Първи тест на открито за ”Хиперлууп”
Бъдещето на транспорта може би започва да добива форма с първия тест на високоскоростния пневматичен влак ”Хиперлууп”.
Обратно в новинатаКоментари - Първи тест на открито за ”Хиперлууп” | IT.dir.bg
Коментари
От цялата работа разбрах, че едни хора са показали на едни други хора как им харчат парите и са поискали още.
тук малоумните пак започнаха с глупостите: китайците имали това руснаците имали онова нищо нямат маглев в китай го правеха немците парната машина - англия влака - англия първият автомобил - франция първит двигател с вътрешно горене - германия първият самолет - сащ първият дигитален компютър - сащ телефон - сащ мобилен телефон - сащ електрическа крушка - сащ ядрена електроцентрала - сащ какви китайци какви руснаци???? повръща ми се от тъпотата и наглостта ви филки
Ако беше толкова надеждно, вервайте ми, досега да беше направено вече това прасе, извинете трасе. Работата е как ще се изпомпва въздуха от 200 - 1000 км. тунел. Наистина преди много години имаше статии за това как да бтде направено, но толкова. Ако се движите с 1200км./час и пред вас стане разхерметизация - какво ще ви се случи. Ще се ударите в нещо твърдо. Т.е. тунелът трябва да е няколко слоен за да не стане това, и т.н.
То и въздухоплаването беше ненадеждно и преди това презокеанските плавания също, а преди това и морските... ама сега...
ти си беше измайсторил същата тая система на село, ама я демонтира от съображения за сигурност - разхерметизация, туй онуй, пък и плаши прасетата и кокошките..
А Русия до 2 години ще разработи ракета, способна да унищожи цялото трасе и всичко в него.
Първо на първо, Русия поне от 70-те години има такива ракети. По тъжното е, че за да бъде построен HyperLoop и другите американски чудеса още доста държави трябва да бъдат разнебитени, доста жени и деца избити и доста бежанци прокудени. Чичо Сам само така знае да работи.
Това е добра идея, но строго погледнато не е на Мъск. Много отдавна имаше подобна идея за такъв тунел под Атлантика, който да конкурира самолетните линии. Един китайски технически университет преди няколко години също представи подобен проект и макет с около сто метрово трасе в размер 1:3, заедно с влака. В Китай имат Маглев влак, при който има вече само въздушно съпротивление и логичната стъпка е то да се намали, като трасето стане закрито и се изпомпи част от въздуха.
за човек с клаустрофобия това звучи кошмарно и ужасяващо противно!
Ще му турят "най-добрата" каска за виртуална реалност и ще вижда простор - цял Сибир.
Не че не е интересен проекта... Засилват една вагонетка по едни релси, разни бизнесмени пляскат... Защо е това новина? Нека направят 100 метра тръба, поне да покрият вагонетката, това не е интересно :)
А претоварването G, което действа при тази скорост, как ще го неутрализират?
Като нямате поне елементарна грамотност що се пънете да сте гласовити бе.
Нужно е потеглянето и спирането да са достатъчно продължителни във времето, за да няма прекомерни натоварвания - те се случват само при ускорение и забавяне. При равномерно движение скоростта не се усеща.
Хаха, хямериканците с някакви шейни се занимават. А Русия вече разработи най-добрия шлем за виртуална реалност.
Ха-ха, добре бееее, признах те. Всичко що е руско, се е най-убаво, знаем го това :))) Ама да беше казал поне, че е каска, а не шлем и че последни го направиха, след като и американци и корейци и китайци вече си имат собствени модели, разработвани от години. По-добре да беше написал колко бомби и самолети има Путиту и колко е висок, снажен и смел, яздещ гол до кръста бели мечки и тигри, ха-ха-ха-ха....
Доколко е безопасно, баце?
Не изглежда по-рисково от летенето със самолет, по-скоро е по-малък рискът. Идеята за вакуумния тунел за ефикасно движение в него е прекрасна, зорът ще е да го поддържат по цялото трасе - там ще има засечки в началото докато се понаучат кое-как.
Защо постоянно наричате човека Елон? Името му е Илън, редно е да се пише или на английски или правилно на Български.
А те що викат на Иван - Айвън? А ние що викаме на Уошингтън - Вашингтон? При чуждите имена няма твърд стандарт как да се пишат на български - допустимо е по-близо до произношението (Илън), но допустимо е и по-близо до изписването им на оригиналния език (Елон).
Поне в английския правилното произношение на оригиналния език е винаги приемливо/валидно, ако и да има и други приемливи вариации. В БГ произношението (най?) често се определя от това какво не е дочул/доразбрал първият донесъл думата в БГ (справка - как произнасят примерно немското "Shiebedach".... ); друг проблем на фонетичната ни азбука е, че тя не покрива всички звуци използвани във всички езици (и масовите опити всичко да бъде вкарано в нея е една от основните причини за твърдия БГ акцент когато го има....).