Сайтът Motherboard съобщава, че Линдзи Лоън, наред с други известни личности, спортисти и влиятелни лица са вземали големи плащания, за да популяризират криптовалути и NFT.

Списъкът, който беше публикуван в Twitter от независимия изследовател ZachXBT, разкрива, че компании са се възползвали от услугите на инфлуенсъри и звезди, за да наложат на широката общественост идеите за web3, NFT и различни криптовалути.

Според ZachXBT Линдзи Лоън е вземала 25 000 долара за "ръчно изработен "туит", 20 000 долара за "ретуит" и 35 000 долара за "пакетни сделки", които, т.к. бележки на уебсайта обикновено се състоят от смесица от оригинално и ретуитнато съдържание. 

Motherboard се свъра с 60 от акаунтите в списъка и няколко от тях обясниха процеса за извършване на платена работа. Според един от източниците на Motherboard тарифите са такива, като има вариации спрямо популярността на рекламното лице.

Информацията разкрива как NFT-тата се налагат посредством груба реклама и "купуване" на знаменитости, които да ги промотират. Много потребители губят парите си, защото не разбират напълно процеса. Рекламата на web3 пък е пряко в ущърб на интереса на обществото, защото противно на обещанията - това не е децентрализирана версия на интернет. Вместо това web3 залага много повече на плащането на различни такси и би донесло полза единствено на големите инвеститори.