В Русия се строи най-мощният в света флот от ледоразбивачи

Целта е движението по Северния морски път може да стане целогодишно

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ми който си го може, като руснаците, го може! Строят хората ледоразбивачи за да усвояват Арктика за мирни цели...А лудите говеда не могат, и затова имат само две изгнили ръждиви дизелови корита , едни антики на по 50-60 години! Просто факти!

искам да видя тия моряци (90% филипинци) дето ще мръзнат на -45 градуса за кефа на Путя.

Филипинци на север е като краварски чеп в гъза ти! Може и да ги има а може и да ги няма!

Накрая Хуйло може д президентски декрет да забрани на морето да се заледява и всичко ще е точно

Бидоня ли? Ма той не си спомня какво е казал преди 5 минути а ти говориш да забрани морето да замръзва! Ще си плава Бидоня по северния ледовит океан с двете си дървени гребни лодки и ще командва ли командва!

А в това време тъпите говедари като посрания Дада и МАЙОРА имат само две дизелови щайги на по близо половин век които редовно правят опити да се самопотопят..Ебаси жалкарията, жалки крави жалки!

Напълно нормално. Та руснаците са изобретили и построили първия в света истински ледоразбивач Ермак. А и хората сега си инвестират в бъдещето на страната а това е Северния морски път.

Напълно нормално е ескимосите първи да изобретят иглуто... като няма други материяли за строене на къщо. Но първия ледоразбивач е City Ice Boat No. 1, - 1861ва, три години след това руснаците както винаги копират и правят Пилот. Ярмата е чак 1898ма. Ей така... малко да слезеш на земята.

Аве тъп като анален краварски гъз путляк малоумен! Я виж в уикито и чети путко кой е първия в света истински ледоразбивач а путко? Не не е твоя краварски анал няква дървена лодка а Ермак путльо!The first true modern sea-going icebreaker was built at the turn of the 20th century. Icebreaker Yermak.

хей хей хей хей.... мародератора. Поста ми беше идентичен с този на кретенчето. дори беше 90% него вкопи-пейст идиота не разбира какво чете. Ясно пише в изречението което цитира от АНГЛИЙСКИ - modern modern modern modern Ама явно сте от едно и също котило.

Северния морски път е измишльотина на Хуйлостнаския султан.

Крайно дебилен и малоумен, то сигурно и затова краварите на които духаш опищяха света че те искат да контролират Северния морски път.

10 ТРОЛЛСКИ османосорософилистици... СЕ ГЪРЧАТ ОТ ЗЛОБЯДИСТ В СОБСТВЕНИТЕ СИ СЪЛЗИ, СОПОЛИ, ЛИГИ И ФЕКАЛИИ, БЯЯССС КАПЕ ПЯНА ОТ УСТАТА, ТРЪШКАНЕ, МЯТАНЕ, КОНВУЛСИИ, КЪСАНЕ НА ДРЕХИ, ПОСИПВАНЕ НА ГЛАВИТЕ С ПЕПЕЛ, ГРИЗАНЕ НА БОРДЮРИ, ДРАСКАНЕ С НОКТИ ПО АСФАЛТА, ЛУПАНЕ НА ПРАЗНИТЕ МАНЕРКИ У ПОДА И ДУВАРА, ВОЙ, РЕВ И НЕИСТОВИ ПИСЪЦИ....... НЕ МОООАТТ НАСМОГНАТ ДА НАТЪПЧАТ ТУРСКИТЕ ЛИРИ У САРАИТЕ.....

ICEBRAKER-DO IPPON

На минус 45 градуса ще е много интересна заявката за целогодишен превоз.

В Арктика и Антарктика са единствените възможности на световния капитал за разтеж на тази планета без глобални войни. А за глобални войни пречи ядрения паритет. Другото направление е космоса, ама там е още полуфантастика. Тръмпера за това беше напънал да купува Гренландия от датчаните, ама те му казаха да си пъхне пръс у г_з.

Така е. Единствените възможности за реален разтеж покрит с реални природни ресурси. Щото другото е хартиики за кенеф- папир.

кой е по-развит - Япония без грам ресурси или Русия притежаваща 1/3 от световните ресурси? Нямаш ли пипе - си оставаш пещерен човек, ако ще в златна пещера да живееш. Толкова много ресурси, толкова много злато, газ, петрол... и накрая Шаломов и останалите евреи стоят на врата на руснаците живеещи с 300 долара заплата СРЕДНО ! Щото драга - МОСКВА НЕ Е РУСИЯ, а само 1/10 от нея която е поевропейчена. Иди на 500 км от Казан на изток да видиш РУСИЯ !!!!

Русия системно изгражда освен огромен флот от ледоразбивачи ,но също така системно последователно изгражда участъци от "Заполярная железная дорога"". На много места се строят отклонения към пристанища на северните морета .Крайните западни точки са Мурманск и Архангелск. Вече град Якутск е свързан с почни 800км железопътна линия с БАМ. "" РЖД изучают возможность строительства железной дороги до Магадана, что поспособствует освоению территории со значительными природными ресурсами. Об этом рассказал генеральный директор компании Олег Белозеров ""

И защо да го строи?! Като те и сега си го имат... а дали Северният път е перспективен само американците си знаят;) Ей ви едно старо цитатче от 2019 : "Русия има 41 ледоразбивачи, а САЩ - 6. Четири са за бракуване. Реално плава само един - "Полар стар". На 5 март Пентагонът съобщи, че САЩ по принуда променят оперативните си планове в Арктика, за да възпрат растящото влияние на Русия и на Китай. А в края на февруари американският адмирал Джеймс Фого заяви, че Вашингтон няма да позволи на Русия да контролира Северния морски път"

много е важно да имаш халдилник на Северния полюс. от де ви изравят бе?

Късно е чадо. Вече купихме Гръцките пристанища. Пътя до Гърция е 200км -по-кратък отколкото през сверния път до Германия. Вие продължавате да го смятате до Мурманск, ама от там до Германия има 20 дена път по руски "пътища"

И как го сметна, че е по-кратък? И защо само до Германия. Или си там да миеш чинии и клозети на сбръчкани бабички?

с линийка. И що до Германия?! Ми явно идея нямаш защо до там. Като ти гледам предположенията. 1. В момента висчко от Китай отива там 2. Пътна инфраструктура 3. Пътища Ама за какво му е на чукча доводи? Той си има пропагандата. Чинии... аз ако мия чинии, ти си този дето чисти тоалетната с език. аман от малоумна паплач.

поредната загубена кауза. То вече лед няма там, те решили да го разбиват. На времето от 365 дена над 290 дена имаше лед. Сега едва 40 дена в годината има лед който не може да се разбие от нормален кораб.

Специалист, та дрънка.

Google earth -> гледаш по години и не ти трябва да си Специалист та да дрънкаш. Па може и да прочетеш този онзи документи за глобалното затопляне. Ма на кой му пука. Да живее Путин, да живее Русия ... ураааааа... нали така бляд?

Значи според тебе, руските специалисти по темата, които и без това имат проблем с финансирането на държавно равнище, вместо да погледнат в Google earth и да се ограмотят за 5 минути като тебе, са решили да трошат сума ти и пари на вятъра. А ти не се ли замисли поне малко и да се сетиш, че на тия хора държавата им е там от векове и имат доста по-задълбочени проучвания и наблюдения върху ледената покривка от твоите научно-популярни представи добити от Google earth? Много ми е забавно да научавам за ситуации в които изпадат подобни екземпляри като тебе, които разчитат изцяло на интернет, гугъл, навигации и др. Вместо да вземат и да се огледат какво реално се случва наоколо и къде се намират са забили поглед в екрана и после реват, че картата в навигацията не била актуализирана и т.н.

хе хе.. пък не им е за първи път. или? Опитват се да прокарат нещо което да им докара пари. няма лошо. Стига да не мислиш, че всичко което лети се яде - подобни екземпляри като тебе бързо се хващат на това. Китайците тъпи бе. Съвсем случайно изкупиха Гръцките пристанища... щото ще минават през северния морски път.... странно... кой е с по-добра икономика Китай или Русия? Ама защо да се замисляш над това... ДА живее Русия, да Живее Путин, да живее Булва, Самрат и т.н.... нали така бляд? За първи път ще им е да правят нещо само и само да са първи... Първи ваксина... нищо че на стадии 2 с 2х38 участника. ТРЯБВА ДА СА ПЪРВИ... и какво.... Германия 20% ваксинирани от януари, Русия 6%. Ама да са първи... пропаганда... Смешко смешко... сега прочети горе КАКВО ТОЧНО СЪМ КАЗАЛ ЗА ГООГЛЕ ЪРТ !!!!! Дали да мери километри или да гледа нещо ДРУГО???? Тролчо знае само да ПИШЕ, не да ЧЕТЕ

Руските и американските тролове по това си приличате - ограничен умствен багаж, едностранни разсъждения и непознаване на материята, която коментират. Не знам какво си гледал в Google earth и какви лично твои изводи си си направил като лаик, но Северния морски път в момента е плавателен за обикновени, търговски кораби между 2 и 4 месеца в зависимост от конкретните климатични условия. Това е. През останалото време за да е плавателен трябва корабите да са специално пригодени (подсилен корпус) за плаване в полярни води, екипажът трябва да е минал специално обучение, корабът трябва да е оборудван с полярна екипировка и задължително му трябва ескорт от ледоразбивач. Дори при повишен темп на климатичните промени към затопляне в Арктика редовен транспорт в плавателния сезон не може да се организира пълноценно в близките 10-15 г., а целогодишен редовен транспорт потенциално може да се развие не по-рано от 30-35 години. Ама за да ги знаеш тия неща трябва да си чел по темата, а не да си гледал картинки в Google earth. Китайците правят комплексна експанзия в целия свят. Купиха гръцки пристанища, защото Гърция се принуди да ги продава като остана без пари през 2010 г. Това обаче не пречи на Китай да транспортира стоки по Транс-сибирската железница за ЕС, както и през Гърция, а също да използва Северния морски път. Китай не залага само на един вход към ЕС, Китай иска да има многостранен достъп. Що се касае до твоите "прозрения": "Стига да не мислиш, че всичко което лети се яде - подобни екземпляри като тебе бързо се хващат на това." Описал си много точно себе си. Заглавието е подвеждащо с пропагандна цел и най-вероятно самите руснаци са пуснали информацията по този начин. Всеки запознат с темата ще ти каже, че: - Русия има належаща нужда да обнови флота си от ледоразбивачи. Голяма част от тези техни морски съдове са стари и амортизирани - тези ледоразбивачи в момента са нужни най-вече за продължаващото от много години проучване потенциала за усвояване на природните ресурси на Арктика от Русия, а не толкова за Северния Морски път, който, както вече споменах по-горе скоро няма да се развие пълноценно, ако и руснаците да го промотират усилено. Ледоразбивачите им трябват и за ескорт на техните превози на енергоресурси (нефт и газ) по северното им крайбрежие. Така че те ледоразбивачите така или иначе си ги строят, но между другото си правят и пропаганда и промоция на Северния път с подобни новини. Няма лошо да се ползват различните интернет приложения, но освен картинки от сателита е много важно нещата да се проучват и на терен. По инициатива на Русия през 90-те години такова проучване на Северния морски път беше направено съвместно от Русия, Япония и Финландия. Ама това няма да го научиш от картинките в Google earth. Така, че кой точно е чукча писател от нас двамата е повече от очевидно.

едно си тролчо знае, едно си бая. що да се образова и да гледа. той си има пропагандата. Нямам намерение да те чета след второто ти изречение. Ти не искаш да погледнеш фактите, ти искаш да развиваш теории и локуми. живей си живота и наздаровя тавариш. Да живее Путин, да живее Русия... :))))