Коментари - Всичко за най-новия руски стелт самолет (галерия) | IT.dir.bg
назад

Всичко за най-новия руски стелт самолет (галерия)

Цената на изтребителя с прякор "Шах и мат" ще е два или три пъти по-ниска от тази на американския стелт F-35

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Всичко за най-новия руски стелт самолет (галерия) | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Колкото СУ-57 видя бял свят, толкова и това творение ще види.

Да живее бългаската авиация и нашия бг ас-президент. То всички останали са боклуци.

МиГ-29 са ЗАКУПЕНИ от България, не са подарък. Цената е 11 600 000 преводни рубли за боен самолет (изделие 9-12А) и 12 300 000 за единична спарка (изделие 9-51). Стойността на преводната рубла е фиксирана през 1963 на 0,987412 грама чисто злато. Или цената, която плащаме е по около 12 тона чисто злато за самолет. По днешните цени от около $55 за грам, това прави по около 673 милиона долара за самолет. Точно така, братския СССР ни ПРОДАВА самолетите за над половин милиар долара бройката.

Според твоите данни излиза следното: През 1989 г средната месечна заплата в България беше 270 лв. При курс от 1.05 лв за преводна рубла това прави 257 преводни рубли или 254 грама злато, равняващи се на 13965 днешни долара. Доста богати сме били А?...и мело да си го позволим.

Сергей Симонов, „Каспаров.ру“• Сергей Симонов, „Каспаров.ру“ Ако утре засвири тръбата Представете си как няколко слепи, тромави Су-57 се вдигат срещу стотици самолети пето поколение. Които ще получат цялата необходима информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети. Оръжие и техника на вероятния противник Су-57 е твърде далеч от параметрите на пето поколение „Чудото“ Су-57 „Тъй като производителите намалиха с 20 % цената на Су-57, за същите пари ще можем да купим пет пъти повече самолети“, израдва се някакъв дилетант от правителствено равнище. За първи път видях Су-57 (тогава еще Т-50) на Международната изложба на космическа и авиационна техника през 2011 г. Загърнат, зачохлен под колесника. Строго секретен. С трепет го изкараха на полосата за пробен полет. Ех, най-сетне! Ето го, дългоочакваният изтребител пето поколение. На фона на високоманеврения съветски ветеран Су-27, „свръхмодерният” Т-50 приличаше на хипопотам с дизелово гориво. Запуск, вой на двигатели, сбъднатата мечта описа тромава „палачинка” над летището и след три минути се приземи. Не видях скорост, не видях маневреност. Преди него старичък F-15 („Ийгъл”) се изстреля към висините като ракета, бързо се изгуби на километри от очите ни, като премина звуковата бариера на минимална височина. На другия ден при запуска на Су-57 нещо в двигателя заклини. Дотук добре. Изводи: 1. Су-57 не е самолет от пето поколение. Първото, което отличава модерния самолет от представителите на четвърто поколение, е високата степен на „невидимост“. Тоест, технологията „Стелт“. Чиято най-важна характеристика е ефективната разсейваща площ (ЕРП). ЕРП на летателния апарат участва в уравнението за далечината на радиолокационно засичане и определя разстоянието, на което самолетът може да бъде открит от РЛС на противника. ЕРП зависи от формата на планера (ъглово съотношение, обтекаемост на отразяващите повръхности и качество на материалите, които ги изграждат).

Su-57 никога не декларирал че е Стелт самолет или 5-то поколение. Води се 4++ къде ми го сравняваш с Ф-35, макар че освен невидимостта той бие по всички други показатели Ф-35. И как можеш да допуснеш че той няма никаква връзка със сателити. Той още докато е в хамбара се зарежда с данни от сателита и знае за идващите неприятели. какво ми копираш съчинения на един предател, той такива глупости може да ти сътвори също като нашия Г. Марков.

2...ЕРП на Су-57 е тайна, крита зад седем врати със седем катинара. Защо ли? Защото при Су-57 няма и помен от „Стелт”-технология. ЕРП на американския F-22 („Раптор”) е величина, изписвана като 0,0001 кв. м. Докато при Су-57 същият параметър представлява 0,5 кв.м! Забелязвате ли разликата? По този показател руската летяща табуретка отстъпва дори на китайския J-20. Индийците, които се правиха на гламави цели 9 години, купуваха руски самолети и даваха заявки за новото чудо на руското самолетостроене, след като видяха Су-57, категорично заявиха, че не отговаря на критериите за пето поколение и пратиха руските оръжейни търговци на майната им. Като му гледам силуета, имам чувството, че е дялан с брадва. Защото го конструираха на коляно, без сериозни изследвания и изпитания. Към предишнитне модели на Су добавиха няколко нови детайла, колкото да заприлича поне малко на F-22. И това беше. F-22 „Раптор” Без сериозни изпитания за прототипите. Дилетантство и профанация. „Стелт” е изключително скъпа технология. Само разработката на „Раптор” струва 65 милиарда долара! При използване на наличния научен и технически потенциал, свръхмодерни технологии и огромния опит в тази област. В проекта Су-57 вложиха около 4 млрд. долара. От тях откраднаха половината. Работата над изтребителя започна върху чист бял лист. При фалирали авиационни конструкторски бюра и 50 % разрушена научна база. Погледнете стърчащите, непокрити двигатели с огромни кръгли сопла. Каква маскировка и невидимост а ла „Стелт”? С грамадната си топлинна следа самолетът ще бъде открит по инфрачервеното излъчване от далеч по-стари противници. Подобна цел с лекота ще може да засече и да ликвидира даже F-16. Сравнени със новата руска надежда, F-22 и F-35 изглеждат като космически кораби от филма „Звездни войни”. 2. Скорост и маневреност

3....2. Скорост и маневреност Нашето изделие е определено като „свръхманеврено”. За смях и на малките деца. Снабден е с два двигателя АЛ-41Ф1 с управляем вектор на тягата. Тягата на всеки двигател е 8 тона (сумарно 17 тона, което е явно недостатъчно за тежък изтребител). Отсреща имаме двигател Pratt & Whitney F119 при F-22 с тяга 10 тона (сумарно 21 тона) с управляем вектор на тягата и плоски стеснени сопла, които значително намаляват топлинната следа. Двигателят е „скрит” и надеждно защитен вътре в корпуса. Предимството на американския самолет е 25 % при равна маса при излитане. При напълно зареден Су-57 масата е 30,5 тона (по обективни данни е доста повече, понеже Су-57 е с по-голяма площ от „Раптор” и в производството му са вложени по-малко композитни материали). При F-22 аналогичната маса е 29 тона. Тоест, американският изтребител е с една трета по-мощен. И далеч по-маневрен, като се имат предвид формата и електрониката за управление на полета. При нашия самолет електрониката е изградена върху процесора „Елбрус“, което само по себе си е тъжно. Или смешно. Никаква свръхзвукова скорост, заявена от конструкторите, няма как да бъде постигната без форсаж. Докато при F-22 това е работният режим (1,2 Мах без форсаж). 3. Електроника и средства за наблюдение Радиолокационната станция (РЛС) на F-22 е AN/APG-77 с 241 км далечина за откриване на цели с ЕРП от 1 кв. м. Тоест, нашият Су-57 със сигурност ще бъде открит на не по-малко от 120 км при заявена ЕРП от 0,5 кв. м. Су-57 притежава перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка”, с предполагаема далечина за откриване на цели с ЕРП 1 кв. м цели 400 км! Не е истина, разбира се. Приемно-предаващите модули са с 25 % по-малко от американския самолет и с далеч по-лошо качество. При ЕРП на „Раптор” 0,0001 кв. м РЛС „Белка” няма да свърши никаква работа. Летецът по-скоро ще види противника с очите си, преди да го засече с радара.

Но защо конструкторите са заложили на „перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка””, вместо да използват напълно готовия радиолокатор Н035 „Ирбис”? Поради несъответствие в габаритите. Както винаги. 4.Въоръжението Нашите „творци” се гордеят с 30-милиметровото оръдие 9А1-4071. Оръдие на самолет от пето поколение?! Моля ви се! Та това е атрибут на изтребителите от Втората световна. Всъщност Су-57 е гол. За него така и не бяха подготвени нито съвременни ракети „въздух-въздух”, нито „въздух-земя”. Даже макети не са нахвърляни. С какво разполага ли? С ракета Р-77, приета на въоръжение през 1994 г.!! С пределна далечина 110 км. Срещу AIM-120D на F-22 с пределна далечина 200 км. И с подготвяната ракета NCADE, предназначена за прехващане на балистически ракети с малка и средна далечина в активната и възходяща част от траекторията в пределите на атмосферата и извън нея. Подобно въоръжение гарантира, че Су-57 ще бъде открит и унищожен от разстояние, което е извън пределите на оръжията му. 5. Електрониката Тук нещата са още по-ясни. Процесорът „Елбрус“ се състезава с американския пилотски шлем, който има 360 градуса кръгов обзор, сякаш летецът се носи във въздушното пространство извън кабината. 6. Серийното производство От първия полет през 2010 г. до днес са произведени 10 (десет!) действащи прототипа на Су-57. По един годишно. Подобна е и перспективата за серийно производство: по един на година. Нека да са два. В такъв случай заявените от министерството на отбраната 76 броя ще бъдат готови към 2057 г. Когато ще цъфнат ябълки на Марс. Според мен двешна Русия не е в състояние да организира серийно производство на истински авиационни бойни машини. Дотам сме я докарали. В САЩ вече са произведени 200 (двеста!) броя F-22. Няма нужда от повече. Няма срещу кого да воюват. До 2050 г. извън държавите от НАТО на хоризонта не се виждат настоящи или потенциални конкуренти във въздушното пространство. Да не забравяме F-35 с вертикално излитане от палубите на самолетоносачи и 600 броя многоцелеви бойни самолети ”Юрофайтър-Тайфун” (поколение 4+), неизброимото количество дронове и огромния брой шпионски и комуникационни спътници.

5....Извод Су-57 е боклук, още непуснат в серийно производство. Представете си как няколко слепи, тромави, откриваеми от пределна дистанция и въоръжени с 30-милиметрови оръдия Су-57 се вдигат във въздуха, за да „разгонят фамилията” на американците. Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети. Ала на нашите герои не им пука. Те напират да влязат в близък бой и да разстрелят врага с музейните си пушчици. Покришкин и Кожедуб ряпа да ядат. Ура. Победа…

Докато не му направят голям кенеф, за да може сутрин поркания гном да измета пияното кафяво брауни, та да му олекне, ич не ми го хвалете!

...като гледам, как руснаците "нищо не могат", започвам да се притеснявам, защото в крайна сметка истеричните русофоби, вместо само да плюят и храчат е добре да се замислят, а САЩ и партньорите от НАТО, да си направят сметка, преди да се репчат на Русия и да дрънкат с оръжие покрай границите ѝ...

Картонът със сигурност не дрънка, само 'лопа на кухо :) От какво точно да се притесняват САЩ? Въпросната чудесия щяла да полети за пръв път през 2023 и при най-оптимистични очаквания да бъде произведена в 300 (!) бройки които хем щели да завладяват експортни пазари (Good luck..) хем да заменят поне частично собствените сдухани и изгнили съветски МиГ29. Щатите СЕГА имат 400+ F35, след 15 години ще са 2000+

Красива ,елегантна ,аеродинамична и смъртоносна машина е нови руски сухой Су-75 Шахмат ...е това определено не ти е краварските гюме нелетящия дефектоносесец тухлата f-35 това жалко дефектирало копие на още съветския як-141...и това са просто факти.

Красивата, елегантна, хммм аеродинамична дама в белия костюм стюардесата на новия изтребител ли е - надеждна като целия граждански флот?

"Факти" са само в болната ти кратуна, пълна с петолъчки и кремълски фекалии. След 5-те летящи бройки на безаналоговия им самолет 4.5 поколение, можем ли да очакваме въпросният макет да полети?

Бре, не думай! Да не би някой вече да е загинал, затиснат от мокър картон?

ТТХ посочени в статията търпят корекции, но като цяло от Дир са дали по-изчерпателна информация отколкото досега.

И какви точно ТТХ може да има макет от фазер ? :)))

Може да е от брезов шперплат и брезент.

МиГ-29 са ЗАКУПЕНИ от България, не са подарък. Цената е 11 600 000 преводни рубли за боен самолет (изделие 9-12А) и 12 300 000 за единична спарка (изделие 9-51). Стойността на преводната рубла е фиксирана през 1963 на 0,987412 грама чисто злато. Или цената, която плащаме е по около 12 тона чисто злато за самолет. По днешните цени от около $55 за грам, това прави по около 673 милиона долара за самолет. Точно така, братския СССР ни ПРОДАВА самолетите за над половин милиар долара бройката.

Изобщо не ни затрудни, бяхме богати. През 1989 г средната месечна заплата в България беше 270 лв. При курс от 1.05 лв за преводна рубла това прави 257 преводни рубли или 254 грама злато, равняващи се на 13965 днешни долара.

Пълен си със информация ! Да не би да си ги плащал лично ти ?! По вероятно си бил с баща си в казармата . С какво ви друсат тия кравари ?!

Русофилите пак се о..раха със сто статии за поредния картонен модел. С лазерите, какво стана?! Но има логика, на кремълската пропаганда трябва да се помага, защото за всеки разумен човек тя отдавна е жалка! В Русия 20 милиона получават до 100 долара на месец! И още много са около тази сума! Това е реалността! Бедняци, които се опитват да излъжат тъпаците, че са велики!

За първо това е макета.. За второ още няма мотор за него, както при су-57 се чака за Изделие 30.. Според държавните източници това ще е 2023, според руските блогъри най-рано 2028.. Начи самолета преди 2030 няма да е готов.. То тогава почва 6. генерация при САЩ.. Иначе за Америка ф-35 е предвидено да се произвежда до 2035 година..

Като ви чета тук ще излезе, че всички сте авиоинженери и свръхумове в самолетостроенето и авиацията. Чудя се с толкова умове, защо чакаме толкова години за Ф16?! Що сте толкова прости бе пъпчиви тюфлеци, които никога не са виждали Калашник на живо, но ми говорят и пишат за радари, технологии и т.н. Д.е.е.б.а в.а.ш.а.т.а мадър!

Боравенето с Калашник много няма да ти помогне в разбирането на радарите и модерните технологии. По-полезно щеше да ти е ако беше беше внимавал в часовете по Физика и Математика в Училище ;) (Университет в твоя случай е прекалено висока летва)

Самолет е това което лети, а това, което ще полети след 2години е проект за самолет и така ясно е че руснаците са показали някакъв прототип, което е чудесно. Казано по разбираемо поканили са публика на вечеря и са връчили менюто, като са казали, че в момента обучават майстор готвачите и сервирането ще е готово след петилетка!

Ако руската "технология " е новост щеше да е военна тайна... ама са 30 г назад и затова е медийна новина..ха.ха За да може джуджето да отчита кражбите които прави от руските граждани.

5....Извод Су-57 е боклук, още непуснат в серийно производство. Представете си как няколко слепи, тромави, откриваеми от пределна дистанция и въоръжени с 30-милиметрови оръдия Су-57 се вдигат във въздуха, за да „разгонят фамилията” на американците. Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети. Ала на нашите герои не им пука. Те напират да влязат в близък бой и да разстрелят врага с музейните си пушчици. Покришкин и Кожедуб ряпа да ядат. Ура. Победа…

Но защо конструкторите са заложили на „перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка””, вместо да използват напълно готовия радиолокатор Н035 „Ирбис”? Поради несъответствие в габаритите. Както винаги. 4.Въоръжението Нашите „творци” се гордеят с 30-милиметровото оръдие 9А1-4071. Оръдие на самолет от пето поколение?! Моля ви се! Та това е атрибут на изтребителите от Втората световна. Всъщност Су-57 е гол. За него така и не бяха подготвени нито съвременни ракети „въздух-въздух”, нито „въздух-земя”. Даже макети не са нахвърляни. С какво разполага ли? С ракета Р-77, приета на въоръжение през 1994 г.!! С пределна далечина 110 км. Срещу AIM-120D на F-22 с пределна далечина 200 км. И с подготвяната ракета NCADE, предназначена за прехващане на балистически ракети с малка и средна далечина в активната и възходяща част от траекторията в пределите на атмосферата и извън нея. Подобно въоръжение гарантира, че Су-57 ще бъде открит и унищожен от разстояние, което е извън пределите на оръжията му. 5. Електрониката Тук нещата са още по-ясни. Процесорът „Елбрус“ се състезава с американския пилотски шлем, който има 360 градуса кръгов обзор, сякаш летецът се носи във въздушното пространство извън кабината. 6. Серийното производство От първия полет през 2010 г. до днес са произведени 10 (десет!) действащи прототипа на Су-57. По един годишно. Подобна е и перспективата за серийно производство: по един на година. Нека да са два. В такъв случай заявените от министерството на отбраната 76 броя ще бъдат готови към 2057 г. Когато ще цъфнат ябълки на Марс. Според мен двешна Русия не е в състояние да организира серийно производство на истински авиационни бойни машини. Дотам сме я докарали. В САЩ вече са произведени 200 (двеста!) броя F-22. Няма нужда от повече. Няма срещу кого да воюват. До 2050 г. извън държавите от НАТО на хоризонта не се виждат настоящи или потенциални конкуренти във въздушното пространство. Да не забравяме F-35 с вертикално излитане от палубите на самолетоносачи и 600 броя многоцелеви бойни самолети ”Юрофайтър-Тайфун” (поколение 4+), неизброимото количество дронове и огромния брой шпионски и комуникационни спътници.

3....2. Скорост и маневреност Нашето изделие е определено като „свръхманеврено”. За смях и на малките деца. Снабден е с два двигателя АЛ-41Ф1 с управляем вектор на тягата. Тягата на всеки двигател е 8 тона (сумарно 17 тона, което е явно недостатъчно за тежък изтребител). Отсреща имаме двигател Pratt & Whitney F119 при F-22 с тяга 10 тона (сумарно 21 тона) с управляем вектор на тягата и плоски стеснени сопла, които значително намаляват топлинната следа. Двигателят е „скрит” и надеждно защитен вътре в корпуса. Предимството на американския самолет е 25 % при равна маса при излитане. При напълно зареден Су-57 масата е 30,5 тона (по обективни данни е доста повече, понеже Су-57 е с по-голяма площ от „Раптор” и в производството му са вложени по-малко композитни материали). При F-22 аналогичната маса е 29 тона. Тоест, американският изтребител е с една трета по-мощен. И далеч по-маневрен, като се имат предвид формата и електрониката за управление на полета. При нашия самолет електрониката е изградена върху процесора „Елбрус“, което само по себе си е тъжно. Или смешно. Никаква свръхзвукова скорост, заявена от конструкторите, няма как да бъде постигната без форсаж. Докато при F-22 това е работният режим (1,2 Мах без форсаж). 3. Електроника и средства за наблюдение Радиолокационната станция (РЛС) на F-22 е AN/APG-77 с 241 км далечина за откриване на цели с ЕРП от 1 кв. м. Тоест, нашият Су-57 със сигурност ще бъде открит на не по-малко от 120 км при заявена ЕРП от 0,5 кв. м. Су-57 притежава перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка”, с предполагаема далечина за откриване на цели с ЕРП 1 кв. м цели 400 км! Не е истина, разбира се. Приемно-предаващите модули са с 25 % по-малко от американския самолет и с далеч по-лошо качество. При ЕРП на „Раптор” 0,0001 кв. м РЛС „Белка” няма да свърши никаква работа. Летецът по-скоро ще види противника с очите си, преди да го засече с радара.

2...ЕРП на Су-57 е тайна, крита зад седем врати със седем катинара. Защо ли? Защото при Су-57 няма и помен от „Стелт”-технология. ЕРП на американския F-22 („Раптор”) е величина, изписвана като 0,0001 кв. м. Докато при Су-57 същият параметър представлява 0,5 кв.м! Забелязвате ли разликата? По този показател руската летяща табуретка отстъпва дори на китайския J-20. Индийците, които се правиха на гламави цели 9 години, купуваха руски самолети и даваха заявки за новото чудо на руското самолетостроене, след като видяха Су-57, категорично заявиха, че не отговаря на критериите за пето поколение и пратиха руските оръжейни търговци на майната им. Като му гледам силуета, имам чувството, че е дялан с брадва. Защото го конструираха на коляно, без сериозни изследвания и изпитания. Към предишнитне модели на Су добавиха няколко нови детайла, колкото да заприлича поне малко на F-22. И това беше. F-22 „Раптор” Без сериозни изпитания за прототипите. Дилетантство и профанация. „Стелт” е изключително скъпа технология. Само разработката на „Раптор” струва 65 милиарда долара! При използване на наличния научен и технически потенциал, свръхмодерни технологии и огромния опит в тази област. В проекта Су-57 вложиха около 4 млрд. долара. От тях откраднаха половината. Работата над изтребителя започна върху чист бял лист. При фалирали авиационни конструкторски бюра и 50 % разрушена научна база. Погледнете стърчащите, непокрити двигатели с огромни кръгли сопла. Каква маскировка и невидимост а ла „Стелт”? С грамадната си топлинна следа самолетът ще бъде открит по инфрачервеното излъчване от далеч по-стари противници. Подобна цел с лекота ще може да засече и да ликвидира даже F-16. Сравнени със новата руска надежда, F-22 и F-35 изглеждат като космически кораби от филма „Звездни войни”. 2. Скорост и маневреност

Сергей Симонов, „Каспаров.ру“• Сергей Симонов, „Каспаров.ру“ Ако утре засвири тръбата Представете си как няколко слепи, тромави Су-57 се вдигат срещу стотици самолети пето поколение. Които ще получат цялата необходима информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети. Оръжие и техника на вероятния противник Су-57 е твърде далеч от параметрите на пето поколение „Чудото“ Су-57 „Тъй като производителите намалиха с 20 % цената на Су-57, за същите пари ще можем да купим пет пъти повече самолети“, израдва се някакъв дилетант от правителствено равнище. За първи път видях Су-57 (тогава еще Т-50) на Международната изложба на космическа и авиационна техника през 2011 г. Загърнат, зачохлен под колесника. Строго секретен. С трепет го изкараха на полосата за пробен полет. Ех, най-сетне! Ето го, дългоочакваният изтребител пето поколение. На фона на високоманеврения съветски ветеран Су-27, „свръхмодерният” Т-50 приличаше на хипопотам с дизелово гориво. Запуск, вой на двигатели, сбъднатата мечта описа тромава „палачинка” над летището и след три минути се приземи. Не видях скорост, не видях маневреност. Преди него старичък F-15 („Ийгъл”) се изстреля към висините като ракета, бързо се изгуби на километри от очите ни, като премина звуковата бариера на минимална височина. На другия ден при запуска на Су-57 нещо в двигателя заклини. Дотук добре. Изводи: 1. Су-57 не е самолет от пето поколение. Първото, което отличава модерния самолет от представителите на четвърто поколение, е високата степен на „невидимост“. Тоест, технологията „Стелт“. Чиято най-важна характеристика е ефективната разсейваща площ (ЕРП). ЕРП на летателния апарат участва в уравнението за далечината на радиолокационно засичане и определя разстоянието, на което самолетът може да бъде открит от РЛС на противника. ЕРП зависи от формата на планера (ъглово съотношение, обтекаемост на отразяващите повръхности и качество на материалите, които ги изграждат).

Гледан филм. Ще, ще.

Тези пияници и до ден днешен не могат да създат самолет с параметрите на Ф15, тръгнали пак глупости да приказват и анимации да прожектират. Но луд умора няма.....

Да благодарим на цирк Русия и на конферансието му Владимир Владимирович Обнулени, за това че ежедневно се грежат за веселото ни настроение с нови вицове, смешни анимации, а вече и с дървени макети.

Това са само МЕЧТИИИ.Няма никаква руска електроника само американска.Предизборен освежаващ номер на Путин.Нищо повече

Руския стелт - най-падащия стелт!

Лично руският президент Владимир Путин приветства премиерата на новата военна играчка и похвали изтребителя за това, че има голям обхват и остава почти невидим за радарите. Досега Русия нямаше такъв високотехнологичен изтребител, допълни шефът на Кремъл. Догонване както казва един умник тук. Колкото до цената - да дам пример. Когато се появиха плазмените телевизори струваха по 3000 и нагоре. Когато изчезнаха по 600. И с руския самолет е така - 20 години след първите с крадена технология. Като китайски телевизор. то и китайския чесън е най евтин и бангладешкия памук. Въпрос на стандарт.

ЧОВЕЧЕСТВОТО Е ЕДНО. К-19 ВИ ПОКАЗВА ЯСНО ВСЕКИ ДЕН ТОВА, НАЛИ... "Първият човек, който е изругал, вместо да хвърли камък, е бащата на цивилизацията." Зигмунд Фройд Едно единствено служебно правителство за целия свят, защо. Това означава, че повече няма да има войни. Това означава, че няма да се налага да държим милиони хора в армиите без никаква полза, войниците функционират почти като затворници. Но те могат да станат продуктивни, да бъдат полезни. Ако тези хора се влеят обратно в човечеството, това ще означава край на бедността и постоянната психосоматична манипулация. В момента, седемдесет процента (пряко и непряко) от националните приходи на всяка държава отиват в армията, а останалата част от страната живее с тридесет процента. Ако армиите изчезнат, седемдесет процента от приходите на всяка страна ще бъдат налични. Не е нужно да има бедност и епидемии, не е нужно да има никакви просяци и толкова много психосоматични болни хора. От една страна, ние създаваме огромни армии, а от друга убиваме хората чрез глад, епидемии и психосоматични манипулации, а тези армии не правят нищо. Те са просто професионални убийци, професионални престъпници, обучени престъпници. Ние ги обучаваме как да убиват. Говорим за хуманност, за цивилизация, а все още седемдесет процента от нашите приходи отиват за убиване. Едно световно служебно правителство означава огромна промяна, революция. Цялата земя ще има полза от това. Ако има само едно световно правителство, то може да бъде само служебно. Сега правителствата не са служебни, те имат истинска власт (господар и роб, лидер и останалите) като президентът на държавата или министър-председателят на държавата, но в едно служебно правителство нещата ще бъдат различни. Сега, например, имате началник на пощата, той е служебно лице, без власт, той има работа, задължения, но няма власт. Няма нужда от власт. Човекът, който ръководи вашите железници - каква власт има той. Той има служебни задължения. Науката сега е в състояние, ако не е ангажирана с войни и със създаването на повече (количество, качество и видове) оръжия, да създаде толкова много храна, че повече хора да могат да живеят щастливо на земята, отколкото сега. Милиарди и милиарди хора могат да живеят в радост, без глад, без епидемии, без психосоматични манипулации, без страдание и болести. Но науката трябва да бъде освободена от робството на държавите (безсмислени днес йерархии и бюрокрации), които насилват своите учени да създават повече оръжия и разрушителни технологии. Учените функционират почти като затворници. Ако човечеството не стане едно цяло, подгответе се да изчезнете от тази планета. Има интелигентни хора, които биха искали да оцелеят, които искат тази красива планета да стане още по-красива, това човечество да стане още по-интелигентно, но човечеството като цяло дори не знае за опасността, която наближава с всеки изминал миг.

Статия в която има 12 ЩЕ-та на 24 изречения

Ама Путин не го хареса ......... Толкова държавни пари за едно няма нищо !

"черната му кутия" ще е жълта на кафяви точки и Стьопа, ще се обажда на повикване.

Три пъти За стелта За Рашка И за Пиздин

Помислих, че е литнал и са продали първите 100 бройки. Защото F-35 се разписа няколко пъти в Сирия и Иран.

Ами въпросният самолет е планиран да влезе на въоръжение в руската армия през 2025 г, т.е. след 4 г. Ако това ти се струва много време, си спомни, че и ние някъде тогава трябва да получим 8-те изтребителя F-16, които закупихме от американците преди две-три години! И руската армия ще плати по около $30 милиона на бройка от тези нови самолети, а ние, благодарение на нашите "евроатлантически" управници, платихме по $150 милиона на бройка на нашите американски "братя" (и то за F-16, който като модел е конструиран преди 50 г!)! Колкото до F-35, спомням си, че преди няколко месеца един такъв се "разписа" на дъното на океана край Япония! Също си спомням, че F-35 имаше някакъв софтуерен "бъг", който караше двигателя му да изключва по време на полет, така че летенето с такъв самолет е малко като руска рулетка, никога не знаеш кога софтуера му ще крашне (сигурно е писан от Майкрософт)!

Абе 7657 ,къде прочете 2025 г ,като в статията пише "да влезе в серийно производство 2026 -27 г ".Обаче за да се използва ефективно трябва и летците да се обучат на него,което значи не по-рано от 2030г.Или аз не мога да чета или ти? От друга страна първите наши самолети по план идват 2023 г и техния радар не е по-лош от руския ,защото е със същата антена с фазирана решетка и може да следи 26 цели като води огън едновременно по 8 от тях.Бъди малко по-коректен все пак.

Ами то пише и , че първият му полет "ще" е еди кога си, ама не четеш....Това е само макет.

само не разбрах от какъв стиропор е направен - руски или китайски, както и колко деца трябват за да го държът на хвърчило във въздуха.

Като ваксината Спутник дето и на прасетата не искат да я слагат...... Вероятно, може, ще, някота и т.н. са руските оръжия....

Да, западните прасета предпочитат "информационни" РНК ваксини, и затова доста от тях ще се гътнат преди Коледа!

кофти ли ти става, че само в Масква има па 10 000 заразени на ден, а Спутника не искат да си го слагат дори работниците в завода, който произвежда ваксината :)

В Русия сега мрат като мухи защото и ваксината им е като всичко останало...

А при теб на село няма вирус. Ще ти пиша защо няма . Майка ти кака Кина видната политработничка си сваля розовите кюлоти, и си показва косматата си хралупа . И ,вируса като му ,замирише на сернисто . К'во прави ,беж към Русия

Това за Спутника откъде го чухте ? Последното, за което писаха беше обръщението на ЕС към Русия за "взаимно признаване на ваксините". Това не е ли признание на Спутник ?

Нямаше ли пари за по-дебела поцинкована ламарина?

шах и мат - руснаците сами се матират с тоя "самолет" :) направили нещо 4-то поколение, а га прадават за 5-то, в същото време САЩ разработват 7-мо поколение

С манивела ли пали?

Не, ако искаш да пали с манивела, си вземи Ф-35! Ф-35 също имат навика двигателя им да изключва по време на полет, така че осигуряват допълнителни възбуждащи преживявания на своите пилоти, и затова са неколкократно по скъпи от руските самолети!

"Шах" при излитането и "шах и мат" при казането.

Стелт - чушки. Изкопирали са нещо, ама не им се е получило.

" Основни клиенти на самолета биха били страните в Близкия Изток, Виетнам, Алжир, Аржентина, Азербайджан, Армения, Бангладеш, Беларус, Виетнам, Венесуела. Сърбия и Индия също могат да са потенциални купувачи, както и всички страни, имащи по-трудни отношения със Запада. " Сърбите влизат в ЕС , а Индия си има добри отношение с лошия запад ... и това са единствените, които не са фалирали от целия списък.

Грешка, май Азербайджан не е ...

_stankow

Виетнам, Алжир, Азербайджан,Беларус кога пък са "фалирали" ?? Особено Виетнам ?

да, толкова е "стелт", чеи индийците отказаха да го купят, след като бяха направили заявка :)