По пътя към дигитализация | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
По пътя към дигитализация 2
Снимка: Bulgarian Software Company

По пътя към дигитализация

Трудно се намира бизнес софтуер, който да се адаптира спрямо специфичните нужди на клиента

0 1905

Нуждата да се оптимизират разходите и подобри ефективността, кара все повече компании да обърнат поглед към дигитализацията на процесите си. Това, което малка част от тях предполагат, е, че дигитализацията е път, а не крайна дестинация. И опасностите по него не са за пренебрегване.

Последното изследване на Chaos Group показва, че е по-вероятно да хвърлим шестица като зар, отколкото да внедрим комплексен софтуерен продукт без съществени проблеми - такива са наблюдавани в 83.9% от случаите. Като основна причина за неуспех се посочва липса на добра комуникация по време на процеса.

С други думи, важно е да намерите добра компания, с която да вървите успешно по пътя на дигитализацията.

Именно за такъв случай ще разкажем в следващите редове

ТАНГРА е утвърдена компания в областта на вентилационната, климатичната и отоплителна техника. В основата на техния успех е контролът на качеството и спазването на технологичните и вътрешните им процедури. Това има своята цена в отделяното време на екипа за поддръжка и проверка на етапите от тяхната работа.

През 2007 г. ТАНГРА се обръща към БГСервиз (тогава компания на едва 5 години), за да им помогнат да решат следните проблеми:

  • номериране и проследяване на документите за различни дейности отнема твърде много време
  • движението на информация между различните отдели е затруднено и основно на хартия
  • няма лесен и автоматичен начин да се проследи прогреса и историята на една поръчка

БГСервиз не успяват да намерят адекватно решение, което да се съобрази с конкретните нужди и специфики на ТАНГРА, но намират общ проблем:

Трудно се намира бизнес софтуер, който да се адаптира спрямо специфичните нужди на клиента.

Типично за една млада фирма съдружниците Благомир Петров и Юлиян Калдерон решават да създадат такъв продукт. Наричат го nZoom, а ТАНГРА е първия клиент, който рискува да започне работа с него. И експериментът е повече от успешен - 15 години по-късно, nZoom продължава да се разширява и обхваща, и оптимизира все повече процеси в ТАНГРА, като спестява стотици човекочасове.

nZoom вече разполага с над 150 модула, като ежедневно улеснява работата на много компании с различни области на действие и специфика на дейността.

До края на 2022г. пътят към дигитализацията може да бъде финансово подпомогнат. Имате възможност да кандидатствате за 100% финансиране от Плана за възстановяване и устойчивост на ЕС до 20 000 лв. Научете повече тук.

Снимка: Bulgarian Software Company


Материалът е предоставен от БГ Сервиз.

По пътя към дигитализация 2

По пътя към дигитализация

Трудно се намира бизнес софтуер, който да се адаптира спрямо специфичните нужди на клиента

0 1905 Снимка: Bulgarian Software Company

Нуждата да се оптимизират разходите и подобри ефективността, кара все повече компании да обърнат поглед към дигитализацията на процесите си. Това, което малка част от тях предполагат, е, че дигитализацията е път, а не крайна дестинация. И опасностите по него не са за пренебрегване.

Последното изследване на Chaos Group показва, че е по-вероятно да хвърлим шестица като зар, отколкото да внедрим комплексен софтуерен продукт без съществени проблеми - такива са наблюдавани в 83.9% от случаите. Като основна причина за неуспех се посочва липса на добра комуникация по време на процеса.

С други думи, важно е да намерите добра компания, с която да вървите успешно по пътя на дигитализацията.

Именно за такъв случай ще разкажем в следващите редове

ТАНГРА е утвърдена компания в областта на вентилационната, климатичната и отоплителна техника. В основата на техния успех е контролът на качеството и спазването на технологичните и вътрешните им процедури. Това има своята цена в отделяното време на екипа за поддръжка и проверка на етапите от тяхната работа.

През 2007 г. ТАНГРА се обръща към БГСервиз (тогава компания на едва 5 години), за да им помогнат да решат следните проблеми:

  • номериране и проследяване на документите за различни дейности отнема твърде много време
  • движението на информация между различните отдели е затруднено и основно на хартия
  • няма лесен и автоматичен начин да се проследи прогреса и историята на една поръчка

БГСервиз не успяват да намерят адекватно решение, което да се съобрази с конкретните нужди и специфики на ТАНГРА, но намират общ проблем:

Трудно се намира бизнес софтуер, който да се адаптира спрямо специфичните нужди на клиента.

Типично за една млада фирма съдружниците Благомир Петров и Юлиян Калдерон решават да създадат такъв продукт. Наричат го nZoom, а ТАНГРА е първия клиент, който рискува да започне работа с него. И експериментът е повече от успешен - 15 години по-късно, nZoom продължава да се разширява и обхваща, и оптимизира все повече процеси в ТАНГРА, като спестява стотици човекочасове.

nZoom вече разполага с над 150 модула, като ежедневно улеснява работата на много компании с различни области на действие и специфика на дейността.

До края на 2022г. пътят към дигитализацията може да бъде финансово подпомогнат. Имате възможност да кандидатствате за 100% финансиране от Плана за възстановяване и устойчивост на ЕС до 20 000 лв. Научете повече тук.

Снимка: Bulgarian Software Company


Материалът е предоставен от БГ Сервиз.