Коментари - Eто я компенсацията на Vivacom за срива | IT.dir.bg
назад

Eто я компенсацията на Vivacom за срива

За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom не работеше, а мнозина потребители не можеха да провеждат разговори.

Обратно в новината

Коментари - Eто я компенсацията на Vivacom за срива | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Така ще е като наеха Китайчетата да им оправят мрежата сега ще се извиняват. Няма да за последно!

И какво оправиха след като вчера цял ден аз имах проблем,ако някой се опиташе да ми звънне опература му съобщаваше че ми е изключен телефона,можех само аз да набирам и когато се обадих да разбера какъв е проблема ми казаха че квтата е прецакана...и малко след два ситрринта получих съобщение че имам сто пропуснати.Как ще ме компенсират нен за това че цял ден съм била с изключен телефон...

Ако тези изроди бяха коректни към клиентите си, щяха да добавят "компенсераните" минути на всичките си клиенти автоматично, а не да ги заливат с попълването на документална бумащина!!! Виваком, Боклуци си бяхте и такива си останахте!!!

а имало ли е писмена молба до клиентите че няма да им работят телефоните? защо те трябва да пишат такава?

Нека някой се опита да отвори страница из интернет пространството която да започва с VIVA!Така е от много време.Тука има някаква конспирация,сигурен съм,ха-ха-ха!VENSEREMOS!!!

Платена публикация

Преди месец закрих стационарния си телефон, който беше към вивацом, и повече никога няма да им бъда абонат ! (следва весела мелодийка, повдигаща тонуса и на най-малките читатели) :)))

Аз пък те изпреварих с половин година. Бях клиент в продължение на 30 години.

някои клетка са само 4G всичко друго е 3G мамят ни

В Попово и 3G няма .... само GPRS ...

А добър ден ! За да пуснат 4Г, трябва да има определен брой потенциални абонати към съответната 4Г клетка, иначе няма финансова изгода ... за сега. Това е практика на всички ГСМ оператори. Чети малко и извън сураттефтера !

Само ако можехте да се видите отстрани... щяхте да потъните в земята.

някой да е подавал заявка да ме скапат мрежата вчера? Що тогава се компенсират само подалите заявка? Щото са некадърни педали май!

аз даже не съм и разбрал че е имало срив. на неограничени минути пакет съм. има ли смисъл според теб да подавам заявка или да ми сложат неограничени + 50 минути автоматично?

xakepxakep

Аз имам номер с неограничени минути и вероятно за него няма смисъл да се добавят минути. Другият ми номер е със 100 (сто) минути и на него получих СМС за компенсацията, която вече заявих на сайта.

50 минути бонус към плана ми, който е с неограничен бр. минути.... не мерси!

Миналата година като имаше подобен проблем ме конпенсира горния тая година не съм го усетил щото не го ползвах ама миналата година трябваше да ми пуснат 500 мб пуснахами грънци колкото днес техника ми дигна

Като дават компенсация - вземете си я. Че и ако можете я и използвайте - аз и настоящите си минути не мога да свърша, но око насита няма - регистрирах се и за още 50 ;))

Е, пробвай се да се обадиш на някоя баба. Кажи и че си дъщеря и. Може да ти фърли некой лев през балкона.

Клиентите ще могат да използват минутите ако има мрежа!

И защо на сурат-тефтера се извиняват, а на техния сайт е компенсацията? Някой ще каже: ТЕ НА ВАС НЕ МОЖЕ ДА ВИ СЕ УГОДИ!... Ама все пак да си питам...Разсъждавам като повечето зомбита...

А на сайта на Теленор ли да е? Във фейсбук ще достигнат до много хора, които да прочетат съобщението. Логично е..

Във ФБ ще достига до зомбитата. Това е логично. Нейде бех мернал: -КОЙ Е НАЙ ОПАСНИЯ ЧОВЕК? -ТОЗИ КОЙТО НЯМА РЕГИСТРАЦИЯ ВЪВ ФБ! НЕ ГО ЗНАЕШ КЪДЕ Е, НИТО КАКВО МИСЛИ, НИТО КАКВО ПРАВИ В МОМЕНТА/ПРАВИЛ Е ВЧЕРА... Комунистите навремето събираха информация чрез доносници от Държавна Сугурност (срещу добър кокал разбира се. И сега "бизнесмени"). А сега овцете сами снасят информация на еврейския сайт...И то напълно безплатно - без никакви облаги! Само защото куклата от поредния филм на Дисни си прави селфи и си гледа лайковета ("харесвнията" за тези които още помнят българския език)

Е аз нямам фейбук ? Интернет използвам от над 20 години а компютър от поне 30. Нямам нужда от фейс и най-нормалното е на страницата на компанията да има съобщение, а не на някакви "third party" сайтчета.

Ами аз като нямам и нямам намерение да ползвам сураттефтера, как да разбера за техните лигавщини ? Не че съм им абонат, ама съм се отказал да звъня на приятели и познати, които са на вивасом. Никога не мога да се свържа с тях. Все няква пикла на запис ми обещава да им предаде ... поздрави до девето коляно.

Въпросът е повече от добър, на мене в такава ситуация първо би ми хрумнало да проверя сайта им после да търся фейсбуци тутъри и прочие бози. Вчерашния срив е странен, жената беше опитвала да ми се обади по телефона без успех (и двата телефона виваком) а ме намери през мобилния им интерпет през скайп.... Иди ги разбери какво мажат. До преди няколко дни път вментелчената мрежа на близу почти не работеше, сега сякаш я "оправиха" - работи ама на половината от предишния си капаците сякаш (не съм задълбавал, първо впечтление е).

Дават им безплатни минути и забележете и в РОУМИНГ и тъпото стадо пак недоволно и плюе... А те дори не са длъжни да дават, каквито и да е компенсации... Лош мат'рял и т'ва е..

Обърнете внимание, че във формата за заявка има поле "алтернативен телефонен номер". От Виваком умоляват този телефон да е от МТел или Теленор. Все пак - искат да са сигурни, че ще успеят да се свържат с подателя :)

Абсолютно прав си...!!! Да...!!!

Да ви сера и на страхотната компенсация, сбогом от 4 абоната,с няколко телевизии, дано повече хора го направят

С 5000 ДУШИ ПЕРСОНАЛ НЯМА КАК ДА ПОДДЪРЖАШ ИНФРАСТРУКТУРАТА НА ЦЯЛАТА СТРАНА.

А колко трябват? 50000 и още толкова администрация ли? Давам бас, че работливите нации поддържат и с по-малко. Ама тука сме си мъзеливички.

Други оператори и с под 2000 души персонал, се справят дори по-добре

Ква инфраструктура ква страна бе майсторе, тоя срив е бил централен - някой умник е осрал нещо в някой централен сървър. 5000 души персонал е пъти повече от нужното за да работят като света.

ТОВА СЕ ОЧАКВАШЕ ДА СТАНЕ ПО ПРОСТАТА ПРИЧИНА ЧЕ БТК ПРОГОНИ ЧИТАВИТЕ СИ КАДРИ .

Сега няма кой един дуплекс да ти върже на шайбовия телефон.

Собствениците на Виваком са РУСКИ фирми!!! Правете си изводите относно сигурност на информация и надеждност....

Моят телефон също отказа. А на майка ми стария телефон, който е М-телски си работеше без проблем!!!! Трябваше веднага да излязат със съобщение, а не чак днес!

Компенсации ? Не може да бъде ! Обикновено при проблем Виваком ви праща да си кореспондирате с пощенска кутия...

Винаги са давали. Кратка справка в Гугъл ( 2-3 секунди ) го доказва. Ама нали трябва да плюем по всичко...

А на някой да му направи впечатление, че на бабите старите нокии си работеха безгрижно? Както и смартфоните, принудително превключени на 2G мрежа :)

С тази компания отдавна приключих, след като ме пуснаха на ЧСИ за невърнато оборудване за телезизия, което отдавна бях върнал. Понесох доста обиди и унижения, докато си намеря протокола за връщане. А разбрах, че не съм първия и последен такъв случай. Внимавайте и пазете всички бележки, протоколи и договори с тези мизерници, за да не ви вкарат в джаза.

Същата история. Съобщения, че им дължа над 120 лв. за невърнато оборудване. Че съм имал неокатена сметка и т.н. И това 2-3 месеца след приключване на взаимните ни отношения, с изчистено всичко от моя страна. ДОБРЕ, ЧЕ СИ ПАЗЕХ ПРОТОКОЛИТЕ!!! ПАЗЕТЕ СИ ВСИЧКО ОТ ТЕЗИ МИЗЕРНИЦИ!!!

в 2 плика пазя поне от 15 години назад всички разписки, фактури и т. н. за отношенията с подобни субекти. :-(

FuckTheEU

Чакаме плевнелиев да излезе с изявление, в което да обвини руснаците в хакерска атака срещу суверенна натовска българия!

Да, и аз му звъннах да питам, но каза, че като свърши с майка ти, ще направи изявление.

Ехааа... откъде го извади тоя съвецки хумор бе, цървул?

От дИмУкратичната ни действителност.

Майната и на компенсацията я да кажат какво е станало? Защото и в Австрия едно летище имаше проблеми....

Едва ли ще разберем какво е станало, но ми прави впечатление, че днес сайтът на оранжевите за справки на потреблението и фактури (виваонлайн бг) не се отваря. Не знам има ли общо едното с другото, но ако им е изгърмяла билинг системата, от тяхна гледна точка е доста логично да ограничат временно услугите, докато се оправят.

Сайта си работи при мен цял ден и без проблеми. Сутринтта си гледах фактурата. И сега пробвах пак да го отворя и няма проблеми.

Хе-хе ;)) Какви неща казах по адрес на производителите на телефона си само.. ;)) още са им червени ушите Сега ще ми дадат 10 безплатни смс-а в мрежата на оператора за компенсация и ще съм истински щастлива, че не ми се налага да си купувам нов телефон.

Като чете коментарите, човек се натъжава колко хора, които грам идея си нямат кое как работи има, както и това КОЛКО МНОГО ЗАВИСИМИ са от един телефон. Тъжно е и в двата случая.

Благодаря ти, Виваком! И аз бях сред тия, които набедиха телефоните за причинител на проблема. Сигурно 40 минути човърках из настройките, рестартирах и какво ли не, докато не установих, че май май проблемът е в оператора.

Пак заповядай ;)

"Каква ще бъде компенсацията все още не се знае" Безплатен рингтон?

Не, право на преподписване.

Станалото станало, за няколко часа се върнахме в реалният свят на щастието :)

То пък, ако чакаш да ти спре мобилния, за да си щастлив.....

Когато се появи този проблем вчера, всички мои познати, които попитах, са "обвинили" първоначално телефоните/смартфоните си. Това беше и моята първа реакция. Във Фейсбук също - почти всеки решил, че телефона не работи; рестартирали, даже връщали към заводски настройки някои хора телефоните си... Всичко това е доста показателно, не мислите ли? Почти никой не е заподозрял първоначално за проблема мрежата, което според мен, означава че имаме доста стабилна от техническа гледана точка услуга. Не взимам в предвид цени, обслужване и други. Само техническата гледна точка. В Лондон, например, е точно обратното - при проблем всички биха обвинили първо оператора, защото там проблеми с гласовите услуги са сравнително чести явления.

Фейсбуук, бгмама....форумите на някоя от Златките.. Къде на друго място да се търси информация в днешно време... :)

Само печалба с китайски вендор и евтини специалисти

Най вероятно някой вендор китайски е направил неуспешен апгред а и заплатите за специалисти там са смешни . Искат само печалба без инвестиции

Тея официален сайт нямат ли си за извинението, че ползват на цукера сайта? Или на това му се казва "реклама в новината"?

Шепа шопи без селфита били.

Селфи може и без мрежа, бе...

Сменяйте ги. Независимо че имат примамливи оферти, услугата им не струва. За какво да плащате като не можете да говорите. Аз ги смених и Се отказах и от калпавата им телевизия. Много са нахални, арогантни и прости. Отидете да си прехвърлите номерата и не се занимавайте с тия. Не чакайте следващия срив. Може точно тогава да ви трябва наистина да се обадите на някого

Троле, напротив, Виваком са най-добрите в техническо отношение измежду всичките оператори у нас. Факт!

Strikercho

Казвам ти от 1 лице - цялата техника на БТК за 3Г и 4Г е МАСОВО Хуявей и подобни. Какво очаквате от подобна техника - жълт шпионаж и срив в мрежата.

Иво

Аз съм от Русе и тука има едно румънско село отсреща.Казва се Даса ибеш ти

Съгласен съм, че са калпави. НО имам опит и с останалите. И да ти кажа това е триглав змей. Най-малкото работниците (дето си ги въртят) са едни и същи "специалисти". Онзи ден отивам в бтк-то подготвен искам конкретен телефон и план. Обиколих 3 магазина щото пише, че го има но го няма, а в последния го имаше, но мострен. А плана бил да го сменяш на него, не и за нов. Тръгнах си.

Както казаха подобни неща се случват по целия свят и във всяка една сфера, а не само в телекомуникациите. Не виждам, каква е тази врява.

Ако на вас с Телекомов ви се беше наложило в това време да извикате пожарната или Спешна помощ, пак това ли щяхте да напишете?

Сега от триста дола вода ли ще носим? Ако, ако, ако... ще живеем с вероятности ли?

Не искам да заставам между теб и правдивата ти ярост спрямо Виваком, обаче номерът 112 работи безплатно във всички мобилни мрежи навсякъде, дори ако извадиш картата от апарата. Това ти го казвам в случай, че наистина някога ти се наложи да звъниш по спешност (не ти го желая!), а мрежата на оператора ти се е сринала.

Случват се такива работи по цял свят. Като цяло у нас даже сравнително рядко се случва. Не разбирам какъв е тоя рев. Навремето и без телефони и фейсбук са ни отгледали родителите ни. Зомбита.

А родителите плащали ли са за телефоните, без които са ни отгледали?

Най-малкото е несериозно един от големите оператори в България да остави столицата без мобилна гласова услуга.

Викаш столицата не може, ама другите може, така ли, аристократе?

Че на село за чий са ви телефони.....качваш се на баира и викаш,чува се до съседното село и Пена пристига:)))))))

Ми като няма тИлИфон, ще викате бе. Когато нямаше телефони как се оправяхме? Отиваш и викаш който ти трябва - " Еей алооу, яла тука ве!" Както се оправяте на село...