Коментари - Оказва се, че сензорните екрани в техниката са вбесили потребителите - физическите бутони отново идват на мода | it.dir.bg
назад

Оказва се, че сензорните екрани в техниката са вбесили потребителите - физическите бутони отново идват на мода

Производителите започват да изоставят сензорните екрани в полза на физическите бутони за по-добро потребителско изживяване

Обратно в новината
| Редактор : Кристиан Антонов

Коментари - Оказва се, че сензорните екрани в техниката са вбесили потребителите - физическите бутони отново идват на мода | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Идват на Мода" :)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Кретените разбраха че, са създали решение на несъществуващ проблем! (най вече в колите)

Разликата в софтуерен и физически бутон е в лекотата с която се сменя дизайна, удобството на софтурните е незаменимо. Сега ако някой пишман дизайнер е вилнял това е друг въпрос, също и копчето за пускане и спиране на тока е твърде базово ама това вече е конкретика, хахахаха

Естествено, докато карам, няма да се взирам в някакъв дисплей да взема да се шибна. С опипване и тренировка мога да си контролирам всичко през бутони.

... че са създали проблем в стремежа си да ликвидират несъществуващ такъв.

100+++++++++++

Извинете, но какво повече от газ, спирачка, волан, мигачи и евентуално и чистачки трябва да бутате? Не казвам съединител и скоростен лост, че май са отживелица А да навигацията - вземи си една карта и се ориентирай по нея в 99.99 процента от случаите върши работа, в останалите си се забутал из черните пътища и ще ти трябва военна топографска карта, хахахаха

май не си се качвал в новите смартфони на колела :)

Крайно време беше да се усетят. Донякъде съм горд, че и аз допринесох за това с фийдбеците, които дадох на производителите на моите коли

Да го напиша за шести път, защото дирци упорито трият Дори безобидни коментари като този > Сезнзорните екрани вместо физически бутони и други такива контроли в автомобила са опасни. неизбежно трябва да погледнеш към екрана, защото ръката не може да направи разлика, какво докосва.

това с картата ... не че не става, хиляди години хората са се ориентирали по карти на хартия, просто някак си някъв анахронизъм ... то за тебе и климатика сигурно е излишен щом не го пишеш, нали си има по стари начини като вентилиране през прозорци ... а ти всъщност прозорците не си ги писал значи и те не ти трябват. да позная седиш си в колата в студ и пек и се мариноваш в собствен сос като в консерва. . абе ти данеби през живота си да не си се качвал на нищо освен ладичка или москвич?

Няма значение колко добре е написан софтуера! Замисли се над най-простата и масова задача за която разчитаме на копченца - писането! Защо рекордите за скорост на машинопис на клавиатура са в пъти по бързи от рекордите за скорост на писане на електронна клавиатура? Има защо, не е случайност. Както и да напишеш софуера на една клавиатура за таблет, всяка машинописка ще те бие с вързани очи. В същото време разбира се да разчитаме само на физически копчета има своите ограничения. Знаеш предполагам как изглежда пилотска кабина на самолет - бутончета, копчета, превключватели, ръчки, лостчета ... безброй! На пулта, по стените, по тавана, по пода ... навсякъде. Трябва тренировка дори на опитен пилот да се качи на самолет на който никога не се е качвал преди това, за да знае всичко какво къде е. Няма нужда да е толкова сложно навсякъде. Трябва да се търси удобен баланс между бутончета и екранчета. Нещата които много често се ползват е по-удобно да са на бутончета. Неща които ще ми трябват 3 пъти в годината, нека са някъде там из софтуера. Ако говорим за кола, някои неща също безпорно са по удобни на екрана, примерно навигацията или менютата за състоянието на колата. Това да проектираш ограничавайки се само с бутони или само с екранчета е самоцелно и няма никаква връзка с ергономичността на проектираното. . пп. дори и смартфоните ни, върха на електронните достижения и автоматизация, имат бутони. много странно нали. някои неща просто се правят по-лесно с бутони.