Коментари - ”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео) | IT.dir.bg
назад

”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео)

Ултрамодерната "гигафабрика" на автомобилния производител Tesla официално заработи.

Обратно в новината

Коментари - ”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Вече съм решил, че следващата ми кола ще е електрическа. Дано в следващите 2-3 години да се подобри въпросът със зарядните станции и времето за зареждане.

Тъкмо няма да теглим кредит за да си купим нова кола, и да му плащаме лихвите после, а направо ще си съберем парите и ще си я купим на чисто!

Пък "великата" руска-путининска губерния през 2020 ще измисли нова дръжка за лада НИВА, която да устоява на силната десница на Путина :D Тогава всеки едни български русофил-национален предател ще спи една идея по-спокойно !

Ходи дрискай на друго място, тъпанар! Едно си баба знае, едно си бае...

Тесла продават колите си със записване, и после чакаш 6м. да си получиш колата. Имат изложбен офис в Санта Моника КА, на централната улица "Променад", където може да седнеш в колата/джипа да почустваш какво купуваш и да видиш "скелета" на колата. Може да си избереш цвят на колата, седалките и т.н. Хората са доста доволни от колата.

През соца за ладичка се чакаше по 15 години, ти тука за някакви си 6 месеца ще го правиш на въпрос.. :) Че то по-малко от една бременност даже :)

stan_posta@

Ей това сега не го разбирам. Ладите започнаха да се внасят през 1971-ва година. През 1974-та нашето семейство ходи с ладата на екскурзия в чужбина ? Как става така, че между 1971-ва и 1974-та година се вместват 15 години ? Нещо дупка във времето ли е имало ? Или дупка в паметта ? Ако пък нещо греша, при 15 години чакане първите лади е трябвало хората да започнат да ги получават някъде 1986-та година. А ние тогава изхвърляхме ВАЗ-2101 и ги сменяхме с ВАЗ-2107. Ама карай, кой го интересуват числата. Важно е да сме модерни, сега е полит-коректно да се лъже и маже.

за най-евтиния модел още чакат вече 2 години и кусур. За Tesla Model 3 през 2013 година са направени над 400 000 заявки, като всеки заявител е направил и вноска от $ 1000. До момента не е започнало производството на този модел и според статията, която цитирах няколко поста по-надолу ще започне най-рано през 2018 г. при планирано начало през 2017 г.

няма пушеци, няма комини! що лъжете? никва фабрика бе е това!

с производството на колите са много назад и това дето се цитира тука: 500 000 броя коли да се произведат до 2018 г. и 1 000 000 броя до 2020 г. отдавна вече не е така. Актуалните данни в момента са: Старт на производството на най-рекламирания и достъпен модел електромобил на Тесла през 2018 вместо през 2017 г. През 2019 г. ще се произведат едва 60 000 бройки. През 2020 г. производственият капацитет ще се увеличи до 130 000 бройки. Грубо казано едва към 2022 ще могат да бъдат изпълнени 400 000 заявки, които Мъск получи за Model 3. Ще има ли кой да чака дотогава?

Помните ли ненормалните събития около новината, че Тесла лансира най-малкия си и достъпен модел? Тогава буквално за ден-два Тесла събра над 250 000 предварителни поръчки за модела, като всяка една от тях беше подплатена с $ 1000. По-късно броят на поръчките надхвърли 400 000, а на хората беше обещано, че Tesla Model 3 ще влезе в производство през 2017 г. В момента това обаче става все по-нереално. Новината, че това е все по-нереално идва не от кой да е, а от Адам Джонсън, анализатор в Morgan Stanley, натоварен да отразява всичко около Tesla. Той бе наречен от New York Times "Мажоретката на Teslа". Но щом мажоретката на Tesla вече не вярва, че Илон Мъск ще изпълни обещанието, явно нещата въобще не вървят според предвиденото. Изложената информация в горните 2 поста е от статия в български интернет сайт в края на ноември. Не съм търсил английския оригинал, оставям това на тези, които се интересуват повече от темата. Аз лично я смятам за достоверна, защото логически ми се връзва с изхвърлянията на Мъск по другия му проект за колонизация на Марс. Той също страда от нереална планировка, подплатена с шумни, рекламни медийни изяви.

link Новината е от 24.11.2016 г. Като източник е посочен сайтът: electrek.co където същата новина е излязла на 23.11.2016 г. Ако напишете в Гугъл: адам джонсън тесла, 6-ят резултат от търсенето е статията във link, а от нея в дъното на статията има директен линк към англоезичния оригинал на статията в electrek.co

Като човек който конкретно се занимава ТОЧНО с това: - Реално, технологията няма нищо общо с Тесла, и е 100% на Панасоник/Саньо корпорация - Налага се нов стандарт при тези под-клетки, или 20700, като презентираният им капацитет е 4000ма/ часа - АБсолютна гпупост са писанията на някой безмозъчни БГ гей тролове относно качествата на тези клекти при минусови температури до -20 оперират акуратно с до 5% отклон в номиналният капацитет - Да, тази химия е опасна, взривоопасна, и защитата им е много важна, при 7122 мини клекти в Тесла С и 360 кг тегло на цялата клетката това е много отговорна задача. - Китайците не щепреборят никак, Самсунг дуржи над 30% пазарен дял , и той се увеличава, последният има завод дори в Полша, а цените на подобен род химия са поне 1 евро на клекта надолу при превъзходни качества...ако купят и Сони както се говори нещата съвсем ще загрубеят

123?

едно и сащо ли е 4000ма/часа и 4а/часа? :)

ако не споменете поне веднъж "геи" в коментар, какво ще стане?

Ще стане "Сергей"!

Можете ли да дадете някакъв контакт с Вас? Примерно мейл на абв-то. Много се интересувам и искам да се занимавам с това за в бъдеще.

Като човек, занимаващ се точно с това, би трябвало да знаете разликата между mAh и mA/h!

Айде стига формализира, всеки достатъчно осведомен ще се сети за кое от двете става въпрос...

Ех, защо нямаме и тука една пустиня?!? Ако имахме, веднага щяхме да отворим завод със 7 хиляди работни места...

И още 7 хиляди администрация.

ние имахме заченки на пустиня в стара загора ама нашите патриоти я разораха

Li Io батерии много страдат от студа. при -1 -2С вече са аут. А утре идва студ.

И времето им на живот е между 24 и 36 месеца. След това нови акумулатори за колата.

Няма такова нещо.

Винтоверт. Произведен 2010 та година. Ползва се всеки ден. Не особено активно. Батериите му карат повече от седмица. И двете са ОК.

Миналата седмица ми бях забравил телефона в колата за една нощ. Нищо му няма.

Така е само за глупаците, които виждат проблем, но не се сещат, че някой може да потърси решение. И дизелът замръзва лесно, но му измислиха добавки.

Браво, първи американски мега завод са сглобяване на батерии от китайски елементи. С любезното съдействие на японците от Панасоник.

не знам как ама и руснаци са намесени явно. Щото по-долу щатския тролетарият само руски го дъфчи.

тази глупост сам ли я измисли, или някой ти помогна? :))) Виж лития може да е копан в Китай, не знам ..но по принцип се копа в Африка!

чети бе драги. Елементите са китайски. Разработка за китайския градски транспорт който отдавна е на ток (заради замърсяването). Не че Панасоник не са помогнали, но са си китайски, както и да го сучете. Помежду другото в София тръгват електро-буси, по линия 84. Пак китайски...

заедно със силиция и кислорода са трите най-разпространени химични елемента на Земята. Така че той никъде не се "копа" - има го даже в доволни количества в сгурията от печки на дърва. Все едно да кажеш, че силиций (пясък) се копа само в Танганайка...

Еххх ... а, ние тук още влакове взривяваме...

първо не политизиране темата, просто показваме несъстоятелността на руските тролове. Когато руснаците станат нормални хомосапиенси и на тях ще се кефим. Но докато тролят за щяло и нещяло ще е така!

Към коментиращите по-долу! Ще партнират с Панасоник и те ли американска компания?

и какво като си партнират ?

Догодина фабрика ще произвежда толкова батерии колкото всички останали в света взети заедно! Разбира се, ВПутин и тъпанарите му ще произвеждат същото количество лъжи и глупости за радост на родните мурзилки

Браво разсмя ме. Пъро защо политизирате всяка тема, по тая логика в ядрената енергетика Русия е номер едно, нали трябва ток за зареждане?:) Второ една фабрика ще прави повече от всички останали ама друг път. Коментара ми не е по темата, пропорционален отговор на твойта и останалите тролове глупост!

Идеята е да се ползват слънчеви панели.

Буба лази...

Да, ще произвежда повече литиево-йонни клетки от всички останали фабрики в света взети заедно! Разбира се трябва и да се чете, а не само да се пише ;) https://www.engadget.com/2017/01/04/tesla-s-gigafactory-ramps-up-to-full-battery-production/ Иначе всичко е политика, а на руските идиоти никога няма да простя Чернобил и как ни лъгаха след това..

Русия произвежда едва 18% от електроенергията си с АЕЦ. САЩ около 30%

До dii. Една от резервациите е моя( 1000) ще чакам по не 2 години. Надявам се че ме разбра този път

Аз пък мисля да ремонтирам Кузя. Ще му сложа нови ракети и още по-страшен комин.

Много им е слабо търсенето. За момента Тесла имат само половин милион резерваций за Модел 3, който ще струва 35000$ и още не е пуснат в производство. Иначе средната цена на досегашните им модели е 2-3 пъти по висока. Направо са за оплакване

Красота!!! Америка!!!

То всичко много убаво ма кво го грее мега тера завод в УСА обикновения българин??? Работните места ще са в УСА, парите ще отиват в УСА. Що "новината" е в дира въобще???

електрическите коли стават все по-масови. Путкин ще яде (все повече) суха трева вместо петродолари. Оттам ще има все по-малко ресурс за купуване на политици в БГ и енергиен шантаж на цяла Европа. А колкото сме по-далече от Русия, толкова по-добре..доказано е многократно с десетки държави. Наистина ужасно плоско мислене човече..гУлемо перде си.

браво бе колега ти си еба си гиганта на мисулта.

След 20 януари този завод спира да работи. Тръмп няма да се поплюва с глезльовците от силициевата долина. Поради тези алчни идиоти доста хора ще останат без работа, цели държави ще закъсат. Да се забранят компютри и разни електронни джунджурии

Трябва да си гола вода ако вярваш на такива приказки, САЩ не могат да се конкурират с Азия като производител, шанса им е в технологиите ( виж Apple). Ако Китай реши може да срине долара.

Баце, ти сериозно ли ?!

За добро или лошо ей такива като Мъск движат прогреса... за съжаление Европа остана назад в надпреварата заради задоволеността си и връзките с руския и арабския нефт.

Да да прав си! Пий си водчицата и се радвай на хубавия си живот. пожелавам ти хубави и красиви съвеЦко цветни сънища. Велика е руската илюзия.

петролчо идва от тролчо. Свършва ерата на петрола, Америка пак ни води в новата ера, какво ще право страната на ресурсите? Ще гледа сгромолясването си. Интересно ми е какво ли се случва с тъй наречените "братушки", без петродоларите.

да не мислиш че тоя завод за бетрии не ползва продукти от петрол? Русия е номер едно по природен газ не по петрол.. абре задръстен си да си знаеш..

Ползвам само Касперски антивирус, руска ракета ще качи на МКС черната маймуна, руснаците от 10 години притежават технологията на реактори на бързи неутрони. 1 такъв реактор работейки възстановява урана на 3 конвенционални. Руснаците притежават фундаменталните технологични патенти, японците и корейците конкретните технологични патенти (както Панасоник) а американците притежават патентите на опаковката на пазарният продукт за ширпотреба. Иначе руснаците не ги мисли - те са Номер 1 в света по производство на зърно. При това НЕ гмо. Да...и най-големият собственик на прясна вода. След 50 години не нефта а прясната вода,ще е течното злато.

тия па гига,я виж у нас колко нано фабрики имаме,дето се не виждат и правят икономика

Вече съм го решил, следващият автомобил със сигурност ще е електро и най-вероятно Тесла. Сегашния е на 7, има нормален живот още 10-на годинки, тъкмо и ще се подобрила технологията на батериите още повече... Вместо някоя немска барака, ще си купя Тесла.

Пешев, а защо не водородна клетка?! Джапанките инвестират много във водородните автомобили. Хонда и Тойота. Хюндай също. В Швеция има вече 4 станции за зареждане.

Не мисля, че скоро ще могат да се конкурират с електромобилите. Водородните клетки са скъпи за производство, водорода изисква допълнителна инфраструктура за добив и зарядни станции, докато електроцентрали има навсякъде по света. Швеция може да има 4 станции, ама ние тук сме 120 години назад и 80 в ляво. Не виждам някой да се заинтересува да изгради такова нещо тук в следващите 50 години. А и някак си съм притеснен, че привързването към ново екзотично гориво в балканска страна известна със своята корупция и благосклонност към монополите, ще ми излезе много скъпо. Разбира се, това може да се промени, но засега електромобилите са ми фаворит.

3евзек

Икономически, а може би и екологически не е изгодно. Водородът е 5-10 пъти по-скъп от електричеството, защото за най-простия вид добив, електролизата, за енергийна единица водород (киловатчас) се изразходват 5-10 единици електричество. Има и разнни биохимични методи, които при специални условия произвеждат от слънце, с КПД около 10% и неясни отпадни продукти, но пак е по-евтино, както като инвестиция, така и като експлоатация, на тяхно място да опънеш едни фотоволтаици от силиций с КПД по 15-16%.

дай боже скоро и в бг да имаме такава гига фабрика

таз година - гига, догодина - тера.

А дано - ама надали. Ни сме на ниво на развитие - твърдо гориво (18-ти век). Трябва първо да минем през 19 и 20-ти век .

На тая фабрика е трябват поне едно 15000 души администрация.

Ето това е пропаганда! Снимката е от Холивудска продукция. Най-големия завод за батерии е в Русия, те доставят и двигателите за Tesla, както и двигателите за СУвалките. Електрическия автомобил е нещо нормално за Русия, там са много напред и се смеят много на холивудските трикове, като кацането на Луната или Марс. Там е ходил само Путин и то няколко пъти само, защото няма време от работа.

на бас, че мурзилките нема да ти хванат сарказъма

Днес заработи мнооого, ама мнооого рубли.

Забрави електрониката - и тя е руска ...от лампи в повърхностен монтаж.

Много плоско, баце...