Недоволните от М-тел се организират в нета
0
84
Нов портал – www.mtelbg.eu – ще събира от утре жалбите на всички пострадали от Мтел и ще даде глас на онези новини за компанията, които не могат да попаднат в медиите, където мобилният оператор е рекламодател, съобщиха от Асоциацията на потребителите на телекомуникационни и интернет услуги, цитирани от "Всеки ден".
Порталът е на български и немски, с което “Austria Telecom” – компанията-майка, ще получава реална информация за потребителските претенции и тенденциите на българския пазар за електронни съобщения. Подобен портал за конкретна компания се прави за пръв път у нас.
Идеята е да се защитят интересите на клиентите на Мобилтел ЕАД, много от които наскоро бяха потърпевши от промяната в билинг-системата на мобилния оператор. Други пък са засипвани с десетки нежелани търговски съобщения, които не могат да спрат, нито пък са давали съгласие номерът им да се предоставя на частни компании и организатори на sms-игри. Намеренията са www.mtelbg.eu да не се превръща в място за безпочвени обвинения, а в нещо като виртуален омбудсман, уверяват създателите на портала.
Порталът е на български и немски, с което “Austria Telecom” – компанията-майка, ще получава реална информация за потребителските претенции и тенденциите на българския пазар за електронни съобщения. Подобен портал за конкретна компания се прави за пръв път у нас.
Идеята е да се защитят интересите на клиентите на Мобилтел ЕАД, много от които наскоро бяха потърпевши от промяната в билинг-системата на мобилния оператор. Други пък са засипвани с десетки нежелани търговски съобщения, които не могат да спрат, нито пък са давали съгласие номерът им да се предоставя на частни компании и организатори на sms-игри. Намеренията са www.mtelbg.eu да не се превръща в място за безпочвени обвинения, а в нещо като виртуален омбудсман, уверяват създателите на портала.