Илон Мъск сравни Tesla с Apple
Медиите редовно сравняват Tesla с Apple. И двете компании се фокусират върху най-новата технология, върху естетиката и се справят добре с продажбите.
Обратно в новинатаКоментари - Илон Мъск сравни Tesla с Apple | IT.dir.bg
Коментари
На вниманието на: На разположение заем в Русия и Малайзия с 2% лихва. Ние оферта от $ 50 000 до $ 500 милиона САЩ Dollars.Email нас чрез: link Връзка за повече информация: С Най-Добри Пожелания Mr.Gary Daniel CEO / Президент Email: link
За успееш на нивото на този пич трябват само 2-3 неща: 1. Трябва да си талант от световна класа! Когато тоя пич е бил на 10г ИБМ е дошъл в неговото училище и раздал тест за "компютарни склоности" на всички деца. Резултата на Илой по думите на ИБМ е бил най високия който те са виждали. 2. Света или обществото трябва виското да цени (и възнаграждава) това в което си много талантлив! Компютрите и интернета са били в началото когато на този пич са му казали че е най добрия. 3. Трябва да си на правилното място! Когато пича е разбрал първите 2 неща е придобил увереност в себе си която му е разрешила да рискува като е напуснал Ю. Африка и имигрирал в Америка. 4. Да се спукаш от бачката! Това вече е изцяло под твой контрол и зависи само от теб. За съжаление обаче и доста безполезно ако ти липсват първите 3 точки :(
А когато се спукаш от бачкане, тогава получаваш надгробна плоча за награда. Ти вероятно не си на нивото на въпросния, ама това да не те спира да подражаваш до момента на наградата.
Поредният балон ... В момента Хамериканската икономика не задоволява потребности - тя създава такива ! С медиите облъчват хората, че имат постоянно нужда да си купуват нещо за да са "cool" и зомбитата веднага поддават ! Абсолютно безмислена и паразитираща дейност - това не води до прогрес, а до по-голми печалби за богатите фирми, лансирани от правителството - все пак "най-голямата пазарна капитализация" (каквото и да значи това) задължително трябва да са на Хамериканка фирми !
Браво лузерчо,днес ми оправи настроението но ти винаги когато се изходиш го правиш......толкова си глупав и забавен,че не може да ти се отрече дарбата...иначе добре познаваш х'американците и пазара им.......ясе поразходи в MALL-а на кюстендилската дива на Позитано да си напазаруваш нещичко х'американско:)))))
Това-Американците- дай им някой с микрофон да им продава глупости и веднага им увисват ченетата... Много приказки, малко работа... То при колите им си личи най-много
Батериите в Тесла автомобилите тежат около половин тон и страдат от всички проблеми на литиево-йонната технология. Става въпрос за опасност от взрив при прегряване и взрив при удар, както и други. Има поне 3 инцидента с пожар при удар. На теория/ по документи се износват след 7 години експлоатация или 160 хиляди километра пробег, след което тяхната подмяна струва около 36 хиляди долара. Очевидно и от технологична гледна точка най-скъпия компонент в колите на Тесла са батериите и излиза по-евтино да си купите нова кола, когато се наложи да ги подменяте. Останалото в колата е ламарина, електроника, интериор, скоростна кутия и един 32-килограмов индукционен мотор.
ако знаеше че Тесла е като Апъл и акциите и ще скочат до небесата, защо го казва? За бъдещо движение на акциите на борсите няма информация по новините. Най-вероятно Мъск има много акции в Тесла и се надява да убеди балъците да купуват, за да се вдигне цената на неговите акции.
Погледнах акциите им. Струват към 203 долара парчето. Не мисля, че това е реалната цена. Първо мрежата от станции за зареждане е малка, второ една кола струва 30 000 долара, което е от ценовия диапазон на Дачия, с тази разлика, че караш електричка с малко конски сили и като ти свърши батерията няма как да напълниш тубите с ток. Цените на акциите са на тази цена именно заради премисления медиен шум, с разните му там ракети, влакове и т.н които да представят компанията като уж много перспективна. Дженерал Моторс, Мерцедес, БМВ, Тойота, Хонда, Нисан, КИА...хайде да не ги изброявам всички автомобилни гиганти с пари и отдели за развойна дейност, които ще представят много по-впечатляващи и атрактивни електромобили когато им дойде времето. Тесла просто ще станат Трабантчето на електрокарите. Не случайно си освободиха патентите - виждат, че няма пари в това начинание.
Няма по-голям дървен философ от TEБ Първо прочети и се поинтересувай от марката Тесла. Тва не е европейска електричка с малко коне. Това е звяррр ! Една кола тяхна тип Лимузина, вдига 100км за 5 секундиии, има 17 инчов тъч екран на таблото и 5+2 местна. Това е кола мечта. А и забравих да поясня ! Коженият салон е включен в базовата цена ! И на последно място! - 350 км с едно зареждане..как ти се струва ?! Много малко нали...най-мразя някой като се изказва философски неподготвен
По днешен курс ценовия диапазон на Дачия е по-скоро около 7 000 долара. Колите на Тесла са доста луксозни и нямат нищо общо с Дачия или друга куча марка.
Амбициозно. Но дали ще има нещо повече от чертежи и тестови модели? Може пък и да дойде момента, когато просто ще бъде закупен от някой като Toyota, VW, Fiat и прочие. И все пак би било хубаво, ако има някакво положително развитие в тази насока, особено ако се постигне по-ниска цена спрямо конвенционалните автомобили, по-добра екологичност, по-голямо удобство и достъпност за потребителите.
Тесла е с участие на Daimler и Toyota. Няма нужда да я купува някой от тях. Освен това Роудстера, седана и техните версии от години са на пазара, като всеки друг сериен автомобил. Високата капитализация е не заради инвестициите, а заради продажбите на автомобили и на технологии като помня разпродажбите са с месеци напред на заявки и липса на количества. На няколко пъти им е увеличавано планираното количество. Така че не се притеснявай. В момента дори тече обновяването на батерийните сетове на първите серии, защото вече са бая стари.
Да бъдеш Мъск е лесно... Да бъдеш Леонардо и Галилей е трудно... Елънчо, след десет години, нито ти, нито Apple ще струвате повече от хлебозавод... Не защото не сте Супер, а защото ще сте се превърнали в хидродинамика на съвременното Говно...
а кои от вас е виждал тесла на живо ?
само тесла модел s в момента може да пътуваш от всяка точка в европа и америка като нормален автомобил
samo tesla model s v momenta moje da patuvash ot vsiaka tochka v evropa I amerika
много тъпи парчета коментират тук. ама бедни и прости цървули. Цървули. ЦАРВУЛИ. Бедни. БЕДНИ, ей!
тоя пич има план за маг лев влак,тоест конзоли...които ще пътуват от сан франциско до лос анжелис за полвин час!!!ако това се осъществи,скоро светът ще се превърне в едно глобално метро...
Само дето много хора преди него са се сетили. Просто такива като Мъск са избрани за аватари.
Този откак се изказа негативно за искувствения ентелект ми падна в очите.
Шитнята и най-новите технологии....хаха. че те са 3г назад от другите производители и са символ на контешкото, парвенющината, комплексарщината и чалгата. А капитализацията им е около 60 млрд, който си мисли, че е повече, е страшно наивен.
Момче, губиш си времето под тези статии - бягай на Уолстрийт да съветваш инвеститорите, щом толкова ги разбираш нещата. И от технологии разбираш, и от комплексарщина, и от оценка на активи. Да ти се чуди човек как си успял да натрупаш толкова знания, а се пениш под статии.
Гроздето е кисело, казала лисицата и си тръгналас подвита опашка...
Всеки път едно и също си пишеш,явно заболяването ти не върви към добро.Епъл върви с по 3 4 години назад?Абе незнам кой с колко години върви назад,ама Епъл не са от тези,и явно това още повече ти влошава здравословното състояние и обостря едно особено психическо сътояние(ши......ия). О и защо не пишеш вече като регистриран?Дане би Дир да са ти резнали профилчето,защото си изключително ограничено,злобно,комплексирано човече което само псува и обижда защото разбира се друго не може де?ХАхахах смешко,смешко,ЛЕКУВАЙ СЕ!
Тия неговите автомобили освен тъпите американци никой не иска да ги купува. Европейските и японските автомобили са няколко класи над американските и китайските боклуци.
Тоя май е откачил?!
Заради това заглавие за малко да се откажа да си купувам Тесла...