назад
Най-големите рекламодатели в света са спрели да рекламират в социалната мрежа X след придобиването ѝ от Илон Мъск
Тези констатации противоречат на твърденията на Линда Якарино, главен изпълнителен директор на социалната мрежа
Обратно в новинатаКоментари - Най-големите рекламодатели в света са спрели да рекламират в социалната мрежа X след придобиването ѝ от Илон Мъск | IT.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Коментари
Коментирай
Ужас! Са вместо 300 милиарда, бедният Илон ще направи само 290 милиарда. Жив да го ожалиш!
Или са рекламирали по политически причини или са спрели да рекламират по политически причини. Все едно е, защото Мъск уволни 80 % от хрантутниците в Туитър и закрепи бюджета. Потребителите са си още в платформата и рекламодателите неминуемо ще се върнат, след примяна на полити1еската конюнктура.