Коментари - Най-странният съветски хеликоптер, създаван някога | IT.dir.bg
назад

Най-странният съветски хеликоптер, създаван някога

Ка-22 се опитва да бъде едновременно самолет и вертолет

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Най-странният съветски хеликоптер, създаван някога | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Някой да се е сумнявал че ватненциъе ще оспеят да произведат нещо читаво. Като не са могли да си произведат електроника за управлението да бяха поискали от Китайците. Те можеха да им скалъпат някое процесорче.

Каква китайска електроника? По това време синантропите ходеха по дърветата и не бяха започвали културната революция.

Просто е изпреварил времето си. Към подобна конструкция са се насочили американци и руснаци сега, за да създадат високоскоростен ударен хеликоптер.

Eurocopter също. И всички модели са с основен носещ винт и 1-2 вспомагателни предни или задни винта.

всичко риско е странен боклук.да се чудиш,какъв идиот трябва да си за да го измислиш

Ти обърна ли внимание че става дума за големи хеликоптери? Чинукът може да вдига под 11 тона, а Ми-6 вдига 12 тона още 1957 г. Този е щял да вдига 16. А Ми-26 от 1977г вдига 20 тона, т.е. почти двойно на Чинука. П.П. А от Оспрея досега са се разбили 12 машини, плюс още осем тежки инцидента. Само по време на изпитанията е затрил 30 души.

П.П. Само една катастрофа на Ми-26 е със 127 жертви е повече от всичките загинали при катастрофи с Оспреите

Този Ми-26 е свален с ракета "Игла". А Оспреите си падат сами.

Глупости, много от падналите Ospray са свалени, тъпунгер. И точно Ми-тата падат като круши многократно повече от Оспреите

И, каква е файдата от това чудо не разбрах ! Чудесен въртолет с чудесни качества, ама като излети и после пада на земята и до тука ! От четири излетили екипажа, само един се е приземил успешно. Уникална машина, нема що ; само там произвеждат такива.

Аман от лаици, виж годината маймун, преди баща ти да се е родил сигурно. Само там за момента са създавали неща изпреварили времето си.

Щяха да са създали нещо изпреварило времето си ако беше въведено на въоръжение. То и канадците и американците са тествали летателни апарати приличащи на летящи чинии, но никога не са претендирали, че са направили нещо изпреварило времето си.

Ka-22 е прекалено сложен за експлоатация. Когато, Михаил Леонтиевич Мил създава своя МИ-6 с подобни размери и характеристики, но по класическа едновинтова схема, необходимостта от К-22 отпада от само себе си.

А тая камара от разни перки я има по една проста и елементарна причина - не са могли да направят въртящи се гондоли на крилата И да ги управляват. Поради което са решили да направят това въздушно муле :)))

Пффффффф...загубили руснаците 3 Ка 22...И се отказали. Те да видят колко хамерикански конвертоплани Оспри бяха загубени, и нищо! Хамериканците продължават да летят и да се разбиват на кайма на тях! Без никакъв проблем!

Не мога да разбера, какво общо имаш с военната техника, като не си ходил в казармата?

Цървул...първо се работи за военни после се въвеждат някой неща в цивилто.

Скивай сега, онова са хамстерстански машини, те може да падат, дори създадени 50 години по-късно. А за руските или лошо или още по-лошо може да се говори. Принципи, какво да се прави. А за авторитетният автор преди мен относно коментара затова дали си ходил в казарма, ще кажа само.... по какво разбра, щото ти като ходи в казармата само на Осприта летяхте и никой не падна ли?

ОСпритата имат по неколкостотин полета ВСЕКИ ден и десетина инцидента за 30 години са към 0,0000000000000000000000000000001% , докато хеликоптерите на свинките Ка-22 са произведени 4 броя с двайсетина полета и 2 катастрофи

Нали, въпреки очевидната ти психическа недъгавост, осъзнаваш, че има разлика между това да имаш над 400000 летателни часа, от които поне 20-30 процента в зони с бойни действия, и да загубиш само 15-16 машини, и да имаш 10 летателни часа на 4 машини и да загубиш 3 от тях.

Машина която комбинира в себе си хеликоптер и самолет се нарича аутожир. Има такива машини, правят се и по-отдавна от шеисетте години.

Мисля че при автожирите вертикалното витло се задвижва не от двигател, а от насрещния въздушен поток.

Това е краварско не може водката да го измисли

Странна серия от статии. Най-редовно се появяват, че и ги нареждате сред топ статиите ви...сигурно се четат доста и си заслужават проучването и часовете работа на журналистите по тях.

Нещо не схванах смисъла на това, което с толкова труд успях да прочета. Така и не разбрах, защо е трябвало да загинат цели три екипажа? Това, на снимката е някаква абсолютна недомислица, негодна за нищо друго, освен да трепе хората, които се опитват да го управляват. ВНярно, щури времена са били тогава, но това не би трябвало да означава, че проблемите трябва да се решават от щураци. Спомням си, в ония щури времена, съветските учЕни бяха все на прага на разни епохални открития, като например домат да ражда краставици, както и обратното.

Ако беше американско производство, какво ли щяхте да напишете ?

Ти олигофрен ли си?! Краварските V 22 Осприта редовно си падат като круши, но краварите не са тръгнали да спират тази недомислица.

Това нещо, въртикоптер с две големи перки, хамерите го направиха доста отдавна, че и успешно воюваха с него във Виетнам, пренасяйки войници и товари до 7 тона. И до днес същото хвърчило си го ползват и нямат намерение да се отказват от него. Виж например CH-47A Chinook, чиято крейсерска скорост била 300 км/ч . Произвеждан е в серия от 1962 год, като усъвършенстван модел на предишния СН-46.

Колкото до V-22, неграмотно човече, би трябвало да знаеш, че няма нищо общо с недоразумението, което е показано на снимката, най-малкото, защото е проектиран и произведен И серийно произвеждан от 90-те години на миналия век! Не знам откъде имаш информация, че "падат като круши" :))) Гроздето е кисело, нали?

Гроздето е кисело?! Кисело ще да е! след като в уикито спокойно може да влезеш и да видиш списъка на загубите..НЕБОЙНИТЕ загуби на това клатушкащо се във въздуха недоразумение Оспри.

Е, едва ли съм чакал ТОЧНО ТИ да ме научиш да търся необходимата ми информация в интернет. :)))

Редовно? От 400 хиляди летателни часа до края на 2017-та по-малко от 20 машини са претърпели аварии. На това ли му казвате редовно? Страшни демагози сте това ватенките.