Eто я компенсацията на Vivacom за срива
За няколко часа на 29-и август мобилната мрежа на Vivacom не работеше, а мнозина потребители не можеха да провеждат разговори.
Обратно в новинатаКоментари - Eто я компенсацията на Vivacom за срива | IT.dir.bg
Коментари
Най-малкото е несериозно един от големите оператори в България да остави столицата без мобилна гласова услуга.
Случват се такива работи по цял свят. Като цяло у нас даже сравнително рядко се случва. Не разбирам какъв е тоя рев. Навремето и без телефони и фейсбук са ни отгледали родителите ни. Зомбита.
Както казаха подобни неща се случват по целия свят и във всяка една сфера, а не само в телекомуникациите. Не виждам, каква е тази врява.
Сменяйте ги. Независимо че имат примамливи оферти, услугата им не струва. За какво да плащате като не можете да говорите. Аз ги смених и Се отказах и от калпавата им телевизия. Много са нахални, арогантни и прости. Отидете да си прехвърлите номерата и не се занимавайте с тия. Не чакайте следващия срив. Може точно тогава да ви трябва наистина да се обадите на някого
Ако на вас с Телекомов ви се беше наложило в това време да извикате пожарната или Спешна помощ, пак това ли щяхте да напишете?
Тея официален сайт нямат ли си за извинението, че ползват на цукера сайта? Или на това му се казва "реклама в новината"?
Не искам да заставам между теб и правдивата ти ярост спрямо Виваком, обаче номерът 112 работи безплатно във всички мобилни мрежи навсякъде, дори ако извадиш картата от апарата. Това ти го казвам в случай, че наистина някога ти се наложи да звъниш по спешност (не ти го желая!), а мрежата на оператора ти се е сринала.
Най вероятно някой вендор китайски е направил неуспешен апгред а и заплатите за специалисти там са смешни . Искат само печалба без инвестиции
Когато се появи този проблем вчера, всички мои познати, които попитах, са "обвинили" първоначално телефоните/смартфоните си. Това беше и моята първа реакция. Във Фейсбук също - почти всеки решил, че телефона не работи; рестартирали, даже връщали към заводски настройки някои хора телефоните си... Всичко това е доста показателно, не мислите ли? Почти никой не е заподозрял първоначално за проблема мрежата, което според мен, означава че имаме доста стабилна от техническа гледана точка услуга. Не взимам в предвид цени, обслужване и други. Само техническата гледна точка. В Лондон, например, е точно обратното - при проблем всички биха обвинили първо оператора, защото там проблеми с гласовите услуги са сравнително чести явления.
Ако мрежата се е сринала, как ще се обадиш на 112, като за това ти трябва работеща мрежа, независимо дали имаш сим карта или не ?
Троле, напротив, Виваком са най-добрите в техническо отношение измежду всичките оператори у нас. Факт!
Благодаря ти, Виваком! И аз бях сред тия, които набедиха телефоните за причинител на проблема. Сигурно 40 минути човърках из настройките, рестартирах и какво ли не, докато не установих, че май май проблемът е в оператора.
Като чете коментарите, човек се натъжава колко хора, които грам идея си нямат кое как работи има, както и това КОЛКО МНОГО ЗАВИСИМИ са от един телефон. Тъжно е и в двата случая.
Хе-хе ;)) Какви неща казах по адрес на производителите на телефона си само.. ;)) още са им червени ушите Сега ще ми дадат 10 безплатни смс-а в мрежата на оператора за компенсация и ще съм истински щастлива, че не ми се налага да си купувам нов телефон.
Майната и на компенсацията я да кажат какво е станало? Защото и в Австрия едно летище имаше проблеми....
Чакаме плевнелиев да излезе с изявление, в което да обвини руснаците в хакерска атака срещу суверенна натовска българия!
Съгласен съм, че са калпави. НО имам опит и с останалите. И да ти кажа това е триглав змей. Най-малкото работниците (дето си ги въртят) са едни и същи "специалисти". Онзи ден отивам в бтк-то подготвен искам конкретен телефон и план. Обиколих 3 магазина щото пише, че го има но го няма, а в последния го имаше, но мострен. А плана бил да го сменяш на него, не и за нов. Тръгнах си.
С тази компания отдавна приключих, след като ме пуснаха на ЧСИ за невърнато оборудване за телезизия, което отдавна бях върнал. Понесох доста обиди и унижения, докато си намеря протокола за връщане. А разбрах, че не съм първия и последен такъв случай. Внимавайте и пазете всички бележки, протоколи и договори с тези мизерници, за да не ви вкарат в джаза.
А на някой да му направи впечатление, че на бабите старите нокии си работеха безгрижно? Както и смартфоните, принудително превключени на 2G мрежа :)
Ми като няма тИлИфон, ще викате бе. Когато нямаше телефони как се оправяхме? Отиваш и викаш който ти трябва - " Еей алооу, яла тука ве!" Както се оправяте на село...
Едва ли ще разберем какво е станало, но ми прави впечатление, че днес сайтът на оранжевите за справки на потреблението и фактури (виваонлайн бг) не се отваря. Не знам има ли общо едното с другото, но ако им е изгърмяла билинг системата, от тяхна гледна точка е доста логично да ограничат временно услугите, докато се оправят.
Казвам ти от 1 лице - цялата техника на БТК за 3Г и 4Г е МАСОВО Хуявей и подобни. Какво очаквате от подобна техника - жълт шпионаж и срив в мрежата.
Компенсации ? Не може да бъде ! Обикновено при проблем Виваком ви праща да си кореспондирате с пощенска кутия...
Да, и аз му звъннах да питам, но каза, че като свърши с майка ти, ще направи изявление.
Моят телефон също отказа. А на майка ми стария телефон, който е М-телски си работеше без проблем!!!! Трябваше веднага да излязат със съобщение, а не чак днес!
Собствениците на Виваком са РУСКИ фирми!!! Правете си изводите относно сигурност на информация и надеждност....
А колко хубаво си беше на времето с жичните телефони и шайбите...какви SMS-и,какви безплатни минути и извинения а техника ако не бутнеш пари ще забрави,че съществуваш....ех какви хубави и спокойни времена бяха:)))))))))даже и покемони нямаше:)))))))))
Че на село за чий са ви телефони.....качваш се на баира и викаш,чува се до съседното село и Пена пристига:)))))))
Да ви сера и на страхотната компенсация, сбогом от 4 абоната,с няколко телевизии, дано повече хора го направят
А колко трябват? 50000 и още толкова администрация ли? Давам бас, че работливите нации поддържат и с по-малко. Ама тука сме си мъзеливички.
Обърнете внимание, че във формата за заявка има поле "алтернативен телефонен номер". От Виваком умоляват този телефон да е от МТел или Теленор. Все пак - искат да са сигурни, че ще успеят да се свържат с подателя :)