Facebook ребрандира и марката Oculus | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook ребрандира и марката Oculus
Снимка: Facebook

Facebook ребрандира и марката Oculus

С новото име на компанията – Meta – идват и някои други промени

| Редактор: Катя Димитрова 9 2358

След като вчера стана ясно, че компанията Facebook вече ще се казва Meta, се появиха и някои други новини около това решение. Сред по-любопитните е, че технологичният гигант ребрандира и марката Oculus.

Припомняме, че става дума за подразделение на бившата Facebook Technologies, което произвежда шлемове за виртуална реалност. От началото на 2022 г. Oculus Quest ще се нарича Meta Quest. По същия начин и приложението вече ще се казва Meta Quest App.

Според новия технически директор на компанията Андрю Босуърт, целта на промяната е да поясни на потребителите, че Quest е Meta продукт. "Всички ние имаме силна привързаност към марката Oculus и това беше много трудно решение. И въпреки че променяме името, мога да ви уверя, че оригиналната визия на Oculus остава дълбоко вградена в това как Meta ще продължи да стимулира масовото приемане на виртуалната реалност", добави той.

Възможността името Oculus да изчезне вероятно е нещо, което почитателите ѝ са предполагали неведнъж, откакто Facebook придоби компанията през 2014 година. За добро или лошо, това вече е факт.

Facebook ребрандира и марката Oculus

Facebook ребрандира и марката Oculus

С новото име на компанията – Meta – идват и някои други промени

| Редактор : Катя Димитрова 9 2358 Снимка: Facebook

След като вчера стана ясно, че компанията Facebook вече ще се казва Meta, се появиха и някои други новини около това решение. Сред по-любопитните е, че технологичният гигант ребрандира и марката Oculus.

Припомняме, че става дума за подразделение на бившата Facebook Technologies, което произвежда шлемове за виртуална реалност. От началото на 2022 г. Oculus Quest ще се нарича Meta Quest. По същия начин и приложението вече ще се казва Meta Quest App.

Според новия технически директор на компанията Андрю Босуърт, целта на промяната е да поясни на потребителите, че Quest е Meta продукт. "Всички ние имаме силна привързаност към марката Oculus и това беше много трудно решение. И въпреки че променяме името, мога да ви уверя, че оригиналната визия на Oculus остава дълбоко вградена в това как Meta ще продължи да стимулира масовото приемане на виртуалната реалност", добави той.

Възможността името Oculus да изчезне вероятно е нещо, което почитателите ѝ са предполагали неведнъж, откакто Facebook придоби компанията през 2014 година. За добро или лошо, това вече е факт.