Samsung Electronics с продадени един милион бройки „The Frame“ през 2021 г.
Благодарение на популярността на The Frame на пазарите в Северна Америка и Европа, общите продажби от 2017 г. се очаква да надхвърлят два милиона бройки до края на годината
Samsung Electronics Co., Ltd. обяви днес, че е продала повече от един милион бройки "The Frame" тази година, което го прави първият Lifestyle телевизор на Samsung, продаден в над един милион бройки в рамките на една година. Голямото търсене на Lifestyle телевизори в Северна Америка и Европа ще увеличи общите продажби до над 2 милиона бройки, считано от официалното пускане на The Frame през 2017 г. до края на 2021 г.
"The Frame не е просто устройство за гледане на телевизия, а продукт, който оптимизира пространството със своя дизайн и обогатява живота на потребителите с обширна колекция от произведения на изкуството", коментира Саймън Сунг, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на екипа "Продажби и маркетинг", "Визуални дисплеи" в Samsung Electronics. "Продължаваме да търсим начини за подобряване на моделите The Frame, за да задоволяваме променящите се нужди и желания на потребителите. Винаги търсим нови партньорства с музеи, галерии и художници, за да предложим много по-широка гама от колекции в Art Store."
Иновативният дизайн съчетава форма и функция
The Frame е най-популярният модел сред Lifestyle TV гамата на Samsung. Откакто беше пуснат за първи път през 2017 г., дизайнът, характеристиките и размерът на The Frame непрекъснато се развиват, отразявайки постоянно променящите се вкусове и нужди, свързани с начина на живот на потребителите.
Тъй като потребителите прекарват все повече време вкъщи, популярността на съдържанието за домашно забавление се повиши. Потребителското търсене е за екрани, които да надхвърлят функцията на просто домашен уред и да подобряват интериорa на пространството. The Frame перфектно съчетава тези тенденции, за да предложи на потребителите комбинация от форма и функция, която води до нарастващи продажби за гамата телевизори.
За да бъде в крак с потребителските тенденции Samsung подобрява всяка нова итерация на The Frame. През 2020 г. от компанията добавиха QLED технология на картината, за да предостави по-живи изображения. Телевизорът също така включва сензор за регулиране на нивото на яркост в зависимост от заобикалящата среда, така че зрителите да могат напълно да се насладят на оптимизирани снимки и видеоклипове. През юли 2021 г. Samsung пусна и 85-инчова версия на The Frame, така че вече се предлага в пет различни размера (32", 55", 65", 75", 85"), които да задоволят разнообразния начин на живот и домашна обстановка на потребителите.
През 2021 г. The Frame дойде с по-тънък панел от само 24,9 мм, или почти половината от ширината на миналогодишния модел. Добавяйки елегантност на пространството с рамки, предлагани в различни цветове, потребителите могат да избират персонализирана рамка - бяла, тикова или кафява плоска рамка, както и бели или тухлено червени скосени рамки в стил фаска. The Frame може да бъде поставен на стойка за телевизор, монтиран на стена, за да изглежда като в галерия или на наскоро пуснатата ни студийна стойка.
Курирано съдържание чрез стратегически партньорства в Art Store
Освен неговия уникален и модерен дизайн, акцент при The Frame е Art Store - неговата собствена платформа за абонамент за произведения на изкуството. Когато потребителите не гледат съдържание на The Frame, те могат да използват Ambient Mode, за да избират произведения на изкуството от обширната библиотека на картини и снимки в Art Store. Харесаното произведение се визуализира - по този начин екранът не е просто едно празно платно, което пречи на интериора на потребителя, а елемент, който го подобрява.
The Frame"s Art Store предлага над 1500 произведения на изкуството от световноизвестни музеи и галерии като Ермитажа в Русия, Лувъра във Франция и музея Прадо в Испания. Чрез различни партньорства Samsung непрекъснато разширява колекцията на Art Store, за да обхване уникални произведения на изкуството от бъдещи творци от цял свят, като Magnum Photos, глобална група фотожурналисти, и водещата къща за художествена фотография YellowKorner. Живите произведения на изкуството се възползват от QLED качеството на картината на The Frame. С базирано на изкуствен интелект кураторство, версията на The Frame за 2021 г. анализира моделите и вкусовете на потребителите и препоръчва нови произведения на изкуството.
Версията на The Frame от 2021 г. предлага значително увеличен капацитет за съхранение с 6GB в сравнение с предишните версии, които предлагаха 500MB. Вече може да съхранява до 1200 снимки в 4K резолюция, така че потребителите да могат да изберат повече изкуство, за да формират своя собствена персонализирана галерия.
За повече информация относно лайфстайл ТВ портфолиото на Samsung, моля посетете www.samsung.com/bg.
Материалът е предоставен от Samsung Electronics.
НАЙ
Япония иска от Google да прекрати нарушаването на антимонополното ѝ законодателство