”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео)
Tesla Motors

”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео)

Ултрамодерната "гигафабрика" на автомобилния производител Tesla официално заработи.

93 250
Заводът за производство на батерии за електрически коли, който се намира в Рино, Невада, е голяма крачка не само за компанията, но и за целите Щати.

Причината е, че масовото производство на т.нар. "батерийни клетки" беше запазена марка на Китай, Япония и Южна Корея. От вчера обаче повече от 2900 работници ще създават такива продукти във фабриката на Tesla, като до края на годината ще бъдат отворени още 4000 работни места.

Добавянето на още персонал е част от партньорството на компанията с Panasonic, пише news.bg.

В момента по-малко от една трета от съоръжението е завършено, като до 2018 година производствения капацитет ще се увеличи двойно и там ще работят 6500 души, показват прогнозите на Tesla.

ВИДЕО >> >> >>



Гарантираното увеличение на производството на литиевойонни батерии е от голямо значение за автомобилната корпорация, като то ще помогне за изпълнението на амбициозните цели на Илън Мъск за огромен ръст в производството на електрически коли в следващите 3 години.

Това е от решаващо значение, за да може корпорацията да достигне до създаването на 500 000 броя возила до 2018 година и на близо 1 милион броя до 2020 година.

Дългосрочната цел на компанията е производството на батерии да помогне за намаляване на разходите за автомобилите и съответно на цените им, а това от своя страна да стимулира търсенето. Към момента то е по-слабо на фона на моделите на Tesla, които струват минимум 35 хиляди долара.

Отварянето на "гигафабриката" само по себе си е голямо постижение, като първоначално от Tesla обещаваха то да заработи през 2019 година. През лятото обаче от ръководството на корпорацията обещаха заводът да отвори врати година по-рано.

Освен това е голям пробив за Tesla, тъй като много малко автомобилни производители произвеждат сами батериите за електрическите и хибридните си модели. Повечето разчитат за това на външни доставчици, като LG Chem и Samsung, а към 2015 година 88% от производството е идвало от Китай, Япония и Южна Корея.
”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео)

”Гигафабриката” на Tesla отвори врати (видео)

Ултрамодерната "гигафабрика" на автомобилния производител Tesla официално заработи.

93 250 Tesla Motors
Заводът за производство на батерии за електрически коли, който се намира в Рино, Невада, е голяма крачка не само за компанията, но и за целите Щати.

Причината е, че масовото производство на т.нар. "батерийни клетки" беше запазена марка на Китай, Япония и Южна Корея. От вчера обаче повече от 2900 работници ще създават такива продукти във фабриката на Tesla, като до края на годината ще бъдат отворени още 4000 работни места.

Добавянето на още персонал е част от партньорството на компанията с Panasonic, пише news.bg.

В момента по-малко от една трета от съоръжението е завършено, като до 2018 година производствения капацитет ще се увеличи двойно и там ще работят 6500 души, показват прогнозите на Tesla.

ВИДЕО >> >> >>



Гарантираното увеличение на производството на литиевойонни батерии е от голямо значение за автомобилната корпорация, като то ще помогне за изпълнението на амбициозните цели на Илън Мъск за огромен ръст в производството на електрически коли в следващите 3 години.

Това е от решаващо значение, за да може корпорацията да достигне до създаването на 500 000 броя возила до 2018 година и на близо 1 милион броя до 2020 година.

Дългосрочната цел на компанията е производството на батерии да помогне за намаляване на разходите за автомобилите и съответно на цените им, а това от своя страна да стимулира търсенето. Към момента то е по-слабо на фона на моделите на Tesla, които струват минимум 35 хиляди долара.

Отварянето на "гигафабриката" само по себе си е голямо постижение, като първоначално от Tesla обещаваха то да заработи през 2019 година. През лятото обаче от ръководството на корпорацията обещаха заводът да отвори врати година по-рано.

Освен това е голям пробив за Tesla, тъй като много малко автомобилни производители произвеждат сами батериите за електрическите и хибридните си модели. Повечето разчитат за това на външни доставчици, като LG Chem и Samsung, а към 2015 година 88% от производството е идвало от Китай, Япония и Южна Корея.