Недостигът на чипове отложи дебюта на електрическия камион на Tesla

Още един проблем е дефицитът на батерии, обясниха от компанията на Мъск

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Грух грух, ха ха ха

Още при първото спиране за DOT инспекция на пътя...шофьорът ще получи акт заради огромните екрани на таблото ....пречещи на видимостта на шофьора. Цените които предложи Мъск са неприемливи за нито 1 фирма превозвач: $7000.00 на месец лизинг за 7 години Т.е. обвързват с нещо, което не е твое, за 7 г . На тази цена, за 3 години лизинг, се взимат ТРИ дизелови камиона. 3 години е оптималният живот на 1 камион в САЩ. После се продава на начинаещи шофьори да си трошат главата с ремонти. Днес в САЩ НЯМА нито оригинални, нито rebuilding части за важните възли на камионите. Просто защото камионите са много и големите собственици на камиони поръчват с години напред частите от производителите. Мъск не може да си пусне новите камиони в движенше , поради липса на цели важни блокове камо ли да гарантира сервизно поддържане във всички щати. А банката си върти брояча с лизинга и изобщо не я интересува колко месеца е стоял камиона за ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ. От 10 г са построени газовите терминали на големите вериги бензиностанции за камиони в САЩ, за да се зареждат Теслите с природен газ. Реално Теслите ще работят на природен газ а не на батерии. Но в следващите 10 г ще им настъпи времето и в конкуренция с другите електрически камиони. Особенто на Wal-Mart. Гарантирам, че Wal-Mart ще ползват само техни камиони и ще се случи както с Amazon, който пусна собствена логистика и за дългите товари и за доставките до клиента. Така Amazon отряза ОГРОМНО парче от баницата на UPS и FedEx, които смятаха че са монополисти завинаги.

ПИПО

Колега, 20 години се занимавам с това и с ръка на сърцето мога да ти кажа, че си написал пълни идиотщини.

_stankow

Напишете и вашето мнение. Интересно е. Далечните превози са много специфични, това не е градски пробег за отиване на работа. Особено в САЩ, това е един вековен, утвърден пазар с традиции. Какви шансове има новото задвижване, с неговите предимства и недостатъци, да намери пазарна ниша ? Какви трудности ще срещне ?

Аз съм боливийски селянин а не кубински терорист-марксист, ве. К'ъф колега съм ти?

То чиповете да му бяха проблема

_stankow

Не е май до чиповете. Зареждащи станции, обслужване, икономически разчети, надеждност ?

Тоя камион няма да се появи и след 5 г

Оня ден ни убеждаваха как Тесла не е засегната от недостига на чипове, щото били много, ама много яки. А сега не било така. Ей туй платените статии не са като тези дето са обективни. Всеки ден ще те убеждават в различно, зависи колко и как плащат.

рано или късно ще се премине масово на електрически транспорт, а какво ще прави Нигерия със сняг тогава? Не мога да ги мисля ватенките.

Нигерия?

електрическият транспорт вече е масов - влакове и метра. електрически коли, които да возят по 1, 2 човека е безумие и няма да стане масово. най-малкото, защото китай почват да намаляват производството на батерии. вече не са толкова бедни за да си тровят държавата. виж завод за батерии, като нищо може да направят в БГ

Те затва направиха около Любек по магистралата електролинии, като за трамваи, кой знае колко струва това ужасно съоръжение...заради такива тесли и брадви, който сигурно по една седмица ще се зареждат с цял АЕЦ само за тях. То само медта, за изработката на зарядната мрежа ще замърси колкото всичките коли по цялото земно кълбе за 10 години... отделно за елетрокарите....поне по едни вилици да им монтират отпред, че да имат реално практическо приложение...

Недостиг на процесори ама само на онези, за които има написан сорс, примерно Ардуно или различните видове ос базирани на Линукс. Могат да я карат на пикове да ги видим кви са майстори

тва си е направо брадва

Само не разбирам, защо всички возила на ТЕСЛА са, като дялани с тесла... Толкова ли нямат дизайнери с въображение?

Българските комунисти са усмихват

Мухахахааа!:)