Коментари - Първи тест на открито за ”Хиперлууп” | IT.dir.bg
назад

Първи тест на открито за ”Хиперлууп”

Бъдещето на транспорта може би започва да добива форма с първия тест на високоскоростния пневматичен влак ”Хиперлууп”.

Обратно в новината

Коментари - Първи тест на открито за ”Хиперлууп” | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

От цялата работа разбрах, че едни хора са показали на едни други хора как им харчат парите и са поискали още.

Защото си прост, и докрая на жалкия си живот, най-голямото постижение ще ти бъде това, да пишеш във форума на дир.бг :)

тук малоумните пак започнаха с глупостите: китайците имали това руснаците имали онова нищо нямат маглев в китай го правеха немците парната машина - англия влака - англия първият автомобил - франция първит двигател с вътрешно горене - германия първият самолет - сащ първият дигитален компютър - сащ телефон - сащ мобилен телефон - сащ електрическа крушка - сащ ядрена електроцентрала - сащ какви китайци какви руснаци???? повръща ми се от тъпотата и наглостта ви филки

Първата ядрена електроцентрала е руска.

Ако беше толкова надеждно, вервайте ми, досега да беше направено вече това прасе, извинете трасе. Работата е как ще се изпомпва въздуха от 200 - 1000 км. тунел. Наистина преди много години имаше статии за това как да бтде направено, но толкова. Ако се движите с 1200км./час и пред вас стане разхерметизация - какво ще ви се случи. Ще се ударите в нещо твърдо. Т.е. тунелът трябва да е няколко слоен за да не стане това, и т.н.

То и въздухоплаването беше ненадеждно и преди това презокеанските плавания също, а преди това и морските... ама сега...

Кон с рог

То и продължава да е не надежно - глей колко от тия летливите падат и то доста често...

ти си беше измайсторил същата тая система на село, ама я демонтира от съображения за сигурност - разхерметизация, туй онуй, пък и плаши прасетата и кокошките..

Прав си! Най-надеждно е на село на двора под ореха тате да ти носи и сипва ракията, мама да ти прави салатката, а жената да ти разгонва мухите!!!

А Русия до 2 години ще разработи ракета, способна да унищожи цялото трасе и всичко в него.

Първо на първо, Русия поне от 70-те години има такива ракети. По тъжното е, че за да бъде построен HyperLoop и другите американски чудеса още доста държави трябва да бъдат разнебитени, доста жени и деца избити и доста бежанци прокудени. Чичо Сам само така знае да работи.

Терора долу! Съюз със СССР! :)))

Не ще направят безаналогова ракета, която може да унищожава фашисткия, краварски Хиперлуп във всяка точка на света!

Това е добра идея, но строго погледнато не е на Мъск. Много отдавна имаше подобна идея за такъв тунел под Атлантика, който да конкурира самолетните линии. Един китайски технически университет преди няколко години също представи подобен проект и макет с около сто метрово трасе в размер 1:3, заедно с влака. В Китай имат Маглев влак, при който има вече само въздушно съпротивление и логичната стъпка е то да се намали, като трасето стане закрито и се изпомпи част от въздуха.

Китайците са много напред. Само руснаците са преди тях.

за човек с клаустрофобия това звучи кошмарно и ужасяващо противно!

Ще му турят "най-добрата" каска за виртуална реалност и ще вижда простор - цял Сибир.

явно си нямаш никаква представа какво е клаустрофобия!

едва ли усещането ще е по различно от това във влак или самолет

За човека с клаустрофобията има магарешки каруци!

а за глупаците няма нисакво спасение!

хабяло малко енергия, нормално като го бута супермен

Не че не е интересен проекта... Засилват една вагонетка по едни релси, разни бизнесмени пляскат... Защо е това новина? Нека направят 100 метра тръба, поне да покрият вагонетката, това не е интересно :)

Тръбата не е нещо което инвеститорите няма да ти повярват, че знаеш как да купиш. Левитиращата на магнити вагонетка е.

Съгласих се :) първия път като го гледах ми заприлича на обикновена вагонетка на релси.

Това е откраднато от руснаците. Те го имат още от миналия век. :)))))

А претоварването G, което действа при тази скорост, как ще го неутрализират?

Като нямате поне елементарна грамотност що се пънете да сте гласовити бе.

Не се правя на гласовит. Просто не знам и затова питам. Аман от тъпи комплексари, всезнайковци!

Нужно е потеглянето и спирането да са достатъчно продължителни във времето, за да няма прекомерни натоварвания - те се случват само при ускорение и забавяне. При равномерно движение скоростта не се усеща.

Тия неща не се ли учеха някъде в 9-ти клас, не му е тук мястото за опити за елементарно ограмотяване.

Айде ся претоварване. 30% от пътниците ще пукнат 30% ще се насерат 30% само ще се оповръщат останалите ще ги вземат във формула 1.

Е що го не позлваме за ам хемус не моем да разберем?

Хаха, хямериканците с някакви шейни се занимават. А Русия вече разработи най-добрия шлем за виртуална реалност.

Ха-ха, добре бееее, признах те. Всичко що е руско, се е най-убаво, знаем го това :))) Ама да беше казал поне, че е каска, а не шлем и че последни го направиха, след като и американци и корейци и китайци вече си имат собствени модели, разработвани от години. По-добре да беше написал колко бомби и самолети има Путиту и колко е висок, снажен и смел, яздещ гол до кръста бели мечки и тигри, ха-ха-ха-ха....

смееш се, ама и ти не знаеш що се смееш :-))) човекът е постнал точно за такива като теб! о, неразумний... :-)))

Доколко е безопасно, баце?

Не изглежда по-рисково от летенето със самолет, по-скоро е по-малък рискът. Идеята за вакуумния тунел за ефикасно движение в него е прекрасна, зорът ще е да го поддържат по цялото трасе - там ще има засечки в началото докато се понаучат кое-как.

Движението в тръба е значително по-безопасно от това по открити релси. А колкото до скоростта... Едва ли има съществена разлика между това да се светнеш някъде с 300 км/ч и 1200 км/ч.

За почистващия персонал разликата е огромна.

chavdarlk

Защо постоянно наричате човека Елон? Името му е Илън, редно е да се пише или на английски или правилно на Български.

А те що викат на Иван - Айвън? А ние що викаме на Уошингтън - Вашингтон? При чуждите имена няма твърд стандарт как да се пишат на български - допустимо е по-близо до произношението (Илън), но допустимо е и по-близо до изписването им на оригиналния език (Елон).

Поне в английския правилното произношение на оригиналния език е винаги приемливо/валидно, ако и да има и други приемливи вариации. В БГ произношението (най?) често се определя от това какво не е дочул/доразбрал първият донесъл думата в БГ (справка - как произнасят примерно немското "Shiebedach".... ); друг проблем на фонетичната ни азбука е, че тя не покрива всички звуци използвани във всички езици (и масовите опити всичко да бъде вкарано в нея е една от основните причини за твърдия БГ акцент когато го има....).

Тия англогорящи така и не се научиха да четат и познават буквите, ние ли трябва да се наместваме прянмо тях. хахаха :-)