Шампион по Го: Изкуственият интелект би естествения
Най-добрият играч се отказва от професионалната си кариера заради развитието на AI
Обратно в новинатаКоментари - Шампион по Го: Изкуственият интелект би естествения | IT.dir.bg
Коментари
Всички интернет гиганти във бясна конкурентна надпревара за изграждане на собствен ИИ събират лични данни от потребителите вкл и кражба на нохау.
И в Starcraft 2, Deepmind първоначално поголовно биеше, но вече има играчи, които успяват да се пригодят към играта му и да го бият, отделно от това в поределени игри допуска елементарни грешки или се държи неадекватно (има доста видеа за това в тубата). Но да не забравяме, че Starcraft е повече стратегия и не толкова математика, както е например ГО, където игровият процес може да бъде описан изцяло с математически алгоритми.
Това, ако наистина е така, този тип е много странен. Все едно някой спринтьор да се откаже от спорта, понеже моторите и колите са по-бързи от него. При шахмата отдавна компютрите (в комбинация със софтуера, разбира се) са значително по-добри от хората и въпреки това интересът към тази игра е по-голям от всякога.
"огромния брой комбинации, надвишаващи броя на атомите във вселената" ?!?! Айде бе! Някой е изчислил дори приблизителния броя атоми в нещо, което по дефиниция е безкрайно ?!
Вселената не е безкрайна като количество материя. Не е ясно дали въобще е безкрайна като пространство...
няма неща - "по дефиниция безкрайни дори броя атоми във вселената, но пък възможните ходове в го са само около 10 на 172 степен. по груби смекти нашата звездна система има около 10 та 60 атома. предполагаемият брой звездни системи в вселената е към 10 на 25 степен, ако предположим че са средно като нашата значи до тук 10 на 85 степен. колко атома има във всичко останало е трудно да се каже. дори в най-щедрите си предположения за броя атоми към момента все още сме доста далече от 10 на 172 степен. но пък докато броя ходове няма как да се промени, то познанията ни относно вселената се увеличават и с тях може би и предполагаемите размери на вселената. за сега твърдението "огромния брой комбинации, надвишаващи броя на атомите във вселената" звучи съвсем правдиво. пп. подобни игри често прибързано се приемат като простички и ограничени като възможности, но имай предвид че дори едно стандартно тесте с 52 карти има към 10 на 67 степен възможни комбинации.
Ако изобщо можем да говорим за компресия при токови импулси. Това са газови модулации.
видео конверторите са гола вода, а самите видеокодеци правят различни кодировки, не компресия. Затова затова при намаляване на размера се получава различна картина.
Бил е там, където има алгоритъм... В реална ситуация ще бие дед...овия. Оно само за това е обучено.
Това са игри за между хората, за забава и съревнование, както шаха и картите