиват с милиарди клиентите, а реално биг брадър държи дистанционното и в момента в който не му хареса как си ползват играчките, току виж ги обърнал накъдето той си пожелае :). Но то за всичко е така. От смартфони, през компютри, гейм конзоли...та до F35. Това че си си го платил не значи че е твое, можеш само да го ползвашпо строго определен начин. Ако ли не...

Какви мълни ви гонят ве! Тая скапана краварска барака Ф 35 пада при най лекия дъжд или пясъчна буря... А да не говорим за десетките дефекти на тая кофа с бурни, която дори не лети като хората! А те говорят и за гръмотевични бури!

Досега при 500 000 летателни часа и 310 изработени броя не е паднал НИТО ЕДИН. За същото време имаме паднал ПАК-ФАк със 1000 летателни часа на 6 броя.

И къде е паднал????

dotan

С малката подробност, че ПАК ФА е все още прототип... А F-35 се произвежда въпреки признатите от самите американци малко под 1000 проблема... като около 120 от тях застрашават сигурността на пилота и на самолета...

Какви летателни часове бе той не може да си вдигне задника от пистата.

В хамама "оправяме" ханъмите. Техническите проблеми се поПРАВЯТ - ПОвторно се правят изделията без проблемите.

В България такива проблеми нямаме :)....както и самолети.

Това е най-скъпият до момента проект в историята на военната авиация. Интересна концепция, опитваща се да съчетае множество несъвместими качества за да се получи нещо което става за всичко, като швейцарско ножче. Със швейцарското ножче обаче нито можеш да си отрежеш хляб като хората, нито можеш да извадиш тапата от бутилката, най-много да го счупиш. Ф-35 и той така...

Аз мисля, че най-скъпият военен авиационен проект е В-2 Spirit. Всеки самолет (не само военните) е сбор от компромиси. F-35 не прави изключение и конструкторите му и операторите, много добре го знаят. Така, че "теорията" ви за швейцарското ножче леко издиша.

Бел е най скъпият. Сега рекорда се държи от таз таратайка

Първоначално не ми хареса Грипен, но сега наистина вярвам, че това е най-добрият вариант, особено в новата версия. Най-малко никой няма да го контролира от разстояние. Икономичен, лесен за поддръжка, може да се приземи навсякъде.

Я па мислим оти ЛАЗ-7М е още по-дОбар и по-стелтов. Лесен за подръжка, нема големи претенции към писта, мое даже на гереня да кацне. Те, дека е Лесново :)))

Дирници неграмотни,ще научите ли някога правописа...пише се "най-модерниЯ", а не "най-модерниЯТ"!Това се учи в пети клас!!!

Леле, ко прайм сега, Израел и те недоволни ... Айде самолетните специалисти на форума да почват да споменават майките на приятелите си от Израел сега... Как може да плюят срещу невероятния самолет ... А, верно, само те изобщо летят с него и де факто знаят за какво корито говорим ... 300 произведени ... на хартия ... ама има няма десет де факто в употреба ...

Израелците и от F-15A не бяха много доволни, предпочитаха си верния и безотказен F-4 Phantom II. А после, през 1982г. се оказа че с Eagle-a могат да правят чудеса! По време на войната в Ливан сухата статистика е 58:0 в полза на тандема F-15 / E-2 Hawkeye.

Израел са доволни и увеличиха двойно заявената бройка. А това, че има проблеми не е оплакване, а информация за отстраняване им.

Израел всяка година получава между 4 и 6 милиарда долара военна помощ. Придружени с инструкция как да бъдат похарчени. Та, американският данъкоплатец плаща на Израел да поддържа високите приходи на американските частни компании в оръжейния бранш. По европейски - индиректна субсидия. По български - източване на държавния бюджет.

Къде е новината?!?! Всеки самолет може да бъде унищожен от мълния! Там не е въпрос на модерна технология, а на проста физика, върху която се градят модерните технологии и не могат да я надскочат защото няма да работят! Та къде е новината?

Няма новина. Наистина всеки летателен апарат е уязвим от мълния. Обаче е интересно да се четат коментарите, колко скапан е F-35. Има много големи "специалисти".

похарчени трилиони,да открият че тенекето е лабилно при буря,да ви имам самолетите невидими

За мен това са пълни глупости некой си казал че можело да падне и аиде всички се съгласяват че е така.Но виж съгласен съм със това че е абсолютно възможно самолета да праща голяма част от телеметрията в завода,което не е много правилно.

не знам дали забеляза в статията за парада че и украинските ядрени оръжия са били контролирани от москва, а не от киев, дистанционното управление е стандарт в модерната техника

Какви украински ядрени оръжия сънуваш, всички са били съветски.

Най-скъпият и бездарен проект в световната история на авиацията дотук! Факт!

Факт?! Хахахаха! Не факт, а ПАК-ФА!

Куршумът е глупак, щикът е юнак. По добре е войната да се води с брадви.

Гледай Тесла,пиши Ф 35!

С една дума: ТРАГЕДИЯ!

Пей сърце. Русия пак победи.

хах кой е победила техните много ли са хубави Руските самолети немогат да запалят трябва да ги бутат

само дето вместо ефки се коментират сута. свикнали сме. продължавайте.

Това е, летящата говедарска патка. За 1 трилион долара.

Можели да паднат от мълня . То и на коча мъдете могат да паднат от клатене и тролетарията все още чака да се случи.

И защо ли при 310 произведени бройки няма НИТО ЕДИН ПАДНАЛ от светкавица, след като имат общо над 500 000 летателни часа или няколко пъти повече от цялата съветско-руска бойна авиация с около 2500 падания и разбивания. И досега 1 трилион никой не плащал. 1,5 трилиона е програмата до 2070 година за 3000 бройки и поддръжката им.

До 2070 е цената на бройките + поддръжката, а единият трилион го плати през последните 15 години бюджетът на САЩ на Lockheed Martin, за да го проектира.

Това не е вярно. Досега са платени малко на 400 милиарда включително и за над 300 самолета. Само че от дира изтриха отговора ми с копираните официални данни.

dotan

Интересното е, че единствено Израелците са ползвали самолета в бойни действия... а именно те се оплакват. Преди месец два имаше статии в англоезичните специализирани сайтове за проблемите на F35... дефектите (наречени несъвършенства) признати от американците бяха малко под 1000, като за около 120 от тях се твърди, че застрашават целоста на самолета и живота на пилотите (именно един от тези проблеми беше при полети в лошо време и се препоръчваше самолета да не лети при подобни условия). Останалите дефекти бяха описани като такива, които застрашават изпълнението на мисията на самолета... Обсъждаше се дали да се разгръща производството преди да се отстранят тези проблеми или да се отстраняват пост фактум... Ако четеш на английски и сам може да прочетеш тази информация в интернет... Другата тема е, че не малък брой от въпросните около 300 бройки са пратени за тест на партньорите в програмата. Но единствено израелците ги ползват по същество...

Я стига си писал глупости ве россиянско хибридче. Къде ги прочете тия над 1000 дефекта ве шуфлю? Стига си разсмивал публиката, че самият ти вече стана за смях. Няма съвършена летателна машина, направена от човек. Дори неосъществилия се петопоколенник Су57 е пълен с дефекти, поради което е все още само в четири прототипни бройки, от които само две са с оригинален двигател и електроника. Аман вече от пос-рковци на руска ясла!

dotan

Нормално е прототипа да има дефекти... а за проблемите на Ф-35 пишат самите американци. Ако четеш малко английски и акъла ти стига да боравиш с гугъл сам може да прочетеш...

Математика учил ли си?!?1 трилион е за проектиране и изработка на прототип!500 милиона е за тези 300 бройки .При 3000 броя по 108 000 000 $ на бройка къде отиваме душко?!?Ама си решил да се обадиш неподготвен!

Бе аз математика съм учил, ама явно ти не си пък и тъпотии говориш. Няма трилион за проектиране тъпако. Предвидени са 467 милиарда за 3000 самолета, ако цената не падне и още малко над 1 трилион за поддръжка, ремонти, подобрения, бензин, обучение и заплати на пилоти, за 50-80 000 часа полет на самолет. Та научи първо числата Милион, милиард, трилион, че съвсем е каша вкратуната ти. Та това тъпако са прогнозни цени на цялата програма F-35, а колко ще стане е божа работа. Досега са похарчени около 400 милиарда

се изживяват като по-големи спецове от съответните висококвалифицирани специалисти на Израел. самочувствие без покритие.

възхищавам се на способността да се прехвърля разговора към руска техника, когато на фанатичните почитатели на американската не само, че не им изнася, но и в темата нито веднъж на се споменават думите Русия и руски. Това само те го могат, ненадминати са. Иначе по темата, тези дни четох оплакванията на някакъв американски експерт (по-скоро беше висш военен генерал или нещо такова) от тези дефекти, по-специално за опасността в резултат на удар на мълния.

Вече стана досаден с това повторение на една и съща глупост!!!! Колегата не е писал нищо за мамашките!!!! РосТрол Контрол, мола вземи се в ръце и го глоби за повторение!!!!

потребител асдф: "За проблемите не Ф-35 се говори открито, защото се произвеждат в свободен свят. За проблемите на Су-35 не се говори, защото се произвеждат в свят на роби, където трябва да мълчиш, ако искаш да запазиш жалкия си животец. Ето това е разликата, драги тролерасти!" _ потребител "той": мдаааа, сега става ясно защо россия си лети на таралясниците от 70 година, и не разработва нищо ново! заради мълниите е!

То защото от Ф35, тищо не става, затова в Сирия евреите разораха всички летища отоло Дамаск и унищожиха цялото налично ПВО в района!!!! Пък нека пак нищо да не става от самолета!!!!

Разорали са на баба ти задния двор.

Няма а се пуашите. Бият тревога, скачат у кокпита, тегли последния ъпдейт на ОС и излита. Нужно е само да има безплатно вифи наоколо. И врагът да изчака толерантно.

Ми то и фръчилото им като виндозето - се боклук. Пачове, секюрити ъпдейти, вграден шпионин - и като всяко тамагочи, каквото и да правиш, умира. Ово е стандарт!

За Ф35 отдавна се знае, че е пълен боклук и даже държави обикновено слуги на САЩ се ослушват, отлагат поръчките или се отказва. Израел ги купиха, щото е огромна корупционна схема, тези пари им се подаряват от САЩ, с което те купуват техника от ВПК-то на САЩ. Вземете прочетете, мненията на основните тестващи екипи. Толкова проблеми са открили, че официално Ф35 все още не е покрил тестовете и не смятат, че може да стане преди 2020, ако стане изобщо. Това е една огромна схема за крадене на пари -1.5 трилиона за живота на проекта за един боклук.

И смислено НО КОЗЯЦИТЕ НЯМА ДА РАЗБЕРАТ защото ФАЩ Е ТЕХНИЯТ ИДОЛ!!!!!!!!

На американците основното им оръжие е пропагандата, но поне ги бива в тази работа. Руснаците и затова не стават. Руският изстребител 5-то поколение никакъв го няма. Само на анимациики.

на способността да се прехвърля разговора към руска техника, когато на фанатичните почитатели на американската не само, че не им изнася, н и в темата нито веднъж на се споменават думите Русия и руски. това само те го могат, ненадминати са. иначе по темата, тези дни четох оплакванията на някакъв американски експерт от тези дефекти, по-специално за опасността в резултат на удар на мълния.

Колкото да се жалват клиентите , американците едва ли ще допуснат самолета да се ползва против техните интереси.

За проблемите не Ф-35 се говори открито, защото се произвеждат в свободен свят. За проблемите на Су-35 не се говори, защото се произвеждат в свят на роби, където трябва да мълчиш, ако искаш да запазиш жалкия си животец. Ето това е разликата, драги тролерасти!

на способността да се прехвърля разговора към руска техника, когато на фанатичните почитатели на американската не само, че не им изнася, но и в темата нито веднъж на се споменават думите Русия и руски. Това само те го могат, ненадминати са. Иначе по темата, тези дни четох оплакванията на някакъв американски експерт (по-скоро беше висш военен генерал или нещо такова) от тези дефекти, по-специално за опасността в резултат на удар на мълния.

Абе дира, специално ли ви свеждат отгоре да пускате по една лоша новина за злите ФАЩ всеки ден, или отвътре ви идва? И разбира се по една хвалба на матушката, задълже!

Те американците са като малки деца - насерат се и започват да реват, че всички да ги чуят. Виж братушките са друга работа. Те си признават само ако проблема е засечен от поне три сеизмични станции.

Дори и тогава има условности

Ми няма проблем - те кат Кугарите, няма да летят при неблагоприятни метеорологични условия.

ПРИ МЪЛНИИ ПИЛОТЪТ ДА ЗАПАЛИ ЦИГАРА ЗА УСПОКОЕНИЕ !

Ще угасне - и кислородната система не работи.

ми какво чакат. каза ви се: еф 35 е да ви прибере парите и да ви остави безсамолетни. еф 22 е самолета. ама нещо не се продава...........

dotan

Не само не се продава, но не се и произвежда. Ф22 е по-добър като летателни характеристики от Ф35, но с по-стара електроника. Проблема е, че е по-скъп за производство и още по-скъп за експлоатация... затова американците го спряха далеч преди да построят планираните над 600 броя...

Отново лъжеш. Няма да ти обяснявам в какво - ти си знаеш. Я дай пак - защо не се продава Ф22 и защо вече е спрян от производство? :)

dotan

Научи малко английски и се образовай как се борави с гугъл... след това ще разбереш, че написаното е самата истина. Цената на един час полет на Ф22 е почти двойна на Ф35... От планирани в началото 750 броя Ф-22 след това намалени на около 600 накрая са произведени малко под 200...

да се мазни и да бълва просташка злоба за българина е по-важно, отколкото да каже нещо смислено, което да съответства на интереса му

Манго, ГОВЕДАТА СЕ ИЗЛАГАТ и то - НЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ. СТРАХОТНИ, повтарям - СТРАХОТНИ БОКЛУЦИ. Ама иначе - квичите до Бога.

Ти откога вярваш в Бог, бе негро?

да няма падащи самолети, ако ще да са американски. нещо против?

мдаааа, сега става ясно защо россия си лети на таралясниците от 70 година, и не разработва нищо ново! заради мълниите е!

Евреите да му турят един Касперски и да си карат на воля.

СвръхТехнологични УникалноСветовни, НаучноАвангардни, ВисокоРазвити, СвръхМодерни, УникалноСъвършени, ...боклуци.

Маймуна пише коментари :))))

Сега разбрах те ли защо говедата не искат да си продаваш кашоните зад граница? ЗАЩОТО НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО. Факт.

Естествено, затова нито едно СУ-57 не е продадено. Ми говеда кво да очакваш от руския добитък. Обече виж как американците, как продават Ф-35 - на поне 10 държави. Факт.

Първо никой не продава ей така най - новата си техника , без да се подсигури да не попадне не където трябва. Нищо чудно да има и вариант за самоунищожение при определени ситуации. Така , че евреите да не реват .

Ето сега разбирам израза, колко важен е ъпдейта за сигурността. Гръм и мълнии. хахаха

Нагледно доказва че Големите хвалебствия на Сащ са едон голям балон с въздух и НИЩО ПОВЕЧЕ !!!!!!

Що фалби, що дитирамби беха за първата "невидимка" В1, а сърбите я свалиха със зенитна ракета от 60-те.

stankow

Не са сваляли B-1, то само това оставаше ... :) 27 март 1999 година - F-117A (сериен номер 82-0806), пилотира подполковник Дейл Зелко (Dale Zelko). Самолетът е свален в района на село Буджановци в хода на военната операция на НАТО против Югославия. Пилотът се катапултира успешно и е евакуиран от търсещо-спасителната група. Съгласно сръбската версия F-117 е свален със зенитно-ракетен комплекс С-125 (ракета тип 5В27Д производство на завод „XX конгрес на КПСС“, днес АВИТЕК). Ракетата е произведена 1976 година. Стреля 3-та батарея на 250-та бригада на ПВО, командир на батареята Золтан Дани. Целта е поразена с две ракети – първата откъсва крилото, втората попада в самия самолет 17 секунди след командата „огън“.

А после сърбите излязоха с един плакат към САЩ: "Извинявайте, че го свалихме! Не знаехме, че е невидим?!". Мани, ужас каква гавра си направиха само с нашите съюзници.

Самолета е производство 1980 година. Втората ракета, ако е ударила самолета, как ли пилота се е катапултирал!!!??? В хода на войната са изстреляни над 350 ракети 5В27Д

Когато напревиш нещо толкова сложно, лесно е да се счупи.

Да де, ама това се чупи преди да си разбрал колко е сложно. И за това си летят на F16 от средата на 70-те години. Горе-долу откогато е и МиГ 29. Че са направили летяща рибарска лодка (виж му формата) дето за нищо не става не е чудно. Чудно е, че се опитват да я продадат на ЕВРЕИ!!!

Ха Ха Ха Гумите поне влизат ли в стандартният пакет .........

Да - 2 комплекта са, зимни и летни.

Защото при облаци американската авиация не лети. От край време е така. Нали затова ядоха пердаха в Ардените. А евреите да не се оплакват. На харизан кон зъбите не се гледат. Нали щяха да му подменят всичката електроника със своя, какво чакат още? Не че след това ще се получи самолет, но поне няма да се налага да го ребуутват във въздуха.

С всяка нова сложна техника е така. Софтуерът държи машината на крака, а ъпдейти вървят постоянно. Всяка нова екстра се плаща допълнително.