Коментари - Европа разработи ”вечен” спътников двигател | IT.dir.bg
назад

Европа разработи ”вечен” спътников двигател

Сайтът на Европейската космическа агенция съобщи, че инженерите от ведомството са разработили и тествали "вечен" спътников двигател.

Обратно в новината

Коментари - Европа разработи ”вечен” спътников двигател | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Въздухозаборник означава въздухоуловител на български.

Няма праав или крив ток. Правилното название е: постоянен ток и постояннотоков двигател или променлив ток и ....

Пак лъжи и фотошоп. Това е безперспективна съветска разработка от 50-те години. Съветските учени са я оценили като безполезна и са спрели разработката. А от ЕКА искат 5 минути слава и ровят по старите съветски открития, като ги представят за свои.

Теб пък кой те извади от нафталина?

ясно, значи имат перка с ел. двигател задвижван от слунчевите паниели мхм шом има толкос мого газуви частици..

Прословутите Вояджер си имали атомни батерии,Господи, какво значи понятието АТОМНА батерия? Някой може ли да обясни принципа на работа на АТОМНИТЕ батерии и що за идиот трябва да си, за да твърдиш подобно нещо,

Екраниран плутониев патрон като источник на топлина и термодвойки като втора обвивка които генерираха 15 киловата ток отначалото. Сега вече почти нищо не е останало от батериите, затова и Вояджърите се обаждат от време на време, като акумулират достатъчно енергия. По интересно ми е какви са акумулаторите дето работят вече 40 години но за тях няма много инфо...

"Поради тази причина те се монтират предимно на космически апарати с малки размери, действащи в условията на далечния космос, където слънчевите батерии на практика са неефективни. Правотоковият йонен двигател няма нужда от резервоар с гориво. Вместо него двигателят използва газ, попадащ в него чрез въздухозаборник." Газ у Вакум.... нещо не схващам....

Лесно бе Ку.... в космоса "вакуум" не съществува, винаги има силно разредени газове, водород, хелий и дрън дрън....какво мислиш е слънчевия вятър....вятър ли?... Най-идеалният вакуум е постигнат в лабораторния условия....и може би в дълбокия космос но там са стигали само Вояджърите.

Шом нема вакум, тогава ма коя струна сме?

Въпросът е каква енергия използва йонният двигател - ядрен реактор.

Йонният двигател около Земята би могъл да използва и слънчева енергия. Дори известна част би могла да е директно топлинна.

Айде сега и ядрен реактор....за тая работа са измислени ядрени батерии....чак пък реактор да се използва.

Утре очаквам и тъпите ватенки да обещаят че и те щели да произведат такъв двигател. За успокоение на своите алкохолици за избора на джуджака.

хаха колко сте смешни русофобите.. учените в тази разработка половината са руснаци. Имаш ли да коментираш сега нещо палячо?

3евзек

Същите руснаци в Русия нямаше да успеят да направят същото без бойна глава.

И кой ти каза, че сред инженерите на ведомството има дори и един руснак?

За лаика, превеждал статията, ще кажа, че има един много прост закон .... енергия от нищото не се получава. Та и този двигател не "просто" взима въздух !!! на 200км не знам как ще стане !!! и лети.

Затова "вечен" е поставен в кавички. Проблемът на спътиците е такъв, че като им свърши химическото гориво, трябва да се презареждат или изоставят, въпреки че не са останали без енергия.

Проблема на сателитите не е с енергията ...те е имат бол все пак слънцето грее в слънчевите батериии....горивото която трябва да произвежда тяга за да се коригира орбитата на сателита е проблем...и да на 200км височина има въздух макар и разреден....тая част се казва стратосфера....идеята не е нещо ново...просто използват въдуха като "гориво" за йонния двигател.....друг е въпроса колко това ще оскъпи сателита и дали си заслужава от икономическа гледна точка.

Сателитите не летят, те са в орбита, там си действат законите на гравитацията

Те са в орбита но се налага понякога да се коригират орбитите им.

Хаха, картинката не е на вечния двигател а на сателита GOCE. Стоян Гоце пак омаза гъстака.

на 200 километра няма въздух има много разредеги газове основно инертни! пак счупиха тъпомеря!

Съответно няма и въздушно съпротивление, т.е. не е нужна голяма сила за да се движиш. Така, че май тъпичкия си ти.

е как изпорзват газ в космоса или много нагоре в атмосферата където или е много разреден или просто в космоса няма газ?

Ти си тъп. Газове има , макар и в малки количества, но с огромната скорост с която се движи спътника и заборника за газ се доставя необходимото количество за работа на двигателя.

нали знаеш че в космоса има вакуум най-вече и какъв газ ще засмуква тоя двигател като там няма въздух няма атвосфера няма нищо в концентриран или дори в умерено разреден вид

след има няма 40-45 годин и тия откриха йонно-плазмен двигател.Нещо което руснаците имаха по това време но не го използваха. Преди седмица го показаха /авангард/

Тия откриха... ТОПЛАТА ВОДА!

Така е, ти нали слагаш йонни двигатели по спътниците си от десетилетия, всички санитари го знаят.

Между две бъркания в носа това ли успя да измислиш. Като няма какво да кажеш по-добре си мълчи.

путин да не им е дал назаеим нещо ...ама надали

Какъв въздих "забира" в дълбокия космос?

Въздух под налягане.

до 200км има атмосфера, мен

какъв дълбок космос бе каун? Още в заглавието си пише - СПЪТНИК(ОВ).

"В качество на работно тяло на правотоковия йонен двигател специалистите са използвали атмосферния въздух. По този начин устройството ще може да бъде използвано за задвижване на космически апарати, намиращи се на не много високи орбити - до 200 километра над Земята." === Четене.

Човека правилно си пита, а вие не четете: "Поради тази причина те се монтират предимно на космически апарати с малки размери, действащи в условията на далечния космос, където слънчевите батерии на практика са неефективни." Като нямаш слънце, за ква атмосфера да си говорим.

Цанко

Е, това, дето го цитира, е може би най-големият бисер в тази статия. Цитатът казва: понеже в далечния космос нямаме източник на ток от слънчеви панели, монтираме електрически двигатели, на които им трябва този ток. Друга връзка между йонните двигатели и слънчевите панели не виждам. Оставям настрана, че цитатът се отнася по принцип до йонните двигатели, а не до този модел конкретно и всъщност подчертава какво е новото при предложения принцип на действие.