Широкофюзелажните мечти на Китай стават с една повече
COMAC работи върху предварителни проекти и дизайн за нов широкофюзелажен самолет на фона на растящи поръчки за първия китайски пътнически самолет за средни разстояния C919
Обратно в новинатаКоментари - Широкофюзелажните мечти на Китай стават с една повече | IT.dir.bg
Коментари
Още повече, че малкият самолет, за вътрешни полети, е с КАНАДСКИ МОТОРИ, които бяха спрени от Канада. Този, големият, е с АМЕРИКАНСКИ МОТОРИ и АВИОНИКА и те все още не са спрени, поради санкции. В Русия също е пълно със СУхойДжет .... без моторите на Еърбъс.
Докато минат тези много години за да превърнат концепцията в прототип подобен на западните самолети, Запада ще седи и ще люпи семки чакайки китайците евентуално да го настигнат. Не ли?
За една година произведени 6 бройки, но има поръчки за 1000. Към 2100 година ли планират да ги доставят.
Ама не разбрах какво стана със страшилището за Боинг, широко рекламирания руски МС-21? Превзе ли авиопазара?
интересното е какви двигатели ще сложат, да се направи широкофюзелажен самолет е общо взето овладяна технология, но опре ли до двигатели за такъв клас самолети производителите са точно три: Прат Уитни, Дженерал Електрик, Ролс Ройс.
Не, нямаше нужда. Боинг сами се закопаха с некадърността и алчността си, нямаше нужда са се превзема пазара....
твърде тъп, за да осъзнае колко е тъп, общо взето това е диагнозата ти. що касае Ту-134, Ту-154, те са там, където са и Боинг 727,МакдонелДъглас ДЦ-9, МакдонелДъглас МД-80- в музея, или за скрап, ако за зла участ са срещнали някой неграмотен като теб
Тези мотори са вече на около 100години. Айде да кажем 80, защото немците са използвали реактивни самолети преди 80г. Двигателят не е тайна, няма никаква супер-хипер технологии в него - всичко е изпипано отдавна. Вероятно жълтурите просто не бързат.... Но като почнат, и на али ше пуснат такива мотори, НЯМА технически проблеми.
Глупости на търкалета. Всички самолетни двигатели са защитени с патенти. Ако китайците опитат да сложат копиран двигател, то самолетът им няма да излезе от Китай... а целта не е да летят само вътрешни полети.
Е, нещата се променят, но много хора все още не го разбират. Руснаците също направиха двигатели, чакащи сертификация. А Боинг и Еърбъс трябваше да спрат временно някои свои модели заради проблеми с Прат и Уитни. Просто трябва да приемем, че "центърът на тежестта "постепенно се измества от запад и че в крайна сметка никой не е абониран за вечен просперитет. Исторически е доказвано многократно. Туй то!
продадоха на китайците всичко де се "яде". Самолетът е хубаво измислен, но компонентите в двигателите са направени от стомана, а скъпият запад няма вече от къде да си я набави. Затова са дали на китайците всичко нали са си дружки с руснаците. Само не знам дали Русия съзнава, че и готвят удар през Китай. Дано го съзнава, че после ще е късно, много.
Всего в РФ в период с 2024 по 2030 год перевозчики должны получить 990 гражданских самолетов с учетом успешной программы импортозамещения. Из них 142 единицы Сухой 100, 270 единиц МС-21-310, 51 единица Ил-114-300, 113 единиц Ту-214, 12 единиц Ил-96-300, 105 единиц ТВРС-44 "Ладога", 158 единиц "Освей" и 139 единиц "Байкал".