Samsung продаде 1 млн. Galaxy S за 45 дни в САЩ
0
77
Моделът на Самсунг - Galaxy S е бестселър в световен мащаб, но изненадващото е, че реализира подобни продажби и в Америка, пише техническата притурка на CNN - Fortune Tech (tech.fortune.cnn.com). Ултратънкият смартфон много се харесва, заради малкия форм-фактор, 4-инчовият Super-AMOLED дисплей и скоростта на 1GHz Hummingbird процесор, с който разполага.
Android-базираните смартфони изпреварват продажбите на iPhone 4, реализирани от AT&T и T-Mobile. Но, дали невероятният успех на Android не се дължи на факта, че се продава от Verizon, заявяват познавачи на американския пазар, защото мобилната мрежа на оператора е най-голямата и най-добра в САЩ. "И ако iPhone се предлагаше от Verizon, никой нямаше да купуват Android", продължават да наливат масло в огъня, критиците на операционната система на Google.
Но Samsung официално заявяват, че са продали 1 милион устройства от T-Mobile Vibrants и AT&T Captivates (и двете са версии на Galaxy S, разработени специално за оператора) за по-малко от месец, като половината от реализираните продажби са в САЩ. Това категорично доказва, че Android не разчита на неумението на AT&T да пласира изключителния iPhone.
Истината е взаимен интерес: първо Google си прави безплатна реклама на гърба на операционната система, а Samsung, който е и OEM хардуерен изпълнител на части от телефон на Apple предлага един доста "по-лек iPhone 4", с по-голям и по-ярък дисплей, и на много по-евтина цена.
Android-базираните смартфони изпреварват продажбите на iPhone 4, реализирани от AT&T и T-Mobile. Но, дали невероятният успех на Android не се дължи на факта, че се продава от Verizon, заявяват познавачи на американския пазар, защото мобилната мрежа на оператора е най-голямата и най-добра в САЩ. "И ако iPhone се предлагаше от Verizon, никой нямаше да купуват Android", продължават да наливат масло в огъня, критиците на операционната система на Google.
Но Samsung официално заявяват, че са продали 1 милион устройства от T-Mobile Vibrants и AT&T Captivates (и двете са версии на Galaxy S, разработени специално за оператора) за по-малко от месец, като половината от реализираните продажби са в САЩ. Това категорично доказва, че Android не разчита на неумението на AT&T да пласира изключителния iPhone.
Истината е взаимен интерес: първо Google си прави безплатна реклама на гърба на операционната система, а Samsung, който е и OEM хардуерен изпълнител на части от телефон на Apple предлага един доста "по-лек iPhone 4", с по-голям и по-ярък дисплей, и на много по-евтина цена.