Коментари - Широкофюзелажните мечти на Китай стават с една повече | it.dir.bg
назад

Широкофюзелажните мечти на Китай стават с една повече

COMAC работи върху предварителни проекти и дизайн за нов широкофюзелажен самолет на фона на растящи поръчки за първия китайски пътнически самолет за средни разстояния C919

Обратно в новината
| Автор: Спас Стамболски, БТА

Коментари - Широкофюзелажните мечти на Китай стават с една повече | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

продадоха на китайците всичко де се "яде". Самолетът е хубаво измислен, но компонентите в двигателите са направени от стомана, а скъпият запад няма вече от къде да си я набави. Затова са дали на китайците всичко нали са си дружки с руснаците. Само не знам дали Русия съзнава, че и готвят удар през Китай. Дано го съзнава, че после ще е късно, много.

Запада не нямал стомана? С какво се друсаш бе?

интересното е какви двигатели ще сложат, да се направи широкофюзелажен самолет е общо взето овладяна технология, но опре ли до двигатели за такъв клас самолети производителите са точно три: Прат Уитни, Дженерал Електрик, Ролс Ройс.

Тези мотори са вече на около 100години. Айде да кажем 80, защото немците са използвали реактивни самолети преди 80г. Двигателят не е тайна, няма никаква супер-хипер технологии в него - всичко е изпипано отдавна. Вероятно жълтурите просто не бързат.... Но като почнат, и на али ше пуснат такива мотори, НЯМА технически проблеми.

Глупости на търкалета. Всички самолетни двигатели са защитени с патенти. Ако китайците опитат да сложат копиран двигател, то самолетът им няма да излезе от Китай... а целта не е да летят само вътрешни полети.

Е, нещата се променят, но много хора все още не го разбират. Руснаците също направиха двигатели, чакащи сертификация. А Боинг и Еърбъс трябваше да спрат временно някои свои модели заради проблеми с Прат и Уитни. Просто трябва да приемем, че "центърът на тежестта "постепенно се измества от запад и че в крайна сметка никой не е абониран за вечен просперитет. Исторически е доказвано многократно. Туй то!

Отговорът е много прост - руски. Просто "излизането" на руснаците от проекта е за да се избегнат автоматичните /след всяка перспективна разработка/ западни "санкции".

Ама не разбрах какво стана със страшилището за Боинг, широко рекламирания руски МС-21? Превзе ли авиопазара?

Не, нямаше нужда. Боинг сами се закопаха с некадърността и алчността си, нямаше нужда са се превзема пазара....

Каквото стана с ТУ 134-154 и другите им боклуци -на боклука

твърде тъп, за да осъзнае колко е тъп, общо взето това е диагнозата ти. що касае Ту-134, Ту-154, те са там, където са и Боинг 727,МакдонелДъглас ДЦ-9, МакдонелДъглас МД-80- в музея, или за скрап, ако за зла участ са срещнали някой неграмотен като теб

Всего в РФ в период с 2024 по 2030 год перевозчики должны получить 990 гражданских самолетов с учетом успешной программы импортозамещения. Из них 142 единицы Сухой 100, 270 единиц МС-21-310, 51 единица Ил-114-300, 113 единиц Ту-214, 12 единиц Ил-96-300, 105 единиц ТВРС-44 "Ладога", 158 единиц "Освей" и 139 единиц "Байкал".

Няма Боинг А380 - има Еърбъс А380

Много знаете бе ей машаллах

каца на обратната страна на Луната, все ще може да прави и самолети, а!

Направи цели шест самолета. В статията го пише. За другите ще почакате.

За една година произведени 6 бройки, но има поръчки за 1000. Към 2100 година ли планират да ги доставят.

Докато минат тези много години за да превърнат концепцията в прототип подобен на западните самолети, Запада ще седи и ще люпи семки чакайки китайците евентуално да го настигнат. Не ли?

Добре ли?

не си добре

Още повече, че малкият самолет, за вътрешни полети, е с КАНАДСКИ МОТОРИ, които бяха спрени от Канада. Този, големият, е с АМЕРИКАНСКИ МОТОРИ и АВИОНИКА и те все още не са спрени, поради санкции. В Русия също е пълно със СУхойДжет .... без моторите на Еърбъс.