Коментари - Вижте всички НЕуспехи на SpaceX (видео) | IT.dir.bg
назад

Вижте всички НЕуспехи на SpaceX (видео)

Илон Мъск сподели видео с всички неуспехи на SpaceX, събрани на едно място.

Обратно в новината

Коментари - Вижте всички НЕуспехи на SpaceX (видео) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

2017 г. Само за 3 г. с Фалкон почнаха да се справят... и само 20-30 г след началото на програмите за автоматична проверка на правописа вие все още не знаете дали се пише увладяно или овладяно ... много сте зле.

Совалките , като многократна ракетна технология връщаха най-много по параметър стойност: т.нар. космически самолет. Той струваше над милиард US долара и беше най-скъпият компонент в системата, многократно превишаващ по цена останалите части .

кога,ще покажете или... няма такива?!

Значи има един конкретен техен неуспех, за който бях чел преди време, но сега не намирам нищо в нета. Ставаше дума за един генерал който гръмнал с цигара цялата ракетна площадка барабар с инженерите и пр. Няколко пъти преди това е бил молен от младоците да не пуши до подготвената ракета, но той така и не взел от дума, а важно "инспектирал" обекта (нямал е никаква техническа квалификация). В статията се говореше за 70 загинали човека, повечето инженери.

А генерала не е ли опушил опинците и той?

И той е загинал при инцидента.

Напиши в търасчката: неделинская катастрофа

Se taia

И все пак се отказаха от тях, защото им бяха скъпи. Сега може би Мъск може да се опита да завземе и тази ниша... Времето ще покаже...

Мдааа... не е бил генерал, а маршал. Основните причини за катастрофата са неспазване на условията за безопастност, а това с цигарата може да е градска легенда, но нищо чудно и да е истина, все пак става дума за 1960-та... Между другото ви благодаря за справката.

Тази мантра с многократното използване се повтаря вече 50 години, ама явно говедата са орисани с нея. Защото цената на разработките и неуспешните стартове е толкова голяма, че обезсмисля цялото начинание, както стана и със совалките. Ама нека се трепят говедата, да правят нещо.

Викаш гроздето е кисело, защото рашките не могат и да си помислят за такова технологично постижение.

Руснаците просто не харчат пари за глупости, смешно соросоидче.

Не думай. Колко пари изхарчиха за Буран....блядке.... Колко човека загинаха при срутване на халето в което съхранява ха единия Буран знаеш ли.... Не защото от посрано 20 не са ти го с пуснали. Рашистанците не могат да харчат пари, защото нямат такива.

Руснаците ОСНОВНО харчат за глупости.

След като изстрелването е по-евтино от това на Протон, значи начинанието не е безсмислено, особенно когато става въпрос за ракета изнасяща по-големи товари от Протона. Колкото до цената на разработките, то разликата между това да загубиш направо цялата ракета или да се опиташ да я върнеш при което да гръмне не е голяма, а в бъдеще е изключително лесна за компенсиране и печалба

Там е разликата между САЩ и пияните ушанки глупако. Едните са над нещата и със самоирония показват грешките си, откоито се учат, а другите няма какво да покажат като успехи, защото са некадърни. Ама нека се трепят ватниците, да правят нещо.

Щото не си виждал руската хлебарка-робот. Има я в нета... :)

Нямам представа какво правят руснаците, но американците имат успех със безпилотната совалка X 37 B изстреляна с Falkon 9 съвсем наскоро. X 37 B се доказа и е успешна совалка след много опити, а Falkon9 може да тества безпроблемно приземяване на първата степен , понеже евентуален неуспех не е свързан с изстреляния товар. Очаквало се до 30 % икономии. Бях чел , че който иска да използува първа степен повторно имал 10 % отстъпка, но вече писах , че целта е 30 % . Ако се сложат и икономиите свързани с повторното използуване на X 37 B ефектът може да стане голям . Като военна совалка , където всичко е секретно , може да се очаква , че апаратурата е скъпа и нейното повторно използуване носи икономии.

Совалката беше предвидена за 100 полета . Това значи ше стойността на хардуера е към 15 милона за полет. Това би било така , ако тя не беше много сложна и изискваше толкова много ремонти , настройки и рециклирания, че икономията губеше смисъл. Има три решения . Първото най радикално отказ от такава система. Второто да се рециклира в страна с нисък стандарт и достатъчно компетентни инженери и техници. третото да се оптимизира и едно последно комбинация от второ и трето.