Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo
Google отбеляза спад в американския пазар на интернет търсачките. В същото време Yahoo отбелязва най-голямото си придобиване на пазарен дял.
Обратно в новинатаКоментари - Google губи пазарен дял, за разлика от Yahoo | IT.dir.bg
Коментари
"Причината за разместването бе постигната сделка Yahoo да бъде търсачката сделка в браузъра Firefox. " Само аз ли препрочетох това изречение няколко пъти и нищо не разбрах от него? ДИР-а, я се стегнете бе! Това ви е ключовия елемент от статията, която отразявате, а сте го написали толкова неграмотно, че всичко останало губи смисъл...
Никой не иска монопол от Гугъл. Това не е в интерес нито на пазара, нито на потребителите. Идва момента, в който Гугъл трябва да бъде разцепена на множество по-малки компании, за да се даде шанс и на останалите.
Същата новиня я бяхте пускали със заглавие: Google губи дял в САЩ, Yahoo! набира скорост От 09:30 12 януари 2015
Какво е Yahoo ?
Коментара е повече от ясен. Ако Гугъл има стабилно над 80% се прилагат антимонополни закони. Затова се държи по-ниско. Не им струва много защото те регулират как да се брои.
Е нормално, не сме 2004-та година. Гиглето го ползвам от дъжд на вятър само за БГ търсене, иначе Бинг си е доста по-удобна, че и по-красива.
Като е толкова добра търсачката Бинг, що ползваш Гугъл за търсене на езици различни от английски?
Защо пускате едни и същи новини? Тази специално я четох края на миналата година.
първия път източника на Дира беше StatCounter. A сега е Bloomberg, който ползвал от своя страна ползвал "анализатори, занимаващи се с проучване на индустрията". На оригиналната новина в Bloomberg си пише и източника - "Google at lowest US share yet recorded by StatCounter Global Stats" :)) Но както и да е...
Уф тези проценти...Едните паднали с 4%, другите се дигнали с 10%. Значи някой друг е паднал с 6%. Защо новинарите не казват кой?
тази новина 2 пъти се публикува вече, и 2-та пъти за Декември. Чакаме за Януари да излезе и да се разбере, дали от тези 3% половината са се върнали на Google, както най-вероятно е станало. Мариса продаде мега-актива Алибаба за да харчи пари за глупости
Да се надяваме, че Mozilla са си продали скъпо душата...
За 4% толкова пари са дали, смешници. 5 години по 1 милиард долара..... Голяма сделка, няма що.
Това е така, защото американците не се сещат да си сменят подразбиращата се търсачка.
Или може би не искат. Бинг в Щатите например е съизмерим с Гугъл като резултати. На всичко отгоре е и по-красив. Защо трябва да го сменят? Или просто да няма конкуренция според теб е по-добре за потребителите.