Siemens разработва водородни влакове за Deutsche Bahn

Едно зареждане за 15 минути ще осигурява пробег от 600 км

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Локомотивите са добра ниша, ако го докарат да работи свястно ще е сериозен пробив.

Малий.......

Опс! А ние защо бързаме да купуваме мотриси/локомотиви от стария тип, а не водородни? Ясно е, че водородните ще са по-скъпи, но би могло да се издейства финансиране от ЕС в синхрон с директивата за намаляване на вредните емисии.

Защото целта е да се фалира БДЖ. От хора, работили в БДЖ знам, че управителите имат транспортни фирми (автобусни). Затова непрекъснато намалят броя на влакове по дадено направление, дори и да има редовно пътуващи. Влаковете ни са морално остарели и това няма да се промени.

Мн си зле БДЖ няма да фалира..простия народ ще плаща и ще плаща.. проблема е, че не може да се купят нови влакове, защото релсовият път не става... е това.. е ..прост народ..

БГ маймуни на водородни влакове !

В САЩ всички влакове са на дизел. Товарни и пътнически. Строителството на Ел контактна мрежа и електрически локомотиви ще направи невъзможно скъп ж.п. транспорта в САЩ.

Защото още ги няма майсторе а все нещо трябва да тегли влаковете.

Такива влакова ВЕЧЕ се движат в Германия експериментално.

Значи ще ни пробутат старите си печки на фантастише високи цени, за да си осигурят собственото финансиране.

кой каза това или сам си го измисли?

пак ще ти купят китайски лэкомотиви....както китайсщите кораби на Домуза и китайските автобуси на Кауна.

Прави се от електроенергия в часовете, когато има излишък. Иначе КПД-то на преобразуване е отрицателно, но при много евтина енергия - например когато има много вятър, си струва.

Яко!!! това са новини!!!!

Всички говорят за водород, ама никой не казва от къде ще го вземат.

Диализа ба вода. Стандартен метод за съхраняване на слънчева и вятърна енергия.

Kliment

Супер след столетие влаковете отново ще потеглят с облаци пара, но този път без дим