Поредица от инциденти. Какво се случва със самолетите на Boeing?
Слабият качествен контрол е в основата на десетки инциденти през последните няколко години
Обратно в новинатаКоментари - Поредица от инциденти. Какво се случва със самолетите на Boeing? | IT.dir.bg
Коментари
С самолетите на Боинг, става каквото и с ракетите на Мъск и с самолетите и ракетите на руснаците. Не стават. А не стават защото има мноо вожд и малко индианец. Много мениджъри и малко инженери. Отделно сегашните инженери изобщо са бледа сянка на онези от преди 50-60 години - сегашните само роват у нета, и се опитват да правят симулации. Не споря че комп програми могат да помогнат много на грамотния инженер, но сега за инженери учат предимно такива дето не са ги приели в "хотелиерство и туризъм". Или както викаше Боко - С тоз матрял толкоз.
те изтърваха? Колко пуска на година има само Мъск, знаеш ли? А ПидерРаша? Колко хиляди сателита на Мъск обикалят Земята, знаеш ли? С Бятута на Рогозин ли ги изстрелват? Или наскоро не се върна Чебурашка от МКС с кораба на Мъск? Защото в ПидерРаша деньги кончились?! Колко пилотирани и товарни кораба на Мъск летяха до МКС и има ли поне 1 инцидент? Днес това е космическо такси а не космическа епопея със всяка изстреляна ракета...както е в ПидерРаша.
Програмата Аполон започва 1961г, след 7 години американците са на Луната. Скапаните двигатели (САМО двигателите) Раптор ги правят вече сигурно 15! години. И те не можаха да запалят и първата степен се разби. Термоизолацията пада при влизане в атмосферата!!!!!!!!!!!!! Това 40!!!!!!!!!!!!! години след първия полед на совалката. Всичко това има само едно обяснение - тотална деградация в технически план. Нямаинженери грамотни. Това са ФАКТИТЕ.
Ми по програмата Аполо работят 450 000 души и се отделят сегашни над 500 милиарда долара. В Спейс Х работят 8000 души, а за Старшип са похарчени около 5 милиарда долара. Раптор е много по-сложен от двигателите на Аполо. Много по-ефективни и с различен тип гориво, като едновремменно с развитието на Старшип си върви изстрелването на ракети и сателити, нещо което при Аполо почти липсва. Първа степен нигога досега не е имала за цел да кацне. За това трябва специална площадка, така че разбиването е по план, а двигателите се си се палят. Да не говорим че при Аполо никави степени не са кацали. Каца сравнително малкият и лек Лунен модул при 6 пъти по-малка гравитация. Просто Мъск е избрал по-бързия път с реални тестове на компонентите. При Старшип целта е термоизолацията да се подменя бързо и кораба да лети след часове, докато при Совалките ремонта е траел година преди следващ полет. Та сравненията са твърде смешни за да се правят заключения за инженерите.
цяла нощ въртя минети на охраната на психиатрията да седнеш за половин час на компа......бати тараляснаците разпадат се още преди да са излетели.......а у въздуха като разплетени кошници........милиони долари на вятъра безполезна скраб иначе реклами и лъжи..талашитените трабанчета са по здрави от тия алуминиеви консерви
Не трябва да се прекалява с използването на китайски части и особено инструменти, скоро имах проблем от първо лице с китайска линийка от 30см, почти цял сантиметър беше по-къса.
То е ясно, Путин им е виновен ;-)!
Когато финансиста определя правилата, а инженера е изтикан на заден план - така става Ръководителите трябва да са инженери, а не палячовци с бизнес дегрее и без идея как се завиват 5 болта
САЩ се разпадат отвсякъде. Истерията е невиждана. За това опитват да се захранят с ресурси от ЕС, като изнудват по безпрецедентен начин европсйките политици, част от които превръщат в репдатели на интерсите на европейските нроди. Това е реалността. Медиите в ЕС са овладени и не предават какво става в САЩ. Клипове в интернет показват как улиците там се пълнят с хора на кашони, хора с открити рани по телата, нез медицинско обслужване. САЩ се тресат. З нас трагедията е, че искат първо да срутят ЕС, за да останат доминанта САЩ. Ако това е мехнизмът за доминиране, за ЕС това означава много голямо падение, защото падането на САЩ е вече факт, но се руши още и още и ще бъде много голямо, много катастрофално - ако трябва ЕС да са по-зле от САЩ, то ЕС ще бъде много зле и единственат апричина ще бъдат САЩ. ЕС си вървеше много добре с ресурсите от Русия. Сега те са отрязни. Има ли мислещ човек какво става от ЕС без руските ресурси? - Нула. Мисля е време да спрем да лаем срещу плашилото Русия, да си дадем сметка, че ни приказват приказки за глупаци, че никой не ни кара да живеем в Русия, както простаците от България препоръчват на тези, които виждат какво става. Искат да ни накарат да живем в безпомощтна и бедна Европа - ето това е проблемът. Време е да спрем да се водим по САЩ и да върнем Европа в играта. А за добро или лошо, аз мисля за добро - това означава Русия да продължи да доставя суровини. Да, ЕС трябва да дистрибутира, но не да реже суровинния клон, на който стои. Русия Е Европа и нуждата на ЕС от Русия е по-голяма, отколкото нуждата на Русия от ЕС. При това Путин няма нищо против да работи с ЕС! Като междувременно показа на ЕС, че Русия може и без ЕС. Най-голям икономически ръст в Европа за 23-та има Русия! Путин е по-голям европейски политик за ЕС, отколкото предателите, които сега управляват ЕС! Парадокс на нашето време. Путин искаше да се спазват споразуменията, да не се убиват руснзци в Украйна и да не се дават ракети на украиснките нацисти. Трудно ли беше?
Айде пак путлерастките простоти. Има два квартала, където наркомани живеят по кашони и за идиотите това било разпад на Америка. САЩ бел взимал суровини от Европа !!!!! Всъщност е точно обратното. Точно Руслямска държава се опитва да разруши Европа с лъжи и манипулации на наивниците от запада. Така успяха да излъжат англичаните да напуснат ЕС. А путлерастска Русилямса държава е чудовище, а не плашило. Чудовище, което трябва да се унищожи. Путлер е гнусен изрод и няма нищо против да получава технологии за да избива народите, но ЕС е наясно че рано или късно джуджето ще нападне Европа. Само гнусните боклуци пропускате че Путлер вдигна цените на газа за Европа до небесата още преди да нападне Украйна. Путлер искаше да заграби Украйна, а нацистите са руслямските идиоти, които надминават Хитлеристите по изродщина многократно. Единствено джуджето трябва да изтегли войските си от Украйна. Толкова ли е трудно?
нали американците са най-великите и с най-големите топки?
Проблемът н Запада е точно това. Когато се бориш с Путин и Си и злото по света и говориш как избиват критиците си, а в същото време не говориш как ключов свидетел по дело срещу най-големият производител на самолети в света се самоубил при странни обстоятелства не говори добре. Ясно е какво става по света - не сме тъпи. А за Русия също мога да ви кажа, че се управлява като корпорация - държава корпорация. Арабските страни също. Всички се научиха от САЩ.
Срещу Боинг се водят десетки дела и десетки са загубени от Боинг, като свидетелите са си живи и здрави. Този бивш служител е давал показания пред комисия и евентуалното му убийството няма да ги промени. А и показанията са че имало занижен контрол, а до този извод се стига и без неговите показания.
Ако не бяха самоубили онзи човек, който започна да говори, щяхме да знаем. Не че няма видеа със скрити камери от заводите им вече в нета.
Когато инженерите са натикани в ъгъла и едно високотехнологично производство се остави в ръцете на финансисти, адвокати и прочее бюрократи, фокуса се измества ясно в каква посока и резултатите не закъсняват.
Боинг постепенно се превърна в едно държавно предприятие, а както ние добре знаем нито едно държавно предприятие не може да произвежда нищо свястно. Американците си мислеха, че американските държавни предприятия ще са някакво изключение, но не би. Ако не беше политическата протекция, Боинг отдавна да се е разпаднал на няколко по-малки, но и по-конкурентни фирми. Е, щяха да летят повечко Ейрбъс-и в САЩ, щеше да пострада външнотърговският им баланс с Европа за известно време, но накрая всички щяха да спечелят. То така или иначе с Боинг е свършено, просто се чака кой политик ще има топки да обяви кончината на тоя безумен конгломерат и да остави на пазара да оправи нещата.
"Свидетелят, който разобличи „Боинг“, е казал на своя близка семейна приятелка да не вярва, ако бъде обявено, че се е самоубил. Думите му се сбъднаха. Съдебният лекар на окръг Чарлстън в Южна Каролина обяви, че 62-годишният Джон Барнет се е просрелял сам. Тялото му беше открито с огнестрелна рана в колата му на паркинг пред хотел точно в деня, когато трябваше да даде показания по делото срещу бившия си работодател „Боинг“. Преди това Барнет разкри производствените проблеми на Бойнг 787 , застрашаващи безопасността на самолетите. Той е работил за компанията в продължение на 32 години, преди да я напусне през 2017 г. „Той беше в много добро настроение и наистина очакваше с нетърпение да остави тази фаза от живота си зад гърба си и да продължи напред. Не видяхме никакви индикации, че ще отнеме живота си. Никой не може да повярва“, заявиха адвокатите му."
Ще оцелеят сто пъти по рентабилна компания са от Еърбус дето едно крило го подмяткат от държава в държава по реки гьолове магистралими кърове с лодки катери камиони и багери
във военната им индустрия нещата са още по плашещи, но свободата на словото на запад е силно ограничена. Малко авиостатистика:Английски "Хариър",закупени от Индия-27 бр.,17 катастрофирали,почти 63 %-абсолютен рекорд по аварийност.Американски Ф-16 в мирно време се разбиват-640 бр.За времето на експлоатацията им с тях са свалени 51 самолета на противника,в т.ч. 40 бр. от израелски пилоти.Останалите 11 свалени са от натовски самолети в т.ч. руския СУ-34 в Сирия."Старфайтър"= Ф-104 ,при закупени от Германия 916 бр. се разбиват 292 бр.,загинали 116 пилота.Канада губи 46 % от същия модел и то в мирно време.
Що а руската индустрия каква е а китайската какво стана с Комак един още произведен нямат всичко по него американско или западно.А с МЦ-21 какви са му двг прат енд уитни как единственият им пс-90 не става за нищо.
Айде пак Путлерастки простотии и лъжи. 670 са общо случаите с инциденти със самолета, но огромната част са с незначителни щети по корпуса на самолета и това е при десет пъти повече прелетяни часове от Руслямските Миг-29 кото има към 100 тотално загубени самолета и нито един свален чужд боен самолет. единствените им успехи са срещу гражданска авиация или други руслямски бойни самолети.
Ще става по-зле, като продължават да наемат хора заради цвета на кожата, а не според квалификацията. Това се нарича криза на компетентността.
Когато деградира една система и мине една точка , не само че не може да се развива напред, а не може да се само подържа. Всичко дрогирано, тъпо изпедерасено , жп линиите им се разпадат, магистралите, виждаме, че и със самолетите е подобно.
Как какво се случва със самолетити на Боинг!? Ама не е ли ясно, че е руска диверсия? Силно притеснена съм, че не е обявено отдавна.
Да ги питаш рукопияниците що у съседна Кенъда няма ни един проблем с поточните линии на Бомбардие и Еърбъс или в Америка. Според русопияниците инженери на пишещи машини проблем били мексиканците които видиш ли не бачкат у кенъда а само у Бойнг.
Глупако, вече те питах дали и в Спартанбърг е пълно с руски диверсанти и саботьори, че от 20 години бълват едни БМВ Х серия, от които по-трошливи са само мерцедесите, сглобявани от турци. Навремето по соца и тук така навсякъде се привиждаха диверсанти, саботьори и врагове с партийни билети. Къде по-добре звучи от алтернативата, че ние за нищо не ставаме вече.
Абе не знам за вас, ама мен винаги ме е било страх да пътувам със 737. Винаги съм отдавал предпочитание на еърбас. Не знам защо така. може би просто интуиция някаква?
Намалил съм хвърчането до минимум, а когато ми се налага, малко се изнервям. И не просто заради самолетите, ами ако знаеш колко преработени, изморени и демотивирани са пилотите, а наземния за персонал и поддръжката да не говоря. В упадъчни времена живеем, но за сметка на това високотехнологични, т.е. несъвместими с мърлящина и ниска квалификация.
Всичко чроектирано в Тулуза лети в Америка само порнофилми с тиндйджъри само по това ще разбереш какъв е пилешкия акъл на младите американци
Всичките проекти и последни модели на Бойнг бяха конструкирани от конструктурските бюра на Бойнг в Русия, но след налагане на сакнциите през 2014 се лешиха от пресонала си в Русия и знаеха как да подържат самолетите си
Това обяснява лошото им проектиране.Монтираха на старият 737 ЦФМ лип двигател изместиха центъра на тежестта и почнаха да падат.Що а320 не падат със същия двг бахти тъпите рашъни знаел съм го винаги.
Ей, тъпак, знаеш ли защо стана тая работа с подмяната на двигателите? Заради повишаването на ефективността, само дето еърбасът е висок и има място под крилата, а от Боинг като видяха, че не могат да ги натъпчат, щото няма място измъдриха гениалния ход да ги дръпнат напред, а намалената устойчивост на системата решиха, че ще я компенсират с активен контрол. Само дето това не е Ф117 и резултатите са налице.
Случва се, това което се случва и с краварската космическа програма, където корабите и совалките им падат, като гнили ябълки. А това е, което ще се случи и с прогнилата им и държава, крепяща се все още на безконтролното печатане на зелени хартийки и създаването на конфликти и войни из целия свят!
бухахахахахаха , това ли успя да измъдриш ве.......разпадала се била космическата им програма......падали совалки и кораби , ахахахахахахаха че то един частник (Мъск) направи за смях руските таралясници и приключи РосКосмос........там аварии няма, щото почти не летят. Совалките летяха 40 години , над 150 полета направиха и на 80% изградиха МКС , накрая падна една , заради амортизиран панел на термичният щит. Първата замина 1986 заради авария на бустера при излитане. Сега като гледам "Драгон" разкарва като такси чуждестранни космонавти вкл. и руски такива. Мъск взе бизнеса със извеждане на сателитите, а степен на ракета да кацне за следваща употреба е вече обичайно. И китайците ще го постигнат, и индийците след години , северноазиатските орки - НЕ ! Че те ползват технология от 60-те и 70-те години бе , папагал ! Чака русороба Запада да се гътне.....накрая РФ ще умре здрава , както едно време магучий СССР. Има да чааааакате русороби , ирански чалми, мурзилки и кимсвинчовци :))) А хората до Луната пак ще идат , и китайците тоже , из цялата слънчева система летят сонди на НАСА , сума ти марсоходи , а мурзилажа не се е отлепил от времето на СССР , даже вече и сонда на Луната не може да прилунят (разбиването НЕ СЕ БРОИ ! )
Саботажи се наричат във всяко американско предприятие работят китайци и в много хора от руска дефектна семка.Жалко за средните щати проблемите идват от краибрежията там рускините снасят малките полухора другата напаст са китайците.Трябва да се екстрадират или избиват
А, бе, смешник, не ти трябва саботаж, когато си го ударил през просото и по-далече от следващия отчетен период не виждаш. Серията Х на БМВ открай време се прави основно от негри и мексиканци в Спартанбърг и това са им най-трошливите таралясници на БМВ. И там ли има саботаж?
Като не си влизал в предприятие а само в супера и не са ти ясни обученията кандидатите качествените чекове и тн. Що се хабиш.В модерно предприятие нищо друго освен саботаж и то не там а при подоставчиците може да доведе до това особено теьи болтове които не се правятнот бойнг
А, бе, тупан, аз съм двоен инженер, бе. Само бунаци като теб могат да си мислят, че става дума за саботаж. От сума десетилетия тенденцията е към тотален упадък, под "ценностите" на корпоративния капитализъм. Неслучайно споменах автомобилостроенето. За планд обсолесънс даже и дума няма да отворя. Всички сме наясно с политиката към персонала - работната сила е консуматив и то не само в промишлеността, ами и в сферата на услугите. Корпорациите изстъргват дъното на кацата за работници, пък на теб това ти било саботаж. Що мислиш само негри, мексиканци и джагали работят? Щото условията и заплащането могат да устроят и то временно само най-ниските слоеве. Навремето, разликата в заплащането между СЕОто и бачкера е било 10-20 пъти, а сега е над 350 пъти. Тази тенденция е още от времето на Рейгън, а тогава в САЩ нямаше ни нови китайци, ни руснаци.
По какво си инженер бе гълфон на шевни машини ли смешник. Естествено че е саботаж и естествено че се прави по поръчка.Що бъгъ не се развива според тебе щото навсякъде е пълно с руски агенти от полу руска семка
Факт, ама болтовете не се късат, а не са стегнати с необходимия въртящ момент и не са фиксирани с лепила или пружини шайби!
Като не са ти ясни нещата що се обаждаш.Има крещяща наличност на руско китайски агенти в Американските заводи.Как се допусна това.
Инженер съм по машиностроене и по електроенергетика, глупако. Отскоро и аспирант по второто. Имам наблюдения от всякакви бачкери - турчоля, арабели, негри, балканци, поляци, украинци и прочее. Негрите и те ли саботират, бе? Щото нещо майсторено от негър, огън да го гори. Навремето, работник на линията за асемблиране на Дженерал Мотърз или в заводите на Боинг е можел да си позволи къща, две коли, няколко деца и жена домакиня, която не работи. В днешно време, да се гърбиш там те слага директно в графата на работещите бедни и на купони за храна. Саботажи било имало - ха, ха, ха. Тази тенденция когато започна, каквито и малко руснаци да е имало по Америка са били избягали още по време на болшевишките им революции.
краварски таралясници които се разпадат още преди да са излетели или по време на полет се разпадат и рошкофците политат притегляни стремглаво от гравитацията към земята за последното с приземяване......разпльоскване като кравешка дрисня в локва...
Преди случката, Барнет е бил притеснен и е казал за всеки случай на роднини и приятели, че няма никакви намерения да се самоубива.
1/ преди да почнете да папагалствате , има едно нещо наречено "статистика" 2/ малко факти за размисъл - за последните 20 год. БОИНГ са произвели и доставили във експлоатация над 8 хил.самолета 3/ за 2023 год. - във експлоатация са 10200 броя БОИНГ (основно 737) и 13600 броя Еърбъс (основно А320) т.е говорим за едни 2-3 млн.полета годишно за самолети на всяка една от двете компании. 4/ на фона на милиони полети годишно , едни 20-30-50-100 , даже 500 инцидента не изглеждат много,а ? В статията са описани 10-15
Направи сравнение на съотношението на броя инциденти спрямо броя произведени самолети от Боинг и Еърбъс. Ако при Еърбъс е 1/1000, то при Боинг е 40/1000. Тоест самолетите на Боинг аварират 40 ПЪТИ повече от Еърбъс Направи сравнение и на тежеста на инцидентите. При тези с Боинг загинаха доста хора
Самолетите, както и автомобилите днес се правят от счетоводители, а не от инженери. За това са калпави и траят малко
Капитализъм до дупка 1. Работниците са избирани по цената, която искат, колкото по-надолу толкова повече дивиденти за акционерите, отделно щатовете са нодокмплектовани, дават извънреден незаплатен труд и прочее капиталистически прелести 2. Същото важи за материалите и инструментите 3. Колкото по-малко обучения за работниците толкова по-ниски разходи за тях 4. Мениджърския състав притиска за крайни срокове и шкарти всяко експертно мнение, доколкото екпертите не са изгонени. Интересуват ги само парите 5. Каквото и да стане пиарът ще оправи работата, това е новата философия, Боинг е велика фирма, хахаха, капитализираме щото живеем в капитализъм, хахаха Тъй ще е тя, хахаха, жертвите си имат цена, колкото изпукат близките им ще получат застраховките им живот, ако нямат .... ще плащат - спасителна операция, извозване, съхранение в патоанатомията, разследване, капитализъм, хахаха
Прав си така е и по време на комунизма съществуваше експлоатация на народа: - назначаване на шуробаджанаци некдърници по партийна линия. - кадърните професионалисти бяха държани в сянка за да могат партийните чавета да греят като партийни"слънца". -4 смени,допълнителни часове за 120-150 лева от реално изработените и полагащи се на един работник 360-400лева. - Партията търмъчеше изработеното от народа запда могат те и чаветата им да живеят охолно. - 5 години чакаш за хладилник,100 години за жигула,цитрусови плодове и банани един път годишно за коледа.
новото поколение млади работници дойде и разултатите са налице, за съжаление така ще става и в другите индустрии